"Syytä sysissä jos sepässäkin "
sanotaan sananparressa kun rauta ei taipunutkaan sepän mielenmukaan.
Ei siis yksin sepän vika vaan ahjollakin on osuutensa asiassa.
Siis tässäkin tapauksassa oli kaksi osapuolta
joiden kertomukset tapahtunesta olivat sana sanaa vastaan.
Jos asialla räävääjät ovat Iplaisia,
olen pahoillani!
KENEN TEATTERIA ON HEIKKI PARVIAISEN PILKKAAMINEN
15
451
Vastaukset
- Täsmennystä
Mistähän pilkasta tässä nyt on kysymys?
- Kuka pilkkaa ketä?
Aunea en tunne kuin netistä. Heikin olen kerran tavannut. Saatatte hyvinkin olla sielunveljiä. Ehkä kannattaa hankkiutua yhteen ja perustaa uusi puolue?
- Tumpelo juuttaan
H.Parviaisella ei ole mitään tekemistä IPU:n kanssa. Hänellä on tietääkseni oma valtuustoryhmä. Ottakaa häneen yhteyttä. Näillä sivuilla ei riitä kiinnostus H.Parviaiseen.
- Pisiiskö myös
Vaskela pannuun vai yllyttikö HP:tä ja vielä hajottamaan teltan? No, kyllä rikollinen rikollisen tuntee?
- Kova Pakkanen
tarve Aunella on Heikkiä puolustella. Aloin oikein etsiä Parviaista käsitteleviä juttuja tältä palstalta, kun en ole aiemmin huomannut kuin miehen omat lehdistötiedotteet.
Tällainen sitten löytyi: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010111712717439_uu.shtml
Sen kuvan perusteella, jonka miehestä sain Kuopion kansalaisopistolla, en suuremmin osaa epäillä asian paikkansa pitävyyttä.
Mutta sitä mieltä kyllä olen, että kannattaa unohtaa koko mies, eikä kirjoitella täällä yhtään mitään. On niitä tärkeämpiäkin aiheita.- pehmyt suoja
kirjoituksestasi huokuu, että sinä juuri sinä haluaisit olla Heikin kaltainen, ajaa moottoripyörällä Suomen suvessa, nauttia suuresta polittisesta sitoutumattomuudesta, juoda Vaskelan kanssa terästettyä kahvia ja nauttia kansansuosoista
aune m.
tunsin nuorna miesnä politiikon Aune Mn, en silleen läheiseti mutta asuis silloin P- .arjalassa
ja muistini mukaan oli puutarhuri
en usko, että nimimerkki on sama ihminen
no tämä nyt on tyhjää 2015 ei IPUa enää ole olemassa - Varma Pakkasneste
pehmyt suoja kirjoitti:
kirjoituksestasi huokuu, että sinä juuri sinä haluaisit olla Heikin kaltainen, ajaa moottoripyörällä Suomen suvessa, nauttia suuresta polittisesta sitoutumattomuudesta, juoda Vaskelan kanssa terästettyä kahvia ja nauttia kansansuosoista
aune m.
tunsin nuorna miesnä politiikon Aune Mn, en silleen läheiseti mutta asuis silloin P- .arjalassa
ja muistini mukaan oli puutarhuri
en usko, että nimimerkki on sama ihminen
no tämä nyt on tyhjää 2015 ei IPUa enää ole olemassaSama Aune se on.
- Traaginen tapaus
Huh huh. Kysynpä tuolla edellä olleen kirjoituksen lailla: Mikä ihmeen tarve Aunella on Heikki Parviaista puolustaa.
- Hyvä oivallus!
Hei tää on hyvä!
- Hyvä oivallus!
P.S. Tarkoitan siis tuota Aunen avausta.
- Normaaliako
Ei kait muusta ole kyse, kuin Herra Heikki Parviainen on päästään vähän jäänyt vajaaksi. Ei normaali ihminen syyllisty moiseen juttuihin.!!!!!!!
- Mökin_Akka
Olin puoluekokouksessa vuonna 2010. Sen jälkeen en ole käynyt, mutta nyt voisi mennä juhlimaan Antin paluuta.
Tuskinpa niin värikästä puoluekokousta on toista ollutkaan. En tiedä, oliko Aune siinä läsnä kun Heikki Parviainen menetti malttinsa aivan täydellisesti ja osoitti pidättelemättömän aggressionsa koko puoluekokous väelle. Jos Aune syytä on syissä ja sepissä, niin pakko sanoa, etten saanut selkoa siitä, ketä ja mitä Parviainen siinä haukkui. Kaikki vaan oli paskaa. Tuli olo että pitäisikö sieltä paeta ja suojautua.
Esiintymisellään Parviainen taisi ainakin pilata Uudenmaan piirin mahikset.
Sen muistan että uusmaalaiset pitivät pitkiä neuvottelutaukoja ja jarruttivat siten omalta osaltaan kokouksen kulkua. Hallituksen järjestäytymiskokouksesta sitten marssivat yksissä tuumin ulos, vaikka olikin edelleen riitaa siitä, kuka oli pissinyt piirin kahvipannuun, kuka rikkoi teltan, kuka vahingoitti peräkärryä.
Tuosta toiminnasta ei väriä puuttunut ja puoluekokousyleisökin pääsi esityksestä nauttimaan. Nämähän oli vielä verrattain hauskoja juttuja, mutta ne vakavat pahoinpitelyjutut eivät enää olleet.
Olen vähän ajatellut osallistua tämän vuoden puoluekokoukseen. Toivon siitä tavallaan värikästä spektaakkelia, mutten kuitenkaan samanlaista kuin 2010.
Jos vaikka kaikkien kännäämiset, ylinopeussakot, rattijuopumukset, vaimon hakkaamiset, vankila- ym tuomiot käytäisiin läpi jollain Totuus-komissioleikillä, niin siitä voisi tulla hauskaa 😁 - Maantapa
Kyllä hölmöilystä saa aina maksaa. Ja jos on oman itsensä kerran pilannut, niin niitä saa kantaa loppuelämän, mitä on hölmöillyt. Joten Heikki Parviainen saa aina kantaa taakkaansa mukana.
- Oheisen.laskun.tulos
Käydään sitä näköjään Hessusta keskustelua toisaallakin.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14340907/huutokauppaheikki-parviainen-realisointipalvelu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717