Onko kellekään tehty luunsiirtoa ottamalla luuta lantiosta? Itsellä todnäk edessä joten olisi kiva jos joku osaisi kertoa jotain operaatiosta, toipumisesta jne.
Luunsiirto
6
7605
Vastaukset
- kakskertaa
Mulle on tänä vuonna tehty kaksi luunsiirtoa. Toinen etupuolelta lantiosta ja toinen takamuksesta.
Etupuolella otettuna oli vaan pieni haava ja en huomannut mitään kipuja, samalla tosin tehtiin kivuliaampi operaatio, joten en varmaan sen takia edes huomannut mitään ja olin koko raaja kipsissä kuukauden. Se toinen viilto vaati 14 niittiä ja on pahasti iskiashermon päällä, mutta muuten sitä ei ole vaivannut eikä kipuillut. Mitä haluaisit tietää? Mihin sulla siirretään? - Kolmasti
Moi. Minulle on tehty kolme luunsiirtoa. Kummastakin lonkkaluun harjasta ja polven alapuolelta otettu siirrettä. Lonkista kun otettiin, niin toipumisaika oli aika pitkä ja kivulias. Käveleminen oli aika vaikeaa. Lisäksi lonkkaluista tuli teräväreunaiset ja joskus vyö painaa niihin ikävästi.
- kipuakka
on, tosin hiukan yli 20 vuotta sitten tehdystä siirrosta.
Silloin otettiin lonkan harjaluusta iso pala, ja siirrettiin olkaviveleen uudelleen.
Olin todella kipeä, kävely oli vaikeaa pitkään.
Tuohon aikaan vaan jätettiin aika isot ja rumat arvet ;)
Mutta lonkkaluussa kolo edelleen, ja olkapääni toimii loistavasti!
- 121212
kellään kokemusta jalan luun siirrosta?
- Pikkuruinenmyy122344
Minulta otettiin lonkasta luusiirre hammasimplanttileikkausta varten,toimenpiteen suoritti hammaslääkäri.Hampaista tuli hyvät lonkkaa särkee,jälkeenpäin kuulin että monessa paikassa ortopedi suorittaa luusiirretoimenpiteen.Itselläni hammaslääkäri oli vaurioittanut hermohaaraa,joka kulki siirrekohdan yli.Nyt menee lyrikaa ja muita mömmöjä päivittäin
- Anonyymi
Nilkasta poistettu keino nivel ja nilkka luudutettu .mulla otettiin luuta nilkasta lonkka vieläkin vähän kipeä aikaa mennyt 3 viikkoa ja 4 päivää ..oli 8 tikkiä lonkassa ..nilkassa oli 17 tikkiä lonkka oli kipeempi kun nilkka josta poistui kaikki kivut leikkaus auttoi heti ..kysta leikattin tibia luusta saan tietää 11.7 oliko hyvä laatuinen oli 1 cm x 1,8 cm kysta... Kipsi 3 kk alussa 10 viikkoa raaja varaus 2 viikkoa puoli varaus eli puolet omasta painosta saa varata 20.6 kestää pitkään kuntoutua noin vuosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124