Vaikuttais varakkailta

nuo Romanian "kerjäläiset". Ei läheskään kaikki täkäläinen Suomen aboriginaalit tuollaiseen elintasoon pysty. Katso autoja ja asuntovaunuja linkistä http://www.iltalehti.fi/uutiset/201011250184103_uu.shtml
Maksavatkohan edes leirintäalueen maksuja ja sähköjä, vai onko kaikki veronmaksajilta pois niinkuin paluulippu ja bensarahatkin?
Maksaako Helsinki paluuliput myös vai joutuvatko ihan omillaan tulemaan tänne kuukauden päästä? Sitten taas veronmaksajat kukkahattutätien kädellä auliisti ojentavat setelitukon kotimaanvierailua varten? Ikiliikkuja on keksitty!

Totta. Kateellinenhan minä vain olen kun en itse pysty tuollaiseen elintasoon, vaikka ikäni töitä teinkin. Tai voisin jo pystyäkin, mutta ikää on liikaa... Eikä minulle Helsingin kaupungin kukkahatut lauttalippua ja bensarahoja ojentaisi. Poliisi vain veisi ja omaisuus menisi pakkolunastukseen leirintä- ja sähkömaksuista, sakoista ja ties mistä. Rasismia se on tämäkin; ulkomaalaiset rikkaat rikollisryhmät ovat kukkahattujen edessä paremmassa asemassa kuin kotimaan ahkerat aboriginaalit.

11

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo Somalien maahantulosta, 100v. sitten, ihmeteltiin kun lentokoneesta astui alas nahkapukuista porukkaa.
      Muu narinasi on tuttua jo vuosien takaa.
      Ei oikein jaksaisi toistaa itseään.

• luen jos huvittaa

käsitellyt asiaa jo sataan kertaan toisella palstalla. Jos sinua jaarittelu kyllästyttää, niin miksi jaaritat? Miksi et siirry automaattisesti seuraavaan ja parempaan aiheeseen tai tee uutta aloitusta? Anna ihmeessä ihmisten kirjoittaa siitä mistä haluavat. Samat aiheethan tuolla lehdissäkin pyörivät ja silti ihgmiset niitä lukevat. Jos sinä et jaksa, niin paina pää tyynyyn ja ota nokoset joutessas.

• Em kadu:

Ainakin osittain.
      Aina löytyy hyväksikäyttäjiä jos jostain "markkinaraon" keksivät.
      Itse olen kukahattutäti, annan kerjäläisille rahaa jos sattuu olemaan kolikkoja.
      Se suotakoon minulle, en voi vastustaa anovaa surkeaa kerjäläistä, se on heidän murheensa jos käyttävät hyväkseen.
      Itse en lähtisi kerjuulle kuin pakottavan tarpeen edessä, jos sittenkään.

• kesällä kertoivat palstalla.
        Jotkut kertoivat muuta.
        Jos nyt, kuitenkaan, ei jatkettaisi tätä vanhaa jankutusta.

• hunksz kirjoitti:

kesällä kertoivat palstalla.
        Jotkut kertoivat muuta.

K.Kiljusen ja P.Lipposen huvittaa meitä.

• Turistaan huviksemme
        hunksz kirjoitti:

kesällä kertoivat palstalla.
        Jotkut kertoivat muuta.

Ei aiheita riitä loputtomiin. Miksi ei voisi aloittaa keskustelua samasta aiheesta, niinhän tehdään myös kasvokkain, jatketaan siitä mihin viimeksi jäätiin:)

• Katso ..

..ensin omia herroja ja niiden henkilökohtaiset tukipaketit.

Jorma Ollila maksaa suhteessa vähemmän samasta eurosta veroa niistä valtion henkilökohtaisista tukituloista, kun minä noin 300 euron /kk eläketuloista ? Mut tämähän on sitä suomalaista progressiivista verotusta. Jolla herrat täytyy elättää tässä maassa sosiaalisen DEMOKRAATTISESTI .

Et näin se menee, tässä koulutuksen ihmemaassa.
      Nykyään tuossa mun viereisessä ammattikoulussa on tilaa afrikkalaiselle Somalille, toisin kun itse olin lapsi/nuori jolloin yöt joudun tekee työtä leipäni ja asuntoni eteen, silloin sieltä ei alkuperäisillekään ollut opiskelupaikkoja, vaikka koulu oli iso !!!!!

• pankkiautomaaatti..

Olikohan samaa porukaa, jotka verotti pankkiautomaatilla käviöitä? Kännyt ja turkikset varusteina.
      Mikseivät mene helsinginherrat antamaan rahaa leipäjonoon? Ei arvitsisi lauttalippujakaan jakaa? Siellä moni on joskus maksanut verojakin.

Voi hyysäreitä!

• muorikka.

kovassa viimassa ja pakkasessa Helsingissä Kampista rautatieasemalle. Paleli kovasti. Näin siinä matkalla neljä romaanikerjäläistä, samoja kuin aiemminkin. Siinä Stadin kylmimmässä paikassa talvella, postin ja Sokoksen kulmalla, istui sama vanha nainen, joka istunut jo vaikka kuinka kauan. Ihan ratikoiden kiskojen äärellä nojaten liikennevalotolppaan, heilutti pahvimukiaan. Eivät nuo ainakaan ole minnekään täältä arktisista oloista lähteneet. Jotenkin tuntui pahalta.
        Minä olin menossa Elma-messuille Messukeskukseen. Siellä oli kiva ja lämmintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5957
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      615
      2390
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      62
      965
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      789
    Aihe