Heti pois töistä, ilman irtisanomisaikaa...

Raja tuli vastaaan

Onnistuuko sellainen että lähtee saman tien kun vie irtisanomislapun, eli ei ole ollenkaan irtisanomisaikaa töissä. Tai onnistuuhan se mutta mitä rahallisesti menetän siinä ja vaikuttaako esim. työkkärin karenssiin tai muuhun???

Kertokaa kaikki tiedot joilla kokemusta?

4

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erto kertoo
    • nmbmlk

Kokeile ensin kepillä jäätä. Voi olla että työnantaja ei halua sinua notkumaan töihin, vaan oma-aloitteisesti ehdottaa että irtisanomisaikana ei ole työvelvoitetta. Harvoin kyllä toimii, jos on noin päin että olet itse lähdössä.

• kaikkealöytyy

Kannattaa neuvotella asiasta. Itse ainakin annan alaisten lähteä heti, motivaatio on irtisanoutuvilla miinuksella ja kaikki ovat kyselemässä tältä koko ajan asiasta, eli sekoittaa muidenkin työntekoa. Sovin yleensä, että tulee pariksi päiväksi vaikka kertomaan seuraajalle tehtävistä.

Itse olen muuten kokenut irtisanouduttuani kiusaa johdon taholta, kaikkea mahdollista jäynää ja ikäviä tehtäviä. Aivan lapsellista touhua, joka vain vahvisti irtisanoutumispäätöstäni ja sitä, etten varsinkaan kenellekään suosittele ko. paikkaa millään tasolla. Mutta siis tällaisiakin ihmisiä on. Pienimielisten vallankäyttöä se vaan on. Nyt jälkikäteen kyllä ihmetyttää, miten tuollaiset ihmiset ovat pääseet johtajatasollle asti!!!

• kuspäiden leikkikent
        kaikkealöytyy kirjoitti:

Kannattaa neuvotella asiasta. Itse ainakin annan alaisten lähteä heti, motivaatio on irtisanoutuvilla miinuksella ja kaikki ovat kyselemässä tältä koko ajan asiasta, eli sekoittaa muidenkin työntekoa. Sovin yleensä, että tulee pariksi päiväksi vaikka kertomaan seuraajalle tehtävistä.

Itse olen muuten kokenut irtisanouduttuani kiusaa johdon taholta, kaikkea mahdollista jäynää ja ikäviä tehtäviä. Aivan lapsellista touhua, joka vain vahvisti irtisanoutumispäätöstäni ja sitä, etten varsinkaan kenellekään suosittele ko. paikkaa millään tasolla. Mutta siis tällaisiakin ihmisiä on. Pienimielisten vallankäyttöä se vaan on. Nyt jälkikäteen kyllä ihmetyttää, miten tuollaiset ihmiset ovat pääseet johtajatasollle asti!!!

Eikös se ole vaan fakta että johtajatasolle pääsevät vain yhteiskunnan kusipäisimmät ihmiset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40