mulla on ongelma mun koneen kanssa.. se on niin HIDAS että menee aivot.. ja uskon että sielä on joku virus kun se yht äkkiä meni tälläseks.. mikään ohjelma ei löydä sitä vaikka oon ajanu monta kertaa sen läpi.. suojana on f-secure.. onkohan olemassa joku sellanen ohjelma mikä löytäis kaikki haitta ja vakoilu ohjelmat yms.. mikä olis siis ihan huippu tehokas.. ad aware on samoin spybot, easy cleaner, malwarebytes.. en osaa ottaa sitä tehtävänhallinta lokia tähän mukaan että olisko sielä joku..
APUA..
aloittelija--
4
381
Vastaukset
- fH48D
Kopioi omat tiedostot talteen ja asenna Windows uudestaan.
- karmattu3
Poista F-Secure käytöstä ja kokeile siten hidastuuko vielä.
- Huollat ?
Levy pakattu, roskatiedostot poistettu, rekisteriä siivottu ?? Kaikki nuo voivat pöpön lisäksi hidastaa konetta.
- ____________________
Voi myös olla, että jokin osa koneessasi on mennyt rikki. Jos ongelmat ovat vieläkin uudelleenasennuksen jälkeen, koneesi on rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251