Onko kukaan lähdössä Lontooseen töihin ja/tai asumaan vuoden 2011 tammi/helmi/maaliskuusta alkaen?
Itsellä olisi tarkoitus ja kova halu lähteä työharjoitteluun helmikuusta toukokuuhun ja mahdollisesti myös pidemmäksi aikaa!
Itse olen 21 -vuotias ulospäinsuuntautunut nuori nainen.
Kirjoitathan tänne jos sinulla on jonkinlaista aikomusta ja tarvitset kämppistä!
Myös erilaiset asunnonhakuvinkit ja työpaikka ehdotukset ovat tervetulleita!
Kiitos!
Lontooseen asumaan - vinkit ja kämppis hakusessa
lontdon calling
3
782
Vastaukset
- cambridgeshire
asustelen itse englannissa ja löysin kämpän gumtree.comin kautta, sieltä löytyy paljon kämppäilmoituksia.. toinen hyvä vaihtoehto on kattoo spareroom.co.uk kautta..
- ipa89
Mä oon muuttamassa maaliskuun alussa, työharjottelu on 7.3-28.5 ja työpaikka aivan lontoon keskustassa :) oon kyllä todellakin jäämässä pidemmäks aikaa jos vaan löytyy esim kesätöitä :D oon myös 21v ja ongelmoin ittekkin tän homman kanssa että miten saan kämpän hommattua kun koulussakaan ei oikeen osattu neuvoa, antoivat vain tän netti osotteen http://uk.easyroommate.com/
- Anonyymi
Miten kävi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226