Viikko lasten kanssa

kednah

Muuttaa koko elämän.
Afrikkaan thai minne tahansa, lammasta syömään.
vielä jouluksi. Bää.

Ja mie kun en lammasta syö.

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tosin tiedä miten ne jossakin intiassa tai missälie sen valmistaa, mutta täällä kotosuomessa, kun minä laitan lammaspaistin, niin on kun karkkia söisi.
      Ainoa tietty, kun minun reseptin mukaan se lammaspaisti kypsyy sellaiset 8 tuntia, niin ei aivan usein sitä viitsi laittaa.

• kednah

johonkin kylyyripaikkaan, jossa voin esittää tietämystäni historiasta, no jää näkymiin...

• Oli ollut viisi tuntia jääkiekkoseuran talkoissa.
        Torstaina taas nähdään, kun saan laittaa talvisuojat maskiin ja moottorin alle hänen autoonsa.

Käskeppä sinä lastes pitämään sinusta hyvää huolta ja 'määräämään sinut sanoisinko selviämiskurssin suuntaan'.
        Koska sinulla on lapset, niin pidä välisi heihin kúnnossa, sillä se on sellainen etuoikeus, että ei ole parempaa, lapsiaan voi korvata mikään eikä kukaan.

Puolison voi pystyä korvaamaan, mutta omia lapsiaan ei!!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4953
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      672
      4188
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1461
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1164
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94