Mikä nykynaisia lihottaa?

wp

Tansseissa on tullut käytyä. Ja tullut huomattua että on naisia jotka on selvästi ylipainoisia vaikka naama olisi nätti. Myös pro puolelta löytyy vastaavanlaisia reheviä tanssinaisia. Itse olen kuitenkin hoikka ja harrastan kuntoilua 3 kertaa viikossa. Luulisi tanssien kiinteyttävän eräiden tanssinaisten muotoja mut Ei.

162

3889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

kaikille ylipainoisille ole se sama syy: syövät enemmän mitä kuluttavat. Moni syyttää lihavuudestaan hidasta aineenvaihduntaa, mikä on ihan puppua :)

• Huomioita tehnyt

Ei se nyt ihan puppua ole. Lihominen passivoi liikunnan suhteen ja liikkumattomuus hidastaa aineenvaihduntaa, jolloin seurauksena on lisää lihomista. Jos pääsee kunnolla lihomisen alkuun, niin lihavuus ruokkii itse itseään.

• ei selittelyä
        Huomioita tehnyt kirjoitti:

Ei se nyt ihan puppua ole. Lihominen passivoi liikunnan suhteen ja liikkumattomuus hidastaa aineenvaihduntaa, jolloin seurauksena on lisää lihomista. Jos pääsee kunnolla lihomisen alkuun, niin lihavuus ruokkii itse itseään.

jotain tarttis tehdä ettei niin pääse käymään. Ihan itsestään se on kiinni selitteleekö vai ryhtyykö oikeasti toimeen lihomista vastaan. Katsoin juuri Prisma dokkarin: Laihdutuksen lyhyt oppimäärä. Siinä lihava terveellisesti syövä naishenkilö, joka myös liikkui selitteli, ettei millään laihdu kun hänellä on niin hidas aineenvaihdunta. Aineenvaihdunta tutkittiin ja se oli ihan normaali. Vasta ruokapäiväkirja paljasti, että olipahan tullut hieman naposteltua enemmän kuin kulutti. Syynä lihavuuteen siis tässäkin tapauksessa oli liika energiansaanti ei siis hidas aineenvaihdunta.

• ei selittelyä
        ei selittelyä kirjoitti:

jotain tarttis tehdä ettei niin pääse käymään. Ihan itsestään se on kiinni selitteleekö vai ryhtyykö oikeasti toimeen lihomista vastaan. Katsoin juuri Prisma dokkarin: Laihdutuksen lyhyt oppimäärä. Siinä lihava terveellisesti syövä naishenkilö, joka myös liikkui selitteli, ettei millään laihdu kun hänellä on niin hidas aineenvaihdunta. Aineenvaihdunta tutkittiin ja se oli ihan normaali. Vasta ruokapäiväkirja paljasti, että olipahan tullut hieman naposteltua enemmän kuin kulutti. Syynä lihavuuteen siis tässäkin tapauksessa oli liika energiansaanti ei siis hidas aineenvaihdunta.

Näkyy vielä tänään klo 19 asti yleareenassa

http://areena.yle.fi/video/1467446

• rajoitus
        ei selittelyä kirjoitti:

Näkyy vielä tänään klo 19 asti yleareenassa

http://areena.yle.fi/video/1467446

Tiedoksi vaan; Ei avaudu muihin maihin linkki kuin Suomeen vaan!
        Kyllähän tuo hyvinvointiongelma on varmaan kaikkialla tuttu asia. Liian paljon kaloreita ja liian vähäinen kulutus eivät ole tasapainossa. Lisään tuohon vielä sen että jos nukkuu epäsäännöllisesti tai valvoo paljon vaikuttaa myös lihomista, olen kuullut puhuttavan.

• -----
        rajoitus kirjoitti:

Tiedoksi vaan; Ei avaudu muihin maihin linkki kuin Suomeen vaan!
        Kyllähän tuo hyvinvointiongelma on varmaan kaikkialla tuttu asia. Liian paljon kaloreita ja liian vähäinen kulutus eivät ole tasapainossa. Lisään tuohon vielä sen että jos nukkuu epäsäännöllisesti tai valvoo paljon vaikuttaa myös lihomista, olen kuullut puhuttavan.

"Tiedoksi vaan; Ei avaudu muihin maihin linkki kuin Suomeen vaan!"

- samaa herjasi aamupäivällä vaikka Suomesta yritin. Myöhemmin toimi. En tiedä syytä oisko ylikuormittunut? No menee kohta pois katselusta.

• Vaihtuva aine
        Huomioita tehnyt kirjoitti:

Selittämällä! Aineenvaihdunta on kaikilla alunperin ihan normaali mutta se käyttämättömänä jättäytyy yhä heikommaksi mutta kun lihava hikoo niin hän pitää sitä ongelmana ja muutenkin iso osa ihmisistä. Todellisuudessa se on elintoiminto samoin kuin kosteus silmissä,räkä nenässä, tai vastaaava . Lihavan aineenvaihdunta on aivan sama kuin muillakin mutta he vain ei käytä sitä eikä ole käyttäneet ennen lihomistaan. Sekä syövät tunteeseen eli aistimuksiin sekä mielialaongelmiin.

• tanssijamies

mielestäni tansseissa käyvät naiset ovat keskimäärin tosi timmissä kunnossa verrattuna esim. helsingin yökerhojen ja baarien siiderikanoihin. kaikki tanssijatkaan eivät ole langanlaihoja, mutta yleensä sopusuhtaisemmatkin ovat todella hyvässä kunnossa eivätkä nopeidenkaan biisien aikana juuri edes hengästy. upeita naisia, ei aihetta moittia.

• Jonna The Kitten

Onneksi miehet ovat kaikki timmissä kunnossa, siellä ei paljon makkarat tai vatsat roiku joo.....

• wery good
        Jonna The Kitten kirjoitti:

Onneksi miehet ovat kaikki timmissä kunnossa, siellä ei paljon makkarat tai vatsat roiku joo.....

Eipä roiku makkarat, läskit ym- 181cm ja 77kg tanssimies. Mutta kyllä näkee miehissäkin muutaman ylipainoisen. Että huh huh. Ja viitsii vielä pro-tytöt tanssia tällaisen kanssa! :(

• Osaaminen ratkaisee
        wery good kirjoitti:

Eipä roiku makkarat, läskit ym- 181cm ja 77kg tanssimies. Mutta kyllä näkee miehissäkin muutaman ylipainoisen. Että huh huh. Ja viitsii vielä pro-tytöt tanssia tällaisen kanssa! :(

No sillä lihavuudella ei ole mitään väliä, jos mies osaa kunnolla viedä. Tanssimassa siellä ollaan, eikä petikaveria etsimässä.

• Dw Germany
        Osaaminen ratkaisee kirjoitti:

No sillä lihavuudella ei ole mitään väliä, jos mies osaa kunnolla viedä. Tanssimassa siellä ollaan, eikä petikaveria etsimässä.

Edellisen vastaukseen: Tanssimassa siellä ollaan. eikä petikaveria etsimässä. Ei pidä paikkaansa! Minä ainakin olen etsimässä sieltä sitä oikeata. Älkää luulko tyhmiä. Kaikki siellä on katselemassa jospa löytyisi se oikea. Näin on näreet.

• hjp.
        Dw Germany kirjoitti:

Edellisen vastaukseen: Tanssimassa siellä ollaan. eikä petikaveria etsimässä. Ei pidä paikkaansa! Minä ainakin olen etsimässä sieltä sitä oikeata. Älkää luulko tyhmiä. Kaikki siellä on katselemassa jospa löytyisi se oikea. Näin on näreet.

Jos joku luulee jotakin, niin kyllä se taidat olla juuri sinä. Vaikka sinä olisit tansseissa etsimässä sitä oikeaa, ei se tarkoita sitä että muut olisivat liikkeellä samasta syystä. Hieman laajempaa ajattelutapaa, kiitos!

• 7 plus 8
        hjp. kirjoitti:

Jos joku luulee jotakin, niin kyllä se taidat olla juuri sinä. Vaikka sinä olisit tansseissa etsimässä sitä oikeaa, ei se tarkoita sitä että muut olisivat liikkeellä samasta syystä. Hieman laajempaa ajattelutapaa, kiitos!

Kuinka kauan olet alehdellut itsellesi?

• hjp.
        7 plus 8 kirjoitti:

Kuinka kauan olet alehdellut itsellesi?

Sanoisin että hieman on oudot käsitykset sinulla aivan tuntemattomista henkilöistä. Mutta ihan vapaasti saat ajatella mitä haluat. Käyn edelleen tanssimassa, vain tanssimisen takia, en etsimässä jotakuta. ;-)

• hjp.

Sori vaan, mutta kun mä en ole noista prinsseistä ollut ikinä kiinnostunut. Joskus ehkä "prinsessoista", mutta en nyt kuitenkaan käy edes heidän takiaan tansseissa.
        Ikävää tuottaa sinulle pettymys tässä asiassa. ;-)

• Minäkin osaan
        Dw Germany kirjoitti:

eipä olla etsimässä, vaan tanssimassa. Se oikea voi tulla vastaan missä vaan, mutta jos sitä tansseissa alkaa valkkaamaan, niin jää tanssiminen vähiin. Ei sen väliä onko tansittaja "lihava", "laiha" tai sitten sopiva. Vain viennin taito ja iloinen huumorilla höystetty asenne ratkaisee.

• tuulia60

hyvä havainto sinulta tanssijamies.olen itse jonkin verran ylipainoinen mutta ei se minua ihmisenä ole muuttanut.tanssin kaikki tanssit mielelläni eikä hängästytä.vait hakea minua tanssimaan aivan huolettta,en väsähdä kesken tanssin

• kosketuspintaa

on sopivan iso pallovatsa tulee pehmeä vienti vartalosta aikas helposti. ;))

• Surkean näköistä
        Jonna The Kitten kirjoitti:

Miehenä ja viejänä totean että, samanlaisia itramahoja sekä ylilihavia miehiä on usein. Naisessa se lihavuus todellakin näkyy joskus ongelmallisempana koska heillä usein on myös tarve pukeutua teinitiukkiksiin pursuttamaan läskiä.

• Osaaminen ratkaisee
        Dw Germany kirjoitti:

Etsi sinä vaan rauhassa sitä oikeaa. Tanssilavalla on kuitenkin paljon parisuhteessa eläviä ja myöskin pelkästään harrastuksen takia tansseissa käyviä sinkkuja. Pieni on se joukko, joka pitää tanssilavaa nykyaikana edes varteenotettavana paikkana löytää kumppani. Mahdollisuudet ovat samaa luokkaa kuin vaikka kirjastossa.

• varattu ukko

Etsi sinä vaan rauhassa sitä oikeaa. Tanssilavalla on kuitenkin paljon parisuhteessa eläviä ja myöskin pelkästään harrastuksen takia tansseissa käyviä sinkkuja. Pieni on se joukko, joka pitää tanssilavaa nykyaikana edes varteenotettavana paikkana löytää kumppani. Mahdollisuudet ovat samaa luokkaa kuin vaikka kirjastossa.

Kovasti paljon seksiseuraa lavoilta on ollut sinkkuja ja varattuja, kiva tanssia vieressä kun pano tanssii miehensä kanssa

• Anonyymi
        hjp. kirjoitti:

Sori vaan, mutta kun mä en ole noista prinsseistä ollut ikinä kiinnostunut. Joskus ehkä "prinsessoista", mutta en nyt kuitenkaan käy edes heidän takiaan tansseissa.
        Ikävää tuottaa sinulle pettymys tässä asiassa. ;-)

Noniin. ELi tunnustit katselevasi potentiaalisia kumppaneita. Vittu, miten vaikeaa olla itselleen rehellinne. Yritit toitottaa muille että olet sellainen vain tansseissa kävijä. Parin viestin jälkeen sitten pyörsitkin sanasi. Etkä vieläkään tajua ?

• tanssijatar80
        wery good kirjoitti:

Ei katsos kaikki tuijota pelkkää ulkonäköä. Hyviä viejiä löytyy niin laihoissa kuin lihavissa kuin siltä väliltäkin olevissa.

• Pallovatsa
        kosketuspintaa kirjoitti:

on sopivan iso pallovatsa tulee pehmeä vienti vartalosta aikas helposti. ;))

Kiitos kauniista sanoistasi.

• maha edellä

Nyky naisia lihottaa sama ilmiö, kuin meitä mahakkaita miehiä. Se on se ,kun pääsee niin harvoin tanssimaan ja kuluttamaan sitä ylimääräistä kaloria.

• hjp.

Voisiko harrastaa myös jotakin muuta liikuntaa, jos ei kerran pääse tarpeeksi usein tansseihin?

• Ei urheilu mies
        hjp. kirjoitti:

Voisiko harrastaa myös jotakin muuta liikuntaa, jos ei kerran pääse tarpeeksi usein tansseihin?

En voi harrastaa muuta liikuntaa. Kaikki muu liikunta on ikävää, ja urheilu vastenmielistä.

• hjp.
        Ei urheilu mies kirjoitti:

En voi harrastaa muuta liikuntaa. Kaikki muu liikunta on ikävää, ja urheilu vastenmielistä.

Niin, ymmärrän kyllä että tanssi on mukavaa. Jotkut asiat saattaa tuntua ikäviltä, varsinkin silloin jos on asennoitunut niihin siten että on ikävää. Tietenkään kaikki ei sovi kaikille, mutta omasta kunnosta ja terveydestä kannattaa silti huolehtia, silloin se tanssiminenkin on paljon mukavampaa kun ei tarvitse kantaa isoa vatsaa mukana. Itse käyn tansseissa 2-3 kertaa viikossa, ja hieman muuta liikuntaa siihen lisäksi, niin kroppa pysyy kunnossa.

• Minäkin osaan
        hjp. kirjoitti:

Niin, ymmärrän kyllä että tanssi on mukavaa. Jotkut asiat saattaa tuntua ikäviltä, varsinkin silloin jos on asennoitunut niihin siten että on ikävää. Tietenkään kaikki ei sovi kaikille, mutta omasta kunnosta ja terveydestä kannattaa silti huolehtia, silloin se tanssiminenkin on paljon mukavampaa kun ei tarvitse kantaa isoa vatsaa mukana. Itse käyn tansseissa 2-3 kertaa viikossa, ja hieman muuta liikuntaa siihen lisäksi, niin kroppa pysyy kunnossa.

liikuntaankin tarvitaan tahtoa eikä kaikilla sitä ole, se on korvien välissä. Liikunnan aloittaminen on vaikeaa, jos kunto on huono, mutta jostainhan se on aloitettava ja liikunnan riemu kasvaa sitä mukaa, kun kunto kohenee. Tanssi on kuitenkin ykkönen, jos sen vaan osaa ja senhän oppii jos on halua (ja on tietysti sitä rytmitajua).

• 19-10
        Minäkin osaan kirjoitti:

liikuntaankin tarvitaan tahtoa eikä kaikilla sitä ole, se on korvien välissä. Liikunnan aloittaminen on vaikeaa, jos kunto on huono, mutta jostainhan se on aloitettava ja liikunnan riemu kasvaa sitä mukaa, kun kunto kohenee. Tanssi on kuitenkin ykkönen, jos sen vaan osaa ja senhän oppii jos on halua (ja on tietysti sitä rytmitajua).

Voi perkele miten tuollainen teennäisyys ja itsekusetus ottaa päähän. Onhan näitä vain tanssimassa tyyppejä nähty. Parikin vuotta joku näistä saattaa kulkea vain tanssimassa. Sitten löytyy niitä vakitanssittajia. Ja siitä se homma sitten etenee erilaisii suhteisiin. Jotkut vaan panee, jotkut vakavammin seurustelee. Myös naimisissa ja muissa parisuhteissa olevat

• Elämä on
        19-10 kirjoitti:

Voi perkele miten tuollainen teennäisyys ja itsekusetus ottaa päähän. Onhan näitä vain tanssimassa tyyppejä nähty. Parikin vuotta joku näistä saattaa kulkea vain tanssimassa. Sitten löytyy niitä vakitanssittajia. Ja siitä se homma sitten etenee erilaisii suhteisiin. Jotkut vaan panee, jotkut vakavammin seurustelee. Myös naimisissa ja muissa parisuhteissa olevat

on asiat kunnossa, miksi otat ongelman muiden tekemisistä tai tekemättömyyksistä??

• Ymmärtävä

Miksi et voi harrastaa? Liikkuminen on on vastuista toimintaa itsestään ja et taida haluta kantaa sitä? Urheilu tosiaan tarvitsee miehen onnistuakseen.

Tanssi ei riitä koska vain haluat "vaintanssia".

• Vain tanssimassa
        19-10 kirjoitti:

Tuskin kukaan kieltää sitä mahdollisuutta, että voisi kohdata tansseissa jonkun, josta oikeasti kiinnostuu, vaikka onkin lähtökohtaisesti vain tanssimassa. Näinhän voi tapahtua aivan missä tahansa. Vaikka kaupan kassajonossa. Kysymys onkin siitä millä asenteella käy tansseissa. Useimmille lavatanssien vakiokävijöistä tanssimaan lähtöön ei liity mitään muita odotuksia kuin että pääsisi tanssimaan mahdollisimman paljon. Jos sieltä sattuu vahingossa löytämään seurustelukumppanin, niin se on mukava yllätys.

• UhkeaMuotoinen

Rehevämuotoinen nainen vastaa myös:

Tanssin lisäksi lenkkeilen päivittäin vähintään tunnin mittaisen, reippaan kävelylenkin. Muu urheilu ei kiinnosta, eikä maksullisiin liikuntapalveluihin ole rahaa. Jos nimittäin pitää valita tanssien ja salikortin väliltä, arvaa kumpi voittaa?

• Pallovatsa
        Vain tanssimassa kirjoitti:

Tuskin kukaan kieltää sitä mahdollisuutta, että voisi kohdata tansseissa jonkun, josta oikeasti kiinnostuu, vaikka onkin lähtökohtaisesti vain tanssimassa. Näinhän voi tapahtua aivan missä tahansa. Vaikka kaupan kassajonossa. Kysymys onkin siitä millä asenteella käy tansseissa. Useimmille lavatanssien vakiokävijöistä tanssimaan lähtöön ei liity mitään muita odotuksia kuin että pääsisi tanssimaan mahdollisimman paljon. Jos sieltä sattuu vahingossa löytämään seurustelukumppanin, niin se on mukava yllätys.

Juuri näin se on minun kohdalla.

• vihdoinkin tärkeä,

todella laaja aihe. Olin kuulevinani kerran erään ravintoexpertin sanovan hyviä ruokailuohjeita etsivälle pojalle, olikohan sen nimi joku Rasmus, että enkelin painoisia ei ole olemassakaan, että siihen on turha pyrkiä. Sanoipa vielä että C-vitamiinia kun nauttii aina nälän tullen, pienen annoksen, menee nälkä ohi, sillä nälkä ei saisi koskaan tulla ruokailun välissä.
      Neuvoi vielä rentoutumaan ja kuuntelemaan jotain rauhoittavaa, olikohan jotain klassista musiikkia.
      Mitä älyttömiä neuvoja. Itse paistoin juuri pannukakkuja, ja kyllä oli hyvää.

• 181cm ja 77kg

Minä käyn tanssimassa. Mutta pidän tason. En ota ylipainoista naista kumppaniksi. Tiedän että joku ottaa kierroksia. Eipä ole minun ongelma.

• lempeyttä riviin
        181cm ja 77kg kirjoitti:

Minä käyn tanssimassa. Mutta pidän tason. En ota ylipainoista naista kumppaniksi. Tiedän että joku ottaa kierroksia. Eipä ole minun ongelma.

No, no..., onko ylpeys paisuttanut niin että pipo on tullut liian pieneksi, vai onko käynyt toisin, että kauhistuit ja tukka nousi pystyyn?
        Ota vaan iisisti. Jokainen huolehtii kyllä omat mittansa itse. Kyllä sinäkin "löydät" tanssipariksesi sen jonka koet käteesi sopivaksi.
        Kunhan löysäät sitä pipoa, voit jopa nauttia tanssimisestakin, ja unohtaa nuo mitat.
        Minä taas olen huolestunut siitä että tanssiessa, ja yhtä-äkkiä rasittaessaan itseään, voi joku reilusti ylipainoinen saada jonkunlaisen kohtauksen, ja kun monesti nuo tanssipaikat on "niin kaukana" metsässä, ei ambulanssi ehdi ajoissa paikalle.

• joskus tanssiva

Nuorempana ehkäisypillerit ja vanhempana hormoonilaastarit.

• Koko 36

Kaikki naiset vaan ei tajua sitä, että hormoonit lihottaa. Lääkärit väittävät muuta ja naiset uskoo, että onpas tullut liikaa syötyä. Keski-ikäisille naisille sanotaan, että aineenvaihdunta hidastuu ja kuuluu ikään, että paino alkaa pikkuhiljaa nousta. Itse olen kokeillut hormooneja ja asian todennut. Keski-ikä saavutettu, mutta eipä ole kilot kertyneet. Voi tietysti auttaa vähän tuo tanssi ja lenkkeily, mutta hormooni lihomista sekään ei sulata. Poikkeuksia varmasti löytyy, joihin ei vaikuta mitenkään.

• wp
        Koko 36 kirjoitti:

Kaikki naiset vaan ei tajua sitä, että hormoonit lihottaa. Lääkärit väittävät muuta ja naiset uskoo, että onpas tullut liikaa syötyä. Keski-ikäisille naisille sanotaan, että aineenvaihdunta hidastuu ja kuuluu ikään, että paino alkaa pikkuhiljaa nousta. Itse olen kokeillut hormooneja ja asian todennut. Keski-ikä saavutettu, mutta eipä ole kilot kertyneet. Voi tietysti auttaa vähän tuo tanssi ja lenkkeily, mutta hormooni lihomista sekään ei sulata. Poikkeuksia varmasti löytyy, joihin ei vaikuta mitenkään.

Vaan nuorista naisista 18-30 ja rapiat. On vaikka minkälaista tankkia vastassa. Pitää liikkua enemmän ja syödä vähemmän. Tiedän muutaman urheilija-tytönkin tansseista ja miten voi kerääntyä n. paljon tavaraa vartalolle.

• rikoo riskillä ruma
        wp kirjoitti:

Vaan nuorista naisista 18-30 ja rapiat. On vaikka minkälaista tankkia vastassa. Pitää liikkua enemmän ja syödä vähemmän. Tiedän muutaman urheilija-tytönkin tansseista ja miten voi kerääntyä n. paljon tavaraa vartalolle.

sitten pukeudutaan vartalonmyötäisiin rättitrikoihin ala henkkamaukka. Vatsamakkarat tutisee..

• Koko 36
        wp kirjoitti:

nuoretkin tytöt, e-pillerit lihottaa myös. Oma tyttäreni laihtui, kun lopetti pillereiden popsimisen, samoin kävi ystäväni tyttärelle. Totta on, sanokoon asiantuntijat mitä tahaansa.

• swingpolkka

Jos ei kuitenkaan ehkäisy, kilot olisivat tulleet esimerkiksi limpparista ja/tai roskaruuasta? Näin näyttää käyneen monille alle kaksikymppisillekin tytöille sekä myös yhtälailla pojille.
        Pariutumisen myötä liikunnan harrastus jää vähiin, ehkä jopa jää kokonaan pois, ruokailutottumukset ruokamäärineen pysyvät kuitenkin ennallaan. Tästä ei voi olla mitään muuta seurausta kuin lihominen. Nuorilla "Michelinit" ovat tulleet etupäässä makeisista ja makeista juomista, sekä kuten mainittu ikäluokan suosimista roskaruuista.
        Eikö ole kuitenkin hyvä nähdä jotkut vähän ylipainoisetkin tanssipaikoilla? He sentään ovat alkaneet tehdä edes jotain makkaroittensa pienentämiseksi. Toisin kuin lukuisat nuoret, jotka näyttävät vihaavan kaikenlaista liikuntaa! Ajatelkaapa tätä!

• wp
        swingpolkka kirjoitti:

Jos ei kuitenkaan ehkäisy, kilot olisivat tulleet esimerkiksi limpparista ja/tai roskaruuasta? Näin näyttää käyneen monille alle kaksikymppisillekin tytöille sekä myös yhtälailla pojille.
        Pariutumisen myötä liikunnan harrastus jää vähiin, ehkä jopa jää kokonaan pois, ruokailutottumukset ruokamäärineen pysyvät kuitenkin ennallaan. Tästä ei voi olla mitään muuta seurausta kuin lihominen. Nuorilla "Michelinit" ovat tulleet etupäässä makeisista ja makeista juomista, sekä kuten mainittu ikäluokan suosimista roskaruuista.
        Eikö ole kuitenkin hyvä nähdä jotkut vähän ylipainoisetkin tanssipaikoilla? He sentään ovat alkaneet tehdä edes jotain makkaroittensa pienentämiseksi. Toisin kuin lukuisat nuoret, jotka näyttävät vihaavan kaikenlaista liikuntaa! Ajatelkaapa tätä!

Tiedän nuoria tanssi-tyttöjä/poikia tanssipaikalta nuorista jotka on käyneet 5 v, Ja silti on samat makkarat edelleenkin vartalolla. Ei voi olla muuta kuin että syödään chipsejä, suklaata, karamelleja ja kaikkia herkkuja. Ja juodaan kokista, energiajuomia. Muuten en ymmärrä noita makkarankerääntymisiä vartalolle.

• Koko 36
        swingpolkka kirjoitti:

mutta ehkäisypä hyvinkin kaiken herkuttelun lisäksi ja liikunnan puutteesta. Vois siinä tanssin lomassa kysellä, että mitäs neiti käyttää ehkäsynä. Saattaa tulla korville, mutta tulispahan selvitettyä vyötärömakkaroiden salat.

• HYVÄ OLO
        wp kirjoitti:

MIKÄLI NAINEN 18 v ON YLIPAINOINEN ,EHKÄ MYÖS KESKI-IÄSSÄKIN..SE VOI JOHTUA GEENEISTÄ..MISTÄ SEN TIETÄÄ.NYKYÄÄN EI KOULUSSA HARRASTETA LIIKUNTAA KUIN ENNEN VANHAAN..NYT VAAN ON TIETOKONEET YM VEMPAIMET..JOKAINEN KUITENKIN PITÄKÖÖN HUOLTA ITSESTÄÄN. VAIN ITSE TIETÄÄ ONKO HYVÄ OLLA.

• Koko 36 vieläkin
        Koko 36 kirjoitti:

Koko 36, puhuu niin kuin minun suulla ja olen tainnut kirjoittaakkin samalla nimimerkillä ja samoilla sanoilla joskus aikaisemmin aiheesta. Toisto ei ole pahasta, naisten kohdalla tuo pitää paikkansa. Tietysti on huomioitava mitä suuhunsa laittaa, puhutaan siiis ruuasta tai niistä ihanista herkuista, joita on pakko säännöstellä. Tuo ketjun aloittaja on taas niitä jotka ovat niiiiiiin kiree pipoisia, että eivät osaa ottaa huomioon muuta kuin oman kantansa ja sovinistiset ajattelutapansa. MIEHISSÄ on myös ylipaionoisia, mutta ei ketään pidä tuomita. Jokainen kantaa kilonsa itse ja kestää seuraukset, mutta ei se paino ihmisestä huonompaa tee vaan liian itsekeskeinen ajattelumaailma ja suvaitsemattomuus.

• Koko 36
        Koko 36 vieläkin kirjoitti:

Koko 36, puhuu niin kuin minun suulla ja olen tainnut kirjoittaakkin samalla nimimerkillä ja samoilla sanoilla joskus aikaisemmin aiheesta. Toisto ei ole pahasta, naisten kohdalla tuo pitää paikkansa. Tietysti on huomioitava mitä suuhunsa laittaa, puhutaan siiis ruuasta tai niistä ihanista herkuista, joita on pakko säännöstellä. Tuo ketjun aloittaja on taas niitä jotka ovat niiiiiiin kiree pipoisia, että eivät osaa ottaa huomioon muuta kuin oman kantansa ja sovinistiset ajattelutapansa. MIEHISSÄ on myös ylipaionoisia, mutta ei ketään pidä tuomita. Jokainen kantaa kilonsa itse ja kestää seuraukset, mutta ei se paino ihmisestä huonompaa tee vaan liian itsekeskeinen ajattelumaailma ja suvaitsemattomuus.

Ilmankos oli tuttua tekstiä, olikin vanha ketju kaivettu esille ja olikin oma kirjoitus, totta edelleen.

• non-rec

Ei ole mitenkään mahdollista, että pienenpieni hormonitabletti päivässä lihottaisi ketään. Ehkä ns. henkiset sivuilmiöt voisivat sen tehdä? Itse olen laihtunut vajaassa vuodessa noin kymmenesosan painostani, kun aloin tarkasti seurata syömisiäni fineli.fi -sivujen avustuksella. Enkä ennenkään ollut yhtään lihava. Harrastan kyllä muutakin liikuntaa kuin tanssia, ja syön puolikkaan hormonitabletin päivässä. Varmasti laihtuisin samaan tahtiin samalla ruokavaliolla ja liikunnalla, vaikka popsisin oikein kokonaisen tabletin päivässä.

Minä säälin ylilihavia, koska he ovat "repsahtaneita" eivätkä ymmärrä toimia itsensä parhaaksi.

• ....

"Ei ole mitenkään mahdollista, että pienenpieni hormonitabletti päivässä lihottaisi ketään. "
        - katos kun ne pillerit ei ittessään ole kaloripitoisia vaan niiden vaikutus elimistöön..

ps. mites ne pienenpienet mielialalääkkeet tms.? Nepä vasta turvottavat, vaikka pienen pieniä ovatkin. Kattokaapa vaikka Johanna Tukiaista..

• wp
        .... kirjoitti:

"Ei ole mitenkään mahdollista, että pienenpieni hormonitabletti päivässä lihottaisi ketään. "
        - katos kun ne pillerit ei ittessään ole kaloripitoisia vaan niiden vaikutus elimistöön..

ps. mites ne pienenpienet mielialalääkkeet tms.? Nepä vasta turvottavat, vaikka pienen pieniä ovatkin. Kattokaapa vaikka Johanna Tukiaista..

Tiedän tanssinaisen/tutun jonka kanssa voin puhua vaikka ehkäisytableteista. Tämäkin nainen käyttää säännöllisesti ehkäisytabelettaja eikä ole havaittavissa makkaroita/ylipainoa vartalolta. Joten ainostaan nämä makkara-vartalon omaavat naiset syövät chipsejä, suklaata, karamelleja ym herkkuja. Ja ryystetään kokista, energiajuomia siihen päälle. Olen tuntenut kyseisen naisen 6v. ja koko aikana ei ole hänestä ollut havaittavissa makkaroita/ylipainoa. Ja käyttää säännöllisesti ehkäisytabletteja.

• Kokemusta tuostakin
        wp kirjoitti:

Tiedän tanssinaisen/tutun jonka kanssa voin puhua vaikka ehkäisytableteista. Tämäkin nainen käyttää säännöllisesti ehkäisytabelettaja eikä ole havaittavissa makkaroita/ylipainoa vartalolta. Joten ainostaan nämä makkara-vartalon omaavat naiset syövät chipsejä, suklaata, karamelleja ym herkkuja. Ja ryystetään kokista, energiajuomia siihen päälle. Olen tuntenut kyseisen naisen 6v. ja koko aikana ei ole hänestä ollut havaittavissa makkaroita/ylipainoa. Ja käyttää säännöllisesti ehkäisytabletteja.

kun tanssi jää naisella vähemmälle tai loppuu kokonaan kumppanin löytymisen vuoksi niin tulee ns. seurustelulisää. Kiva on kumppanin löydyttyä yhdessä herkkuja kokata ja löhötä. Näkyyhän näitä satunnaisesti tansseissa käyviä pareja, joista huomaa että enemmän on syöty kuin kulutettu. Hoikempia ovat olleet sinkkuna tansseissa käydessään. Nainen huolehtii useimmiten ehkäisystä syömällä pillereitä, mikä myös lihottaa. Tämä on ihan yleinen kuvio. Toki jotkut sinkutkin popsivat ehkäisypillereitä, mutta myös liikkuvat enemmän.

• Koko 36
        wp kirjoitti:

kerroin ja kuten kerroin myös sen, että poikkeuksia on suuntaan jos toiseen. Me ollaan ihmiset niin erilaisia ja tämä ehkäsypilleri/hormoonit yleensä vaikuttavat erilailla eri ihmisiin. Asiasta ollaan siis puolesta ja vastaan. Poimin lainauksen keskustelusivuilta

"Ootteko tullu naiset aatelleeks, että e-pillerit voi olla syynä lihomiseen??!! Mä ainakin alan ymmärtää aika selvästi, että pillereistä mun lihominen taitaa johtua. Siis kun en ole muuttanut syömis- enkä liikuntatapojani suhteen alettua, en siis harrasta sipsimässyä eikä muuta semmosta ja paino yht'äkkiä nousee eikä siihen enää auta terveet elämäntavat. "

Tästäkin voidaan kesustella varmaan hamaan tulevaisuuteen. Nainen joka syö hormooneja ja painoa kertyy liikunnasta ja terveellisistä elämäntavoista huolimatta, testaa. Jätä pillerit pois. Voi olla, että paino putoaa ja elämän laatu paranee monessa muussakin suhteessa. Seuraappa wp, josko tyttöjen makkarat alkavat kadota.

• Kokemusta tuostakin
        Koko 36 kirjoitti:

kerroin ja kuten kerroin myös sen, että poikkeuksia on suuntaan jos toiseen. Me ollaan ihmiset niin erilaisia ja tämä ehkäsypilleri/hormoonit yleensä vaikuttavat erilailla eri ihmisiin. Asiasta ollaan siis puolesta ja vastaan. Poimin lainauksen keskustelusivuilta

"Ootteko tullu naiset aatelleeks, että e-pillerit voi olla syynä lihomiseen??!! Mä ainakin alan ymmärtää aika selvästi, että pillereistä mun lihominen taitaa johtua. Siis kun en ole muuttanut syömis- enkä liikuntatapojani suhteen alettua, en siis harrasta sipsimässyä eikä muuta semmosta ja paino yht'äkkiä nousee eikä siihen enää auta terveet elämäntavat. "

Tästäkin voidaan kesustella varmaan hamaan tulevaisuuteen. Nainen joka syö hormooneja ja painoa kertyy liikunnasta ja terveellisistä elämäntavoista huolimatta, testaa. Jätä pillerit pois. Voi olla, että paino putoaa ja elämän laatu paranee monessa muussakin suhteessa. Seuraappa wp, josko tyttöjen makkarat alkavat kadota.

"ätä pillerit pois. Voi olla, että paino putoaa ja elämän laatu paranee monessa muussakin suhteessa. "

- tuo on niin totta. Pillerit vaikuttavat myös mielialaan ja aiheuttavat haluttomuutta. Itse tosiaankin voin paremmin ilman pillereitä. Pillereitä syödessä usein ihmettelin miksi helposti tulee masentava olo ja huonot fiilikset kun perusluonteeltani olen aina ollut iloinen ja hyväntuulinen. Parisuhteessa eläville on naisten haluttomuus joidenkin kohdalla tosiasia. Monessa tapauksessa syy löytyy pillerien aiheuttamasta haluttomuudesta. Kannattaisi kokeilla jotain muuta ehkäisyä kuin pillerit jos näin on.

• Lorna Luftwaffe

Koetetaan pitää paino alle 100kg:n, OK?

• Ghs

Miehille alle 80kg ja naisille paino alle 70 kg.

• hjp.
        Ghs kirjoitti:

Miehille alle 80kg ja naisille paino alle 70 kg.

Olisiko kuitenkin syytä tarkastella myös pituuden ja painon suhdetta? Jos nainen on vain 155cm pitkä, niin kyllä 70 kiloa tekee hänestä melko pyöreän, eikä tanssiminen ole enään kovin mukavaa. Ihan sama koskee tietysti meitä miehiä, "pitkän huiskea" 165 senttinen joka painaisi 80 kg, olisi myös aikas pyöreä.
        Mielestäni ihan normaalia painoindeksi laskentaa kannattaisi jokaisen käyttää, ja ainakin pyrkiä normaalipainoon. Olen myös tanssinut "alipainoisten" naisten kanssa, ja kyllä sekin on ollut todella helppoa ja mukavaa. Yleensä nämä laihat ovat muutenkin liikunnallisia, niin kyllä heillä tuo reagointi ja vartalon liike ovat todella nopeaa. Ylipainoisten ei nyt pidä vetää hernettä nenään tästä kirjoituksesta, kyllä teistäkin löytyy todella hyviä tanssijoita. ;-)

• juntusranta
        hjp. kirjoitti:

Olisiko kuitenkin syytä tarkastella myös pituuden ja painon suhdetta? Jos nainen on vain 155cm pitkä, niin kyllä 70 kiloa tekee hänestä melko pyöreän, eikä tanssiminen ole enään kovin mukavaa. Ihan sama koskee tietysti meitä miehiä, "pitkän huiskea" 165 senttinen joka painaisi 80 kg, olisi myös aikas pyöreä.
        Mielestäni ihan normaalia painoindeksi laskentaa kannattaisi jokaisen käyttää, ja ainakin pyrkiä normaalipainoon. Olen myös tanssinut "alipainoisten" naisten kanssa, ja kyllä sekin on ollut todella helppoa ja mukavaa. Yleensä nämä laihat ovat muutenkin liikunnallisia, niin kyllä heillä tuo reagointi ja vartalon liike ovat todella nopeaa. Ylipainoisten ei nyt pidä vetää hernettä nenään tästä kirjoituksesta, kyllä teistäkin löytyy todella hyviä tanssijoita. ;-)

Toden totta, jo nuoretkin naiset ovat epämiellyttävän löllyköitä. Ja tähän runsaaseen poimuisuuteen liittyy likaisuus, mikä oikein hohkaa erityisesti intiimialueilta. Tai voihan olla, että laiskuus on levinnyt kaikkiin puuhiin. Tympeätä. Jos ihminen ei tippaakaan välitä olemuksestaan, ei hän välitä mistään muustakaan.

• 188cm/110kglihasta
        hjp. kirjoitti:

ne kukkakepit täällä oikein vaahtoaa.
        Kyllä täytyy olla itellä melko suppea maailmankatsomus jos toisten kilot noin häiritsee.
        Emmekä me kaikki miehet ole samanlaisia että pelkästään pidetään anorektikkotyypin naisista.
        Myös vähän tukevampi ja muodokkaampi nainen voi olla tosi kaunis ja seksikäs, pääasia että on sinut oman olemuksensa kanssa.

• hjp.
        188cm/110kglihasta kirjoitti:

ne kukkakepit täällä oikein vaahtoaa.
        Kyllä täytyy olla itellä melko suppea maailmankatsomus jos toisten kilot noin häiritsee.
        Emmekä me kaikki miehet ole samanlaisia että pelkästään pidetään anorektikkotyypin naisista.
        Myös vähän tukevampi ja muodokkaampi nainen voi olla tosi kaunis ja seksikäs, pääasia että on sinut oman olemuksensa kanssa.

Tulihan se sieltä. Osoittaa vain omaa suppeaa mailmankatsomustasi kun haukut muita kukkakepeiksi, tai anorektikoiksi. Tosin en tunnista itsessäni tuota kukkakeppityyppiä. Olen normaalipainoinen, ja myös tanssin mielummin normaalipainoisten tai laihempien kanssa, ja siihen minulla on oikeus. Eikä minua häiritse mitenkään joidenkin hakurivissä seisovien ylipainoisten kilot.
        Olisi muuten ihan kiva nähdä kuinka kokoiseltasi ja painoiseltasi mieheltä sujuu nopeat tanssit, tai ei sittenkään...

• Sd
        hjp. kirjoitti:

Tulihan se sieltä. Osoittaa vain omaa suppeaa mailmankatsomustasi kun haukut muita kukkakepeiksi, tai anorektikoiksi. Tosin en tunnista itsessäni tuota kukkakeppityyppiä. Olen normaalipainoinen, ja myös tanssin mielummin normaalipainoisten tai laihempien kanssa, ja siihen minulla on oikeus. Eikä minua häiritse mitenkään joidenkin hakurivissä seisovien ylipainoisten kilot.
        Olisi muuten ihan kiva nähdä kuinka kokoiseltasi ja painoiseltasi mieheltä sujuu nopeat tanssit, tai ei sittenkään...

181cm ja 77kg mies.

• Luulen osaavani
        hjp. kirjoitti:

noita irvailijoita, ne voi jättää omaan arvoonsa. Mielenkiintoista on kuitenkin lueskella kuinka ihmiset reakoivat asioihin. Toisilla vaan on niiiiin negatiivinen elämän asenne, että ne ärsyyntyy asiasta kuin asiasta ja varsinki toisten positiivisesta asenteesta. Älä hjp moisista välitä. On vaan niin kummallista, että miten kirjoitusten perusteella joillakin on kyky tietää miltä joku näyttää tai millainen ihminen on. Minäkin yli-pirteä idiootti, miesten tanssi-iltojen pilaaja.Se on hyvä kun palautetaa maanpinnalle, kun ei itse ole sitä tajunnut.

• 16+16
        hjp. kirjoitti:

hae tanssimaan ketään, jonka kanssa en olisi samantien valmis lähtemään lemmenleikkeihin.
        Kriteerit ovat kovat, daamin peräsin pitää olla luokkaa "Jessica Alba"!
        Muista ominaisuuksista 5 veisaan :D

• hjp.
        Luulen osaavani kirjoitti:

noita irvailijoita, ne voi jättää omaan arvoonsa. Mielenkiintoista on kuitenkin lueskella kuinka ihmiset reakoivat asioihin. Toisilla vaan on niiiiin negatiivinen elämän asenne, että ne ärsyyntyy asiasta kuin asiasta ja varsinki toisten positiivisesta asenteesta. Älä hjp moisista välitä. On vaan niin kummallista, että miten kirjoitusten perusteella joillakin on kyky tietää miltä joku näyttää tai millainen ihminen on. Minäkin yli-pirteä idiootti, miesten tanssi-iltojen pilaaja.Se on hyvä kun palautetaa maanpinnalle, kun ei itse ole sitä tajunnut.

En tosiaankaan välitä joidenkin kirjoituksista. Toinen asia on kaikki ne kirjoitukset mistä huomaa tanssimisen ilon ja muutenkin elämän ilon. Kyllä mun tanssi-iltaani sopii aina jokunen "yli-pirteä idiootti", eikä sellainen henkilö ainakaan mun iltaani voi pilata, sen voisit joskus myös nähdä.
        Tänään taas lavalle, hyvällä mielellä, vähemmän ja enemmän osaavien kanssa pyöähtelemään. ;-)

• Luulen osavani
        hjp. kirjoitti:

En tosiaankaan välitä joidenkin kirjoituksista. Toinen asia on kaikki ne kirjoitukset mistä huomaa tanssimisen ilon ja muutenkin elämän ilon. Kyllä mun tanssi-iltaani sopii aina jokunen "yli-pirteä idiootti", eikä sellainen henkilö ainakaan mun iltaani voi pilata, sen voisit joskus myös nähdä.
        Tänään taas lavalle, hyvällä mielellä, vähemmän ja enemmän osaavien kanssa pyöähtelemään. ;-)

joskus törmätään, tämä Suomi on loppujen lopuksi niin pieni maa. Katselet vaan missä näkyy yks "yli-pirteä" ja haet. Piti vaihtaa tuo nimimerkki, ettei vaan ärsytä ketään.

• hjp.
        Luulen osavani kirjoitti:

joskus törmätään, tämä Suomi on loppujen lopuksi niin pieni maa. Katselet vaan missä näkyy yks "yli-pirteä" ja haet. Piti vaihtaa tuo nimimerkki, ettei vaan ärsytä ketään.

Tunnistin kyllä. Juu, on se kummaa että joitakin saattaa pelkkä nimimerkkikin häiritä. Pienihän tämä Suomi on, varmaankin törmätään jossakin, mutta näin talviaikana taidan pysytellä näillä lähilavoilla. S.linna, Kerhola, Tanssikrouvi, ja Kisarannan viimeiset tanssit tulee varmaankin myös tanssittua. Ehkä jossakin uudessakin paikassa voisi käväistä, niinän sitä tulee niitä uusia tuttuja. ;-)

• Minä vaan
        hjp. kirjoitti:

Tunnistin kyllä. Juu, on se kummaa että joitakin saattaa pelkkä nimimerkkikin häiritä. Pienihän tämä Suomi on, varmaankin törmätään jossakin, mutta näin talviaikana taidan pysytellä näillä lähilavoilla. S.linna, Kerhola, Tanssikrouvi, ja Kisarannan viimeiset tanssit tulee varmaankin myös tanssittua. Ehkä jossakin uudessakin paikassa voisi käväistä, niinän sitä tulee niitä uusia tuttuja. ;-)

kyselen hjp:ltä, että minkä ikäisiä naisia tanssittelet. Jos nyt ei ihan alkuperäiseen viestin sisältöön kuulukkaan

• hjp.
        Minä vaan kirjoitti:

kyselen hjp:ltä, että minkä ikäisiä naisia tanssittelet. Jos nyt ei ihan alkuperäiseen viestin sisältöön kuulukkaan

Tuota noin, ikähän on mulle aivan sivuseikka tansseissa. Täytyykin nyt oikein ajatella asiaa, viimeksi kun olin lattialla, niin taisi kaikki tanssitettavat olla 40 - 50 väliltä, eihän naisten ikää niin tarkkaan voi arvata. Tietysti tulee joskus haettua myös hieman nuorempia, mutta monesti he ovat jo entuudestaan tuttuja. Selviskö tästä vastauksesta mitään? ;-)

• Minä vain
        hjp. kirjoitti:

Tuota noin, ikähän on mulle aivan sivuseikka tansseissa. Täytyykin nyt oikein ajatella asiaa, viimeksi kun olin lattialla, niin taisi kaikki tanssitettavat olla 40 - 50 väliltä, eihän naisten ikää niin tarkkaan voi arvata. Tietysti tulee joskus haettua myös hieman nuorempia, mutta monesti he ovat jo entuudestaan tuttuja. Selviskö tästä vastauksesta mitään? ;-)

vastaus. Et ole eää mikään "kukonpoikanen", jo vatauksistasikin päätellen. Mukavaa tanssiviikonloppua.

• hjp.
        Minä vain kirjoitti:

vastaus. Et ole eää mikään "kukonpoikanen", jo vatauksistasikin päätellen. Mukavaa tanssiviikonloppua.

Kai tuo vastaukseni jotakin kertoi myös minun iästäni, vaikka sitä et kysynytkään. Ihminen kun on just niin vanha kun hän itse kokee olevansa. Kiitoksia vaan toivotuksista, ja samoin Sinulle! Pistin jo tangot soimaan, niin voi alkaa lämmitteleen jalkoja valmiiksi iltaa varten. ;-)

• Homot hiiteen
        hjp. kirjoitti:

niitä miehiä joita kiihottaa toisen miehen tanssin katseleminen :D
        Itse kyllä mieluummin miehenä katselen tanssivia naisvartaloita.

• Totuus!123
        Sd kirjoitti:

181cm ja 77kg mies.

Hukkapätkä. Alle 185cm ja 85kg miehet ovat kovin pieniä ja laihoja, eivät miehekkäitä tai haluttavia.

• Jos on varaa valkata

Tansseissa on toki paljon ylensyöneitä naisia,on miehiäkin.
      Minua ei ainakaan kiinnosta hakea tanssimaan mitoistaan
      karannutta naista.
      Hoikka notkea käteensopiva nainen ja tanssi luistaa,
      vilkaisee peiliin ja katsoo kanattajalihasta.

• Xr

Ei onnistu taivutus about 200kiloisen tanttorin kanssa. Sinne lattialle se jää vaakabambo-asentoon ja ylös ei saa kuin hallinosturilla. Jos sellainen tanssipaikasassa yleensä on. Hyvät naiset huolehtikaa vartalostanne. Älkää antako vartaloitten repsahtaa. Minä tanssin hoikkien naisten kanssa. Sitä ei muuta mikään.

• 188cm/110kglihasta
        Xr kirjoitti:

Ei onnistu taivutus about 200kiloisen tanttorin kanssa. Sinne lattialle se jää vaakabambo-asentoon ja ylös ei saa kuin hallinosturilla. Jos sellainen tanssipaikasassa yleensä on. Hyvät naiset huolehtikaa vartalostanne. Älkää antako vartaloitten repsahtaa. Minä tanssin hoikkien naisten kanssa. Sitä ei muuta mikään.

Eipä ne naiset ole valitelleet eikä naistenhaulla ole ollut hakijoista puutetta että kaipa ne nopeammatkin tanssit minulta kohtuullisen hyvin sujuvat. Tosin swing-tanssit eivät ole suosikkejani vaikka niitäkin tanssin. Mieluiten tanssin lattareita (bachata, LA-salsa, chacha, rumba ym.) sekä argentiinalaista tangoa (kaikkien tanssien kuningas, tansseista jaloin).
        Ole ihan huoletta sinulla on oikeus valita tanssipartnerisi niin kuin kaikilla muillakin.
        Ja kyllä maailmassa myös marjanpoimijoita tarvitaan :)
        Mukavaa tanssitalvea sinulle.

• Lempeyttä riviin

Voihan hurjasti ylipainoinen tanssin riemun seassa huutaa kumppanilleen että, "Onnestain on puolet sinun". Tanssii tietenkin kun tuntee itsensä onnelliseksi ja on varaa antaa kiloja ja sitä iloa toisellekin.
        Hormoonit tai ehkäisy- eikä mikään muukaan vaikuta painonnousua, vaikka niin väitetään.
        Ainoastaan kalorit mitkä syödään, ja joita ei kuluttamalla käytä ja sillälailla hyödynnä, jäävät makkaroiksi.
        Painoon vaikuttaa lihasmäärä kylläkin. Toisella on enemmän lihaksia kuin toisella ja huolimatta samasta vyötärönympärysmitasta voi painossa olla eroa monta kiloa.

• wp
        Lempeyttä riviin kirjoitti:

Voihan hurjasti ylipainoinen tanssin riemun seassa huutaa kumppanilleen että, "Onnestain on puolet sinun". Tanssii tietenkin kun tuntee itsensä onnelliseksi ja on varaa antaa kiloja ja sitä iloa toisellekin.
        Hormoonit tai ehkäisy- eikä mikään muukaan vaikuta painonnousua, vaikka niin väitetään.
        Ainoastaan kalorit mitkä syödään, ja joita ei kuluttamalla käytä ja sillälailla hyödynnä, jäävät makkaroiksi.
        Painoon vaikuttaa lihasmäärä kylläkin. Toisella on enemmän lihaksia kuin toisella ja huolimatta samasta vyötärönympärysmitasta voi painossa olla eroa monta kiloa.

Suositus ylipainoisille naisille 18-30 v. rapiat ja muillekin vanhemmille naisille myös. Jättäkää karkit, Chipsit, pizzat, hampparit, kokikset, energiajuomat ym. Liikkukaa enemmän ja syökää vähemmän. Teitä on naamasta kauniita nuoria naisia mutta vartalo ei hivele silmää.

• :))))
        wp kirjoitti:

Suositus ylipainoisille naisille 18-30 v. rapiat ja muillekin vanhemmille naisille myös. Jättäkää karkit, Chipsit, pizzat, hampparit, kokikset, energiajuomat ym. Liikkukaa enemmän ja syökää vähemmän. Teitä on naamasta kauniita nuoria naisia mutta vartalo ei hivele silmää.

ovat oman kokemukseni mukaan yhtä tärkeitä jos ei vielä tärkeämpiäkin myös miehille.

Itse olen hoikka ja tanssitaitoinen. Ei ole hakijoista puutetta. Vaan kuinkas asia onkaan? Miten sen nyt kauniisti sanoisi, miehistä vain murto-osa on mitoiltaan minua vastaavia. Kuitenkin nimenomaan miehet täällä lyövät rumpua tanssivien naisten vartalon vahvuudesta, kun sen sijaan pitäisi katsoa itse peiliin tai ainakin siihen muuhun miesten riviin.

Tulee lähinnä mieleen sanonta: Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin minä sanon.

Yleisesti ottaen lavoilla tanssivat naiset pitävät ulkomuodostaan, hygieniastaan ja muutenkin terveydestään hyvää huolta. Kun sen sijaan mietin sitä hakijakaartia, joka minua on tanssittanut koko maan alueella liikkuessani, niin miehissä on varsin paljon toivomisen varaa.

Hygienia miesten joukossa on selvästi kohentunut viime vuosien aikana ja aktiivisesti tanssivien kesken se on yleisesti ottaen moitteetonta.

Mitä vartalon huolehtimiseen tulee, niin tanssivien miesten keskuudessa on painoindeksit keskimääräistä paremmat. Luonnostaan laihoja on minimaalinen määrä väestöstä, joten valtaosa joutuu painostaan huolehtimaan. Se on kai yksi syy, miksi on melko yleistä, että pyöreähköjä miehiä tulee tanssilavoille "laihduttamaan".

Eihän siinä mitään väärää ole, päinvastoin. Lisääntynyt hyvinvointi parantaa elämänlaatua. Ei silti pitäisi siitä sokaistua. Jos siinä missä itse miehenä on onnistunut, ei samaa hyväksykkään naisilta, niin siinä asiassa on paljonkin väärää. Kiihkoilijoiden arvostelut taas on aivan oma lajinsa.

Monasti lavalle uudet tulijat hakevat muutenkin uutta sisältöä ja ryhdikkyyttä elämäänsä kuka mistäkin syystä. Kun ihminen alkaa voida hyvin, se myös näkyy päältä.

Enemmän uskoisin siihen, että näissä vartalonympäryskeskusteluissa on enemmänkin kyse siitä, että hyvinvoivalla ihmisellä ei ole mitään ongelmia sopivasta pehmeydestä tanssin kannalta, koska ihmisenä säteilee hyvinvointia. Yleisilme ratkaisee.

Sanomattakin on selvää, että kovin arvostelu kumpuaa yleensä niiltä ihmisiltä, joilla on tai on ollut itsellä ongelmia kyseisten asioiden kanssa. Siksipä olisi hyvä sallia kaikille kanssaihmisille mahdollisuus itse ratkaista omat asiansa.

Ei mikään pakota hakemaan sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ei halua tanssia. Jokainen saa hakea juuri sellaista ihmistä tanssimaan kuin haluaa. Kemiatkin kohtaavat yleensä parhaiten samantyyppisillä ihmisillä. Ei se sen suurempi juttu ole.

Ainoa ongelma tässä säikeessä on, että tällaisilla keskustelukanavilla oikeakin asia yleisteään koskemaan sellaisa ryhmiä, joita nämä asiat eivät koske ja ne joille tuollainen valistus on suunnattu ei niitä koskaan lue.

Ihmisten yleinen pahoinvointi ja huonot elintavat eivät varmasti korostu lavatanssissa. Mikäli joku laiha mies lavalla haluaa laihduttaa kaikki naiset, niin loogisesti ajatellen helpompi kohderyhmä on ensin laihduttaa lavoilla selkeästi määrällisesti vähemmistönä kulkevat miehet.

Kun sitten kaikki miehet ovat hoikkia atleetteja, niin sitten siirrytään hoikentamaan naisia. Esimerkkinä toimiminen antaa paremman mahdollisuuden puhua vyötärön ympäryksestä, mutta silloin ei riitä, että jokunen mies on hoikka. Muutoinhanhan tilanne olisi aivan sama kuin täällä nyt. Nuo naiset lavoilla ovat hyvinhoidettuja hoikkia ja joukossa myös vahvemmalla vyötärönmitalla varustettuja ja laihduttavia.

Vyötärön mitta voi siis olla ihmisen mittana vasta silloin, kun kaikki ovat samanlaisia. Luoja meitä siitä armahtakoon. Eläköön erilaisuus.

Hyvinvointia ja hauskoja tansseja kaikille erilaisille ihmisille.

• hjp.
        188cm/110kglihasta kirjoitti:

Eipä ne naiset ole valitelleet eikä naistenhaulla ole ollut hakijoista puutetta että kaipa ne nopeammatkin tanssit minulta kohtuullisen hyvin sujuvat. Tosin swing-tanssit eivät ole suosikkejani vaikka niitäkin tanssin. Mieluiten tanssin lattareita (bachata, LA-salsa, chacha, rumba ym.) sekä argentiinalaista tangoa (kaikkien tanssien kuningas, tansseista jaloin).
        Ole ihan huoletta sinulla on oikeus valita tanssipartnerisi niin kuin kaikilla muillakin.
        Ja kyllä maailmassa myös marjanpoimijoita tarvitaan :)
        Mukavaa tanssitalvea sinulle.

Mielummin sitten vaikka "marjanpoimija" kuin ylipainoinen. Vaikkakaan tuo määritelmä ei ihan taida oikeaan osua kohdallani. Mukavat tanssit myös sinulle!

• Koko 36
        wp kirjoitti:

ja jos otatte urakaksenne liikuttaa siellä tansseissa näitä pikkuisen pyöreämpiä tyttölapsia, niis karisevat ne kilot. Jos ei kukaan tanssita, niin minkäs tekevät. Teissäkin on syytä, masentuvat kun eivät saa tanssia ja syövät suruunsa.

• hjp.
        Koko 36 kirjoitti:

ja jos otatte urakaksenne liikuttaa siellä tansseissa näitä pikkuisen pyöreämpiä tyttölapsia, niis karisevat ne kilot. Jos ei kukaan tanssita, niin minkäs tekevät. Teissäkin on syytä, masentuvat kun eivät saa tanssia ja syövät suruunsa.

Se mitä ehditään, mutta monesti on naisia niin paljon enemmän ettei kaikkien kanssa ehdi tanssia.
        Tosiasiassa se painon pudottaminen on ihan jokaisen itse tehtävä, ei se auta jos yhtenä tai kahtena iltana joku tanssittaa muutaman kipaleen ajan, jos kuitenkin syödään jatkuvasti epäterveellisesti eikä harrasteta mitään liikuntaa. Eikä se voi olla meidän miesten syy. Mulla on yksi tanssituttu joka on pudottanut nyt kesän jälkeen lähes 20 kg, ihan vaan tanssimalla ja tanssikoululla treenaamalla ja järkevällä ruokavaliolla, mihin ei kauheasti herkkuja mahdu. Mutta varmaankin se tanssin nautinto ja kevyempi olo on upeaa myös hänelle.

• Koko 36
        hjp. kirjoitti:

Se mitä ehditään, mutta monesti on naisia niin paljon enemmän ettei kaikkien kanssa ehdi tanssia.
        Tosiasiassa se painon pudottaminen on ihan jokaisen itse tehtävä, ei se auta jos yhtenä tai kahtena iltana joku tanssittaa muutaman kipaleen ajan, jos kuitenkin syödään jatkuvasti epäterveellisesti eikä harrasteta mitään liikuntaa. Eikä se voi olla meidän miesten syy. Mulla on yksi tanssituttu joka on pudottanut nyt kesän jälkeen lähes 20 kg, ihan vaan tanssimalla ja tanssikoululla treenaamalla ja järkevällä ruokavaliolla, mihin ei kauheasti herkkuja mahdu. Mutta varmaankin se tanssin nautinto ja kevyempi olo on upeaa myös hänelle.

miehiä syyttänyt, kunhan joutessani jotain kirjoitin. Jokainen kantaa kilonsa ja toiset kantaa ne ilolla eivätkä stressaa, mutta luulen, että tästäkin viestiketjusta on jollekkin se innostus tullut ja kun alkuun pääsee into vain kasvaa. Annetaan jokaisen olla se mikä on ja nautitaan me kun ei olla niitä kiloja kerrytetty. Lähdetään vaan taas niitä kaloreita kuluttamaan. Toivon mukaan joku ees hakee (jos en olis liian yli-......)

• hjp.
        Koko 36 kirjoitti:

miehiä syyttänyt, kunhan joutessani jotain kirjoitin. Jokainen kantaa kilonsa ja toiset kantaa ne ilolla eivätkä stressaa, mutta luulen, että tästäkin viestiketjusta on jollekkin se innostus tullut ja kun alkuun pääsee into vain kasvaa. Annetaan jokaisen olla se mikä on ja nautitaan me kun ei olla niitä kiloja kerrytetty. Lähdetään vaan taas niitä kaloreita kuluttamaan. Toivon mukaan joku ees hakee (jos en olis liian yli-......)

Kuinkas kävi, haettiinko? Eilen kulutin 2800 kcal illan aikana, kun ihan mielenkiinnosta laitoin sykemittarin illan ajaksi. Tästäkin voi jokainen lukija huomata kuinka hyvää liikuntaa tanssi on, tosin edellyttää että on aktiivinen.
        Vielä olis kahdet tälle viikonlopulle. ;-)

• Koko 36
        hjp. kirjoitti:

Kuinkas kävi, haettiinko? Eilen kulutin 2800 kcal illan aikana, kun ihan mielenkiinnosta laitoin sykemittarin illan ajaksi. Tästäkin voi jokainen lukija huomata kuinka hyvää liikuntaa tanssi on, tosin edellyttää että on aktiivinen.
        Vielä olis kahdet tälle viikonlopulle. ;-)

ja kalorinkulutus oli varmaan lähes samaa luokkaa kuin sinulla. Kyseine paikka on huono ilmastoinniltaan, siellä hiki irtoaa. Mukavaa oli ja klo 02:15 vasta lopetettiin. Nyt sitten lenkille, lisää kaloreita kuluttamaan ja happea haukkaamaan.

• Koko 36 kirjoitti:

ja kalorinkulutus oli varmaan lähes samaa luokkaa kuin sinulla. Kyseine paikka on huono ilmastoinniltaan, siellä hiki irtoaa. Mukavaa oli ja klo 02:15 vasta lopetettiin. Nyt sitten lenkille, lisää kaloreita kuluttamaan ja happea haukkaamaan.

Kannatta kuitenkin olla tarkka muun liikunnan kanssa näiden pitkien tanssi-iltojen välissä. Ei kannata tehdä mitään kovin rankkaa lenkkiä tai muutakaan jalkatreeniä. Mä käytän nämä tunnit palautumiseen, ja pieneen alkulämmittelyyn ennen kun lähden taas lavalle.

• Koko 36
        hjp.1 kirjoitti:

Kannatta kuitenkin olla tarkka muun liikunnan kanssa näiden pitkien tanssi-iltojen välissä. Ei kannata tehdä mitään kovin rankkaa lenkkiä tai muutakaan jalkatreeniä. Mä käytän nämä tunnit palautumiseen, ja pieneen alkulämmittelyyn ennen kun lähden taas lavalle.

vaan reilu 2 tuntia ja nyt sitten vaan laiskotellaan ja poltetaan jälkipoltolla rasvoja. Ei tansseja enää tälle viikonlopulle vaikka mukavaahan se olisi ja ei tarvitsisi paljon houkutella.
        Vauhti vaan meinaa olla välillä niin kovaa, että on pakko pakottaa itsensä välillä asettumaan.

• hjp.
        Koko 36 kirjoitti:

vaan reilu 2 tuntia ja nyt sitten vaan laiskotellaan ja poltetaan jälkipoltolla rasvoja. Ei tansseja enää tälle viikonlopulle vaikka mukavaahan se olisi ja ei tarvitsisi paljon houkutella.
        Vauhti vaan meinaa olla välillä niin kovaa, että on pakko pakottaa itsensä välillä asettumaan.

Sitten mun täytyy yrittää houkutella Sinua huomenna "tanssiväen linnan juhliin".
        Eikä ole juhlapukupakkoa. Mukaan vaan! ;-)

• Koko 36
        hjp. kirjoitti:

Sitten mun täytyy yrittää houkutella Sinua huomenna "tanssiväen linnan juhliin".
        Eikä ole juhlapukupakkoa. Mukaan vaan! ;-)

tai houkuttelusta. Osoite vaan niin tulen, ainut este on, jos on pitkä matka.

• TUUSIEKII
        Koko 36 kirjoitti:

KÖYHIHEN LlINNANJUHLAT HURSI JÄRJESTÄÄ SAA TANSSIA VETTÄ JA SOPPAA ILMAISIN

• hjp.
        Koko 36 kirjoitti:

Tietysti ne "linnan juhlat" meille on Satulinnassa, alkaen klo.18.00
        Hattulantie 547, Parola, Hattula. Hämeenlinnasta hieman pohjoiseen, vanhaa kolmostietä. Nähdäänkö?
        Eilen oli tosi hyvät, mutta hieman ruuhkaiset tanssit. ;-)

• Koko 36
        hjp. kirjoitti:

Tietysti ne "linnan juhlat" meille on Satulinnassa, alkaen klo.18.00
        Hattulantie 547, Parola, Hattula. Hämeenlinnasta hieman pohjoiseen, vanhaa kolmostietä. Nähdäänkö?
        Eilen oli tosi hyvät, mutta hieman ruuhkaiset tanssit. ;-)

mutta on vähän liian pitkä matka 340 km/sivu ja aamulla töihin. Täytyy tyytyä katsomaan telkkarista, kun toiset juhlii.

• hjp.
        Koko 36 kirjoitti:

mutta on vähän liian pitkä matka 340 km/sivu ja aamulla töihin. Täytyy tyytyä katsomaan telkkarista, kun toiset juhlii.

No, onhan siinä matkaa aikas reippaasti. Täytyy joskus yrittää löytää jotkut kivat tanssit jostakin puolesta välistä. ;-)
        Hyvää Itsenäisyyspäivää!

• Koko 36
        hjp. kirjoitti:

No, onhan siinä matkaa aikas reippaasti. Täytyy joskus yrittää löytää jotkut kivat tanssit jostakin puolesta välistä. ;-)
        Hyvää Itsenäisyyspäivää!

sinulle myös ja mukavia tansseja Satulinassa. Revontulessa ehkä vaihdetaan vuotta?

• hjp.
        Koko 36 kirjoitti:

sinulle myös ja mukavia tansseja Satulinassa. Revontulessa ehkä vaihdetaan vuotta?

Kiitos! Täytyykin katsoa missä tuo Revontuli on. ;-)

• Selitykset turhia

Mieliala ailahtelu ja tunnepohjainen katsomus /käsittely. Eli katkeruus,pettymys,himo ja halu tyydyttää aistejaan tunteella. Johon yhdistyy mukavuudenhalua ja fyysisen rasituksen keinotekoinen kiertely ja vastuuttomuus itsestä.

Se syötättää yli omien rajojen.

• seli seli

"Mieliala ailahtelu ja tunnepohjainen katsomus /käsittely. Eli katkeruus,pettymys,himo ja halu tyydyttää aistejaan tunteella. Johon yhdistyy mukavuudenhalua ja fyysisen rasituksen keinotekoinen kiertely ja vastuuttomuus itsestä. "

- tässähän ei siis selitelty.. :))

• 19

Ikävä tunnustaa, mutta viejien kanssa ei kannata jutella. Tyhmyys paistaa, mutta onneksi osaavat tanssia. Ja sehän riittää, kun tansseissa käy.

• swingpolkka.

Ja kun hakija huomaa, että olet lihavuutesi lisäksi vielä hieman seurasi valikoiva, koska et alennu keskustelemaan tyhmäksi kokemasi viejän kanssa, et saa sitä toista hakua tältä osaavammalta hakijalta!

Minäkin olen toisinaan hakenut naisia tanssimaan, jotka ovat olleet vähän pyöreitä, mutta jotka ovat toisten vietävinä näyttäneet osaavan tanssia. Mutta toista hakua ei tule, jos daami osoittaa puhumattomuudellaan hakijan epämieluisaksi. Selvä peli!

• 8+5
        swingpolkka. kirjoitti:

Ja kun hakija huomaa, että olet lihavuutesi lisäksi vielä hieman seurasi valikoiva, koska et alennu keskustelemaan tyhmäksi kokemasi viejän kanssa, et saa sitä toista hakua tältä osaavammalta hakijalta!

Minäkin olen toisinaan hakenut naisia tanssimaan, jotka ovat olleet vähän pyöreitä, mutta jotka ovat toisten vietävinä näyttäneet osaavan tanssia. Mutta toista hakua ei tule, jos daami osoittaa puhumattomuudellaan hakijan epämieluisaksi. Selvä peli!

Jepjep. Taitaa tytön tanssiura jäädä lyhyeksi, lihavan ja ylimielisen naisen kanssa en tanssi minäkään toista kertaa,,,

• 181cm ja 77kg mies
        8+5 kirjoitti:

Jepjep. Taitaa tytön tanssiura jäädä lyhyeksi, lihavan ja ylimielisen naisen kanssa en tanssi minäkään toista kertaa,,,

Vartalo kuntoon Pyöreät naiset. Sama koskee pyöreitä miehiäkin. Liikkukaa enemmän ja syökää vähemmän. Noin yksinkertaista se on kun osaa.

• Täydellinenkö
        181cm ja 77kg mies kirjoitti:

Vartalo kuntoon Pyöreät naiset. Sama koskee pyöreitä miehiäkin. Liikkukaa enemmän ja syökää vähemmän. Noin yksinkertaista se on kun osaa.

TÄÄLÄ NÄYTTÄÄ ARVOSTELIOITA OLEVAN ENEMMÄN JA VÄHEMMÄN..MILTÄ TOISET NÄYTTÄVÄT TANSSEISSA...OLEN JOSKUS EHKÄ NUOREMPANA ARVOSTELLUT MYÖSKIN, MUTTA OLEN TULLUT AIKUISEN NAISEN IKÄÄN..AJATTELIN, ETTÄ KUN LUIN NÄITÄ TEKSTEJÄ...OLISKO HAUSKAA, KUN KAIKKI NAISET, JA MIEHET OLISI SAMNNÄKÖISIÄ YHTÄ LAIHOJA KUKKAKEPPEJÄ YM YM..HEH..ONKO JOILLAKIN NIIN HUONO OLO, ETTÄ PURKAVAT SITÄ TOISIIN ARVOSTELEMALLA HEITÄ..IHMISET VAAN ON ERILAISIA..EI SILLE VOI MITÄÄN..SILLÄ SIISTI.HYVÄÄ UUTTA VUOTTA

• Realistinen nainen

Tässä ketjuss aotetut e-pillerit ovat yksi syy lihomiseen. Ihmisten elimistö reagoi eri tavoilla keinotekoisiin hormonivalmisteisiin.. joillekin naisille hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa niin paljon vaivoja, ettei se sovi ollenkaan (päänsärky, vatsakivut, ylimääräiset vuodot, paino- tai verenpaineongelmat jne.). Ts. hormonaalinen ehkäisy todellakin voi olla syy lihomiseen.

Itse en hormonaalista ehkäisyä käytä, en juo limsoja, en syö sipsejä, karkkia tms. Ja painoni on normaalin ylärajoissa ts. olen uhkeamuotoiseksi luokiteltava, rintava, reitevä ja persevä nainen. Ja tällaisena varsin tyytyväinen itseeni.. ja kysynnästä päätellen myös miesten mielestä viehättävä ja seksikäs :) tanssitettavana olen kevyt, "pikkusormella" vietävä ja hyvä seuraaja.

Painosta yleisesti: Jos tiputan painoni mallimittoihin ja vaadin myös mieheltä sen jälkeen mallin vartaloa, ei lavoilta taida löytyä juuri yhtäkään tanssittajaksi sopivaa enää. En näetsen miesmallin vartaloa ja muuta habistusta vastaavia uroita ole lavoilla juuri nähnyt..

Koska on todennäköistä, että miehet eivät ala panostaa ulkonäköönsä sen enempää kuin ennenkään, en minäkään aio nälkäkuurille ryhtyä palatakseni takaisin mittoihin joissa olin 18v. iässä. olen mieluummin naisellisen muotoinen, hyväntuulinen oma itseni.. enkä urputa siitä pikku kumpareesta tanssittajani vyötäisillä.

• Kondomimies

Miehet käyttää kumia ja naiset voi unohtaa e-pillerit. Näin saadaan naiset näyttämään normaaleilta eikä miltään Tanttoreilta. Miehet muistakaa kumin käyttö.

• Wp
        Kondomimies kirjoitti:

Miehet käyttää kumia ja naiset voi unohtaa e-pillerit. Näin saadaan naiset näyttämään normaaleilta eikä miltään Tanttoreilta. Miehet muistakaa kumin käyttö.

Olen koulussa ja nähnyt todella kauniita ja hoikkia venäläisiä naisia. Ottakaa suomalaiset naiset mallia näistä venäläisistä naisista.

• Riittäiskö jo
        Wp kirjoitti:

Olen koulussa ja nähnyt todella kauniita ja hoikkia venäläisiä naisia. Ottakaa suomalaiset naiset mallia näistä venäläisistä naisista.

hoikkia löydy täältä suomestakin, ihan kuin niitä pullukoita myös sieltä venäjältä. Se millaisia olemme riippuu millaiset geenit olemme saaneet ja mitä sinne suuhun laitetaan. Annetaan nyt näiden "pullukoiden" tyttöjen, naisien, poikien ja MYÖS MIEHIEN olla jo rauhassa, eiköhän tästä ole jo jauhettu tarpeeksi. Jos olet koulussa nähnyt hoikkia venäläisiä naisia, olen minäkin koulussa nähnyt hoikkia suomalaisia miehiä, mutta odotappas 10-20 vuotta, mitä sitten näet, hoikkuus on tallessa, siellä kertyneiden kilojen alla.

• ...........
        Riittäiskö jo kirjoitti:

hoikkia löydy täältä suomestakin, ihan kuin niitä pullukoita myös sieltä venäjältä. Se millaisia olemme riippuu millaiset geenit olemme saaneet ja mitä sinne suuhun laitetaan. Annetaan nyt näiden "pullukoiden" tyttöjen, naisien, poikien ja MYÖS MIEHIEN olla jo rauhassa, eiköhän tästä ole jo jauhettu tarpeeksi. Jos olet koulussa nähnyt hoikkia venäläisiä naisia, olen minäkin koulussa nähnyt hoikkia suomalaisia miehiä, mutta odotappas 10-20 vuotta, mitä sitten näet, hoikkuus on tallessa, siellä kertyneiden kilojen alla.

niitä maatuskoita siellä venäjälla riittää, eikä ihan köykäsiä....

• ???

puhut kokemuksesta.. saitko muita "tuliaisia"?

• osuinko oikeaan?

mamu kun on noin kehno suomen kieli.. Sana "ilmasin" ei ole suomea. Käytit sitä jo tuossa aiemminkin.

• oookkkii
        osuinko oikeaan? kirjoitti:

mamu kun on noin kehno suomen kieli.. Sana "ilmasin" ei ole suomea. Käytit sitä jo tuossa aiemminkin.

Somppu oon, Suomi tytöt hyvii

• Kilpparissa häikkää
        oookkkii kirjoitti:

Somppu oon, Suomi tytöt hyvii

Lihoin erittäin hoikasta normaalipainoiseksi/normaalipainon ylärajalla olevaksi kilpirauhasen vajaatoiminnan myötä. Nyt painon alas saaminen on tuskaa, koska turvotus ei lähde pois millään. Ennen vajaatoiminnan toteamista tanssin helposti 4 tuntia illassa lavalla. Tällä hetkellä kunto on todella huono vajaatoiminnan vuoksi, sillä se aiheuttaa hirveää väsymystä, lihasheikkoutta ja nivelkipuja, enkä pääse liikkumaan entiseen tahtiin. Toivon totisesti saavani tyroksiiniarvot tasapainoon ja pääseväni taas tanssimaan kunnolla.

• Saddam 6
        Kilpparissa häikkää kirjoitti:

Lihoin erittäin hoikasta normaalipainoiseksi/normaalipainon ylärajalla olevaksi kilpirauhasen vajaatoiminnan myötä. Nyt painon alas saaminen on tuskaa, koska turvotus ei lähde pois millään. Ennen vajaatoiminnan toteamista tanssin helposti 4 tuntia illassa lavalla. Tällä hetkellä kunto on todella huono vajaatoiminnan vuoksi, sillä se aiheuttaa hirveää väsymystä, lihasheikkoutta ja nivelkipuja, enkä pääse liikkumaan entiseen tahtiin. Toivon totisesti saavani tyroksiiniarvot tasapainoon ja pääseväni taas tanssimaan kunnolla.

Pitää liikkua ja syödä kohtuullisesti. Riittävä uni pitää saada myös. Vähäinen uni lihottaa myös. Jos uni ei tule. sekstailkaa.

• Uni on hyväksi
        Saddam 6 kirjoitti:

Pitää liikkua ja syödä kohtuullisesti. Riittävä uni pitää saada myös. Vähäinen uni lihottaa myös. Jos uni ei tule. sekstailkaa.

Vähäiset unet ja yösyöminenkään ei välttämättä lihota. Ei tätätäkään voi yleistää, tämä on vain omakohtainen kokemus asiasta.

• Yleistä yleistämistä
        Uni on hyväksi kirjoitti:

Vähäiset unet ja yösyöminenkään ei välttämättä lihota. Ei tätätäkään voi yleistää, tämä on vain omakohtainen kokemus asiasta.

Tottakai sen voi yleistää. Jos et tiedä, mitä tarkoittaa yleistäminen, niin otapa selvää.. Noita asioita on kuitenkin sen verran paljon tutkittu, että yksi tai muutama poikkeustapaus ei muuta tilastoja.

• Uni on hyväksi
        Yleistä yleistämistä kirjoitti:

Tottakai sen voi yleistää. Jos et tiedä, mitä tarkoittaa yleistäminen, niin otapa selvää.. Noita asioita on kuitenkin sen verran paljon tutkittu, että yksi tai muutama poikkeustapaus ei muuta tilastoja.

kun tuli valittua väärät sanat tai oikeat, mutta lauserakenne ei antanut oikeaa kuvaa, tämä suomen kielioppi on niin vaikeaa. Olen pahoillani, yleistetään vaan, olen poikkeus tapaus tässä asiassa, muuten ehkä "normaali". Tarkoitin, että minun omakohtaista kokemusta ei voi yleistää. Toivottavasti nyt meni oikein.

• Hwp
        Uni on hyväksi kirjoitti:

kun tuli valittua väärät sanat tai oikeat, mutta lauserakenne ei antanut oikeaa kuvaa, tämä suomen kielioppi on niin vaikeaa. Olen pahoillani, yleistetään vaan, olen poikkeus tapaus tässä asiassa, muuten ehkä "normaali". Tarkoitin, että minun omakohtaista kokemusta ei voi yleistää. Toivottavasti nyt meni oikein.

On kokemuksia vähäisistä unista. Ja kyllä meinaan lihottaa. Kunnon unta arvon naiset. Pysy runko ihailtavissa mitoissa. Ja on ilo silmälle.

• nöff, nöff

Muutama ylimääräinenkilo tuo naiseen vain kurveja lisää!!! Ja se on hyvä!! :)))
      Ei mikään luuviulu tartte olla!!!

• Ei huolta

oikea asenne, varsinkin näin joulun aikaan, voi syödä suupaloja laskematta

• nöff, nöff
        Ei huolta kirjoitti:

oikea asenne, varsinkin näin joulun aikaan, voi syödä suupaloja laskematta

Juu, joulu on vain kerran vuodessa! ;)))
        Nykyisin tuo terveys intoilu on mennyt jo ihan mahdottomuuksiin!

• TANSSI ILOKSI

SINULLE JOKA ARVOSTELET NAISIA, JOKAINEN ONNEKSI KANTAA OMAT KILONSA...OLETKO SINÄ KUNTOILIA ITSE TÄYDELLISYYS.TUSKIN..SELLAISET JOTKA ARVOSTELEE MUITA..EIVÄT OLE ITSE KUIN JOTAKIN NÄPPYNAAMOJA,EHKÄ TUOKSUVAT HIELLEKKIN...EN LÄHTISI SELLAISEN KUNTOILIJAN KANSSA TANSSILATTIALLE.
      TANSSITKO ,VAI KÄVELETKÖ TANSSISALIN PÄÄSTÄ PÄÄHÄN?

• Tanssin ilo

pullukoista toiset taas hoikista, se on makuasia, ei tuosta nyt kannata riidellä. Ollaan mitä ollaan, kunhan tansittaan ilolla ja siitä nauttien.

• nöff, nöff
        Tanssin ilo kirjoitti:

pullukoista toiset taas hoikista, se on makuasia, ei tuosta nyt kannata riidellä. Ollaan mitä ollaan, kunhan tansittaan ilolla ja siitä nauttien.

Juu. . . tansseihin mennään tanssimaan, pitämään hauskaa ja unhoittamaan arjenhuolet . . . eikä arvostelemaan muita!!!

• 181cm ja 77kg Man

"Tanssi on mukava liikunta muodolle" tiedoksi tanssin salin ympäri monta kertaa illan aikana! Minusta on huvittavaa huomata kun eräät rehevät naiset sanovat ja valittavat olevansa sinkkuja! Ja pysyvätkin SINKKUINA! Kukaan ei minun kaveripiiristä suostu tuollaisen Sinkkunaisen kanssa edes seukkaamaan. Ensiksi syökää rehevät naiset vähemmän. Liikkukaa enemmän. Minä tiedän kyllä minkälaista naista olen hakemassa sieltä. Mitkään Hormoonit ja ehkäisytableletit eivät aiheuta tuollaista turpoamista. Minulla on kaksikin tuttua tanssinaista jotka käyttää Ehkäisyä-tabletteja ja ei ole havaittavissa minkäänlaista painon nousua!

• nöff, nöff
        181cm ja 77kg Man kirjoitti:

"Tanssi on mukava liikunta muodolle" tiedoksi tanssin salin ympäri monta kertaa illan aikana! Minusta on huvittavaa huomata kun eräät rehevät naiset sanovat ja valittavat olevansa sinkkuja! Ja pysyvätkin SINKKUINA! Kukaan ei minun kaveripiiristä suostu tuollaisen Sinkkunaisen kanssa edes seukkaamaan. Ensiksi syökää rehevät naiset vähemmän. Liikkukaa enemmän. Minä tiedän kyllä minkälaista naista olen hakemassa sieltä. Mitkään Hormoonit ja ehkäisytableletit eivät aiheuta tuollaista turpoamista. Minulla on kaksikin tuttua tanssinaista jotka käyttää Ehkäisyä-tabletteja ja ei ole havaittavissa minkäänlaista painon nousua!

Voe teitä! . . . Mikä hiton pakko on alkaa seukata???? . . . Tanssimaanhan sinne vain mennään!!!

• Näin on

"Minulla on kaksikin tuttua tanssinaista jotka käyttää Ehkäisyä-tabletteja ja ei ole havaittavissa minkäänlaista painon nousua! "

- isokin otanta..? Tiedoksi vaan, että kaikkiinhan ne eivät luonnollisti vaikuta.

• Koko 36

etteikö hormoonit vaikuta. Sinun ei tarvitse "seukata" näiden rehevempien naisten kanssa, mutta kaikki voivat mennä itseensä, onko tämä keskustelu tarpeellista. Eiköhän jokainen tiedä lihavuuden tuomat ongelmat, mutta kaikki eivät vaan pääse kiloistaan vaikka haluaisivat. Mitä se kenellekkään kuuluu, jokainen kantaa kilonsa itse. Tämä parjaaminen kuuluu lastentarhaan, sielläkään se ei ole sallittua, mutta lapset eivät välttämättä ymmärrä, että parjattu pahoittaa mielensä. Itse olen lapsena saanut kärsiä tästä, mutta en enää tarvitse liikakiloista kärsiä, mutta tunteen tiedän. Aikuiset ihmiset, hävetkää.

• nöff, nöff
        Koko 36 kirjoitti:

etteikö hormoonit vaikuta. Sinun ei tarvitse "seukata" näiden rehevempien naisten kanssa, mutta kaikki voivat mennä itseensä, onko tämä keskustelu tarpeellista. Eiköhän jokainen tiedä lihavuuden tuomat ongelmat, mutta kaikki eivät vaan pääse kiloistaan vaikka haluaisivat. Mitä se kenellekkään kuuluu, jokainen kantaa kilonsa itse. Tämä parjaaminen kuuluu lastentarhaan, sielläkään se ei ole sallittua, mutta lapset eivät välttämättä ymmärrä, että parjattu pahoittaa mielensä. Itse olen lapsena saanut kärsiä tästä, mutta en enää tarvitse liikakiloista kärsiä, mutta tunteen tiedän. Aikuiset ihmiset, hävetkää.

Niin, olet oikeassa! . . .
        Tämäkin ketju osoittaa, että viisaimmat, rehellisimmät ja opettavaisimmat sanat tulevat naisilta!
        Naiset katsovat asioita syvemmin. . . Me miehet, emme kykene siihen.

• Koko 36
        nöff, nöff kirjoitti:

Tämäkin ketju osoittaa, että viisaimmat, rehellisimmät ja opettavaisimmat sanat tulevat naisilta!

tuotakin toteamusta sanoa, kun asian noin ajattelet ja ymmärät "naisnäkökulman".

• naiset tietää
        nöff, nöff kirjoitti:

huvittavaa on tämän miehen kommentti, kun luuli tietävänsä e-pillereiden vaikutukset parin ehkäisyä käyttävän naistanssitutun perusteella. Voi hemmetti, mikä tampio. Kyllä se totuus tulee naisten suusta ja monella ihan omakohtaisesta kokemuksesta. Turha siinä miehen on asiantuntijaa esittää.

• nöff, nöff
        naiset tietää kirjoitti:

huvittavaa on tämän miehen kommentti, kun luuli tietävänsä e-pillereiden vaikutukset parin ehkäisyä käyttävän naistanssitutun perusteella. Voi hemmetti, mikä tampio. Kyllä se totuus tulee naisten suusta ja monella ihan omakohtaisesta kokemuksesta. Turha siinä miehen on asiantuntijaa esittää.

. . . Naiset ovat kauniita, kuin ruusut pensaassa . . . . . . hmmm . . . ja joskus piikikkäitäkin ;)))
        . .. mutta aina ihania!

• nöff, nöff
        Koko 36 kirjoitti:

tuotakin toteamusta sanoa, kun asian noin ajattelet ja ymmärät "naisnäkökulman".

Niin, kyllä mä ymmärrän naisiakin . . . Kun me miehet ollaan tälläisiä sikoja, niin ei aina kaikki naiset viitsi meidän vuoksi tälläytyä . . . ja sekös sitten meitä miehiä näköjään ärsyttää . . . Ainakin tämän ketjun perusteella vois näin todeta.

Ei ulkonäkö kerro ihmisestä, vaan luonne!!

• Koko 36
        nöff, nöff kirjoitti:

Niin, kyllä mä ymmärrän naisiakin . . . Kun me miehet ollaan tälläisiä sikoja, niin ei aina kaikki naiset viitsi meidän vuoksi tälläytyä . . . ja sekös sitten meitä miehiä näköjään ärsyttää . . . Ainakin tämän ketjun perusteella vois näin todeta.

Ei ulkonäkö kerro ihmisestä, vaan luonne!!

tuosta kirjoitella. Voi olla kaunis, söpö, ihana, hoikka mutta itsekäs luonne. Ei ulkonäkö saisi olla pääasia. Pitäisi nähdä ihmisestä muutakin, millainen on "sisältä". Tanssiin ei saisi vaikuttaa ulkonäkö eikä koko. Tansseissa on tullut tosi paljon "tanssi ystäviä", kaiken kokoisia ja näköisiä, tosi ihania ihmisiä. Mikä mukavinta joulutoivotuksia tuli eri puolilta Suomea näiltä ihmisiltä joihin olen tanssireisuilla tutustunut.

• nöff, nöff
        Koko 36 kirjoitti:

tuosta kirjoitella. Voi olla kaunis, söpö, ihana, hoikka mutta itsekäs luonne. Ei ulkonäkö saisi olla pääasia. Pitäisi nähdä ihmisestä muutakin, millainen on "sisältä". Tanssiin ei saisi vaikuttaa ulkonäkö eikä koko. Tansseissa on tullut tosi paljon "tanssi ystäviä", kaiken kokoisia ja näköisiä, tosi ihania ihmisiä. Mikä mukavinta joulutoivotuksia tuli eri puolilta Suomea näiltä ihmisiltä joihin olen tanssireisuilla tutustunut.

Juu, se on aivantotta, ettei ihmisen koko vaikuta tanssitaitoon!!
        Isokokoinenkin ihminen voi liidellä lattialla kevyesti, kuin enkeli!!!
        Viejän taidothan tanssimisessa ratkaisee, miten tanssiminen sujuu!

Tanssiminen on siitä hyvä harrastus, että siinä saa ihmisen luonteen helposti selville . . . jopa ilman sanojakin.

Tanseissa saa hyviä ystäviä, jotka muistavat joulunakin viesteillä ja korteilla . . . ja se lämmittää ihanasti mieltä näin pakkasten keskellä!

Tanssiminen on hyvä ja monipuolinen harrastus!

• 181cm ja 77kg man
        nöff, nöff kirjoitti:

. . . Naiset ovat kauniita, kuin ruusut pensaassa . . . . . . hmmm . . . ja joskus piikikkäitäkin ;)))
        . .. mutta aina ihania!

Naiset tietää ( emakot) tässä tapauksessa. Jos noin vaikeaa on uskoa eipä ole mun ongelma. Minun kaksi tanssinaista käyttää ehkäisyä ja mistä tiedän. Kun toinen on minun tyttöystävä Idiootti! Eipä näy naislla ylipainoa vaikka käyttää ehkäisyä. Revi tästä.

• "emakko"
        181cm ja 77kg man kirjoitti:

Naiset tietää ( emakot) tässä tapauksessa. Jos noin vaikeaa on uskoa eipä ole mun ongelma. Minun kaksi tanssinaista käyttää ehkäisyä ja mistä tiedän. Kun toinen on minun tyttöystävä Idiootti! Eipä näy naislla ylipainoa vaikka käyttää ehkäisyä. Revi tästä.

sinä olet niiiin viisas, tiedät naisten kilojen salat, kun sinun tyttöystävä ei ole lihava eikä sen kaverikaan ole. Mistähän noin viisaan miehen löytäis. Jos tunnet toisen yhtä viisaan, niin lähetä tieto PIKKU KAKKOSEN postiin.

• nöff, nöff

. . . hmmm . . . mites tämä nyt oikein menikään?? . . . Oliko se idiootti, joka käyttää sitä ehkäisyä käyttävää, vai se joka hakee sitä ehkäisyä käyttävää??? ;)))

Millä sanoilla haet naista tanssimaan?? . . . Ovatko sanasi: Käyttääkö neti ehkäisyä, saisinko luvan? ;))))))))
        Noilla sanoilla voi ainakin tanssilattialla tulla rukkaset ;)))

• "emakko"

ehkäisyä, ettei satu vahinkoa , vois tulla tyttöystävästä liian "pullukka" etkä vois enää "seukata" sen kaa. Veikkaan, että nimimerkkiä 181 cm, 77 kg man, käyttävä "poikavaris" vähän liiottelee tuolla nimimerkillä, ei koolla vaan tuon man paikalla pitäisi olla boy. Eikö ole äiti opettanut, vai etkö ole muistanut tunnilla kuunnella, porsaiden "äidit" ovat emakkoja, ei naiset, varmaan jotenkin sotkit, ethän muuten olis noin rumasti naisista kirjoittanut.

• hjp1
        nöff, nöff kirjoitti:

. . . hmmm . . . mites tämä nyt oikein menikään?? . . . Oliko se idiootti, joka käyttää sitä ehkäisyä käyttävää, vai se joka hakee sitä ehkäisyä käyttävää??? ;)))

Millä sanoilla haet naista tanssimaan?? . . . Ovatko sanasi: Käyttääkö neti ehkäisyä, saisinko luvan? ;))))))))
        Noilla sanoilla voi ainakin tanssilattialla tulla rukkaset ;)))

Tämä keskustelu on mennyt ihan mauttomaksi, tai oikeastaan ihan törkeäksi.
        Mutta voishan tähän vielä lisätä yhden vitsiniekan hakusanat: "saiskos luvan, vai tanssitaanko ensin?" No, joo, nyt riitti tälle päivälle tämäkin.

• asioista tietävä,,

,sillä ei niistä liikakiloista ole kuin riesaa vanhemalla iällä.Lopettakaa
        iltasyöminen eli kello 18 jälkeen ei enää mitään suuhun.Sitten ruokavalioon
        pikkuhiljaa kasviksia ja pakastevihanneksia.

• nöff, nöff
        asioista tietävä,, kirjoitti:

Etköö sää tiijää, et lihavaat oon leppoosiiaa ;)))
        Ja sitäpaitsi, ainakin minä olen tehnyt sopimuksen jänisten kanssa, etten syö niiden eväitä, eivätkä jänikset aja mun polkupyörällä!

Eikä liikakiloista mittään riesaa ooo!!!! . . . Näin talvella, ku o liukasta niin on kunnonpehmikkeet mukana, vaikka sattuisi liukastumaan jäätikkäällä!!

Ja sitäpitsi, eipä ole ruipeloukoista riesaa!!! ;))))

• hjp.

Sinulla on ihan väärää tietoa.
        Sillä ei ole mitään merkitystä syökö sitä ennen vai klo 18 jälkeen, vain kokonais kalorimäärä suhteessa kulutettuihin kaloreihin nähden ratkaisee. Edes yösyöminen ei lihota, kunhan katsoo mitä syö, ja kuinka paljon. Ja jos on vaikka koko illan tanssinut, voi ihan hyvällä omallatunnolla syödä kunnon annoksen vaikka klo.03.00

• nöff, nöff

Niin, suomalainen mieshän ei tunnetusti syökkään enään kello 16:sta jälkeen . . . mut juo kyllä sitäkin enemmän . . . ja omistaa punaisennenän ja kottikärryllä kannettavan vatsan ;))))

• Hoikatonnättejä

syö vaan niin saatanasti nykyjään, kaks tukevaa ateriaa päivässä, aamupalan lisäks...lisäks viinerit ja vadelmatortut kahvitauoilla duunissa, lounas..iltavuorossa kaks "lounasta" (ihan kananuudeleita ja rasvatonta/terveellistä yms naisen mukaan)"....illalla sipsiä ja kokista ennen iltapalaa, pari tukevaa juusto/kinkku-leipää ja makea jugurtti.

Onko ihme jos lihoo tolla kalorimäärällä konttorityöntekijä, tai metsurinainen, kysyn mä vaan?

Sit jos muijalle sanoo, et hillitse vähän syömistäs, ni tulee vittuilut takas välittömästi, et haluuks tappa mut nälkään, etkö enää rakastakkaan mua, ku et nai niin usein ku alkuaikoina...

Mun naisella oli n 5v sit helvetin naitava peppu, pillu suorastaan hyökkäsi silmille hoikasta pepusta...nyt se on muisto vain...15kg painavammasta peräsimestä ei enää hyökkää silmille mikään muu, kuin Gunnar Wiklund.
      Ei paljoo kiihota katsoa nättiä naiskroppaa, jos sen joutuu kuvittelevan olevan 5-10cm läskikerroksen alla.
      laihtukaa Suominaiset!

Pitäsköhän lähtee kaverin kans Thaimaaseen naintilomalle, että jaksais taas vuoden muijan kans?

• nöff, nöff

Juu, mee vaan sinne Thaimaahan, eikä tuu yhtään vahinkoa vaikka jäisitkin sinne kokonaan ;))) . . . Kyllä se olisi vaimollesikin paraspalvelus, mitä hän toivoa saattaa!!

• Thaimaasta nainen.

Täytyyhän nainen olla kropaltaan kunnossa. Eipä saa sellaiset naiset kalua jolla ei ole kroppa kunnossa. Thaimaasta nainen jos Suominaisella ei ole kroppa kunnossa.

• money talks
        Thaimaasta nainen. kirjoitti:

Täytyyhän nainen olla kropaltaan kunnossa. Eipä saa sellaiset naiset kalua jolla ei ole kroppa kunnossa. Thaimaasta nainen jos Suominaisella ei ole kroppa kunnossa.

Ihan yleisestihän tiedetään, että thai-naiset haluaa länsimaisen miehen ja pois huoran hommista. Miehen ulkoisilla ominaisuuksilla ja kyvyillä ei ole siis merkitystä, kunhan miehellä vaan on tarpeeksi rahaa elättää tämä tavaraansa jakanut neito. Eli kaikki sinne vaan kaikki epätoivoiset luuserit hakemaan muijaa. Kelpaat kelle vaan, jos sinulla on rahaa. Näin se menee.

En kehtaisi kyllä kauheasti kehua täällä thaimaan reissuja, kun siinä on selkeä ristiriita. Turistiäijät panee menemään ja thai-naiset yrittää aina vaan iloisesti hymyillen ottaa vastaa kaiken elättääkseen itsensä ja sukulaisensa.

• Näinkö?

"etkö enää rakastakkaan mua, ku et nai niin usein ku alkuaikoina..."

No, ilmeisesti et enää rakasta, joten mikset kerro totuutta? Vaimosi ilmeisesti huolehtii ehkäisystä, joka lihottaa entisestään. Lohturuokaa mättää ilmeisesti naamaansa, kun et ole ole enää hänestä kiinnostunut..

• 38
        money talks kirjoitti:

Ihan yleisestihän tiedetään, että thai-naiset haluaa länsimaisen miehen ja pois huoran hommista. Miehen ulkoisilla ominaisuuksilla ja kyvyillä ei ole siis merkitystä, kunhan miehellä vaan on tarpeeksi rahaa elättää tämä tavaraansa jakanut neito. Eli kaikki sinne vaan kaikki epätoivoiset luuserit hakemaan muijaa. Kelpaat kelle vaan, jos sinulla on rahaa. Näin se menee.

En kehtaisi kyllä kauheasti kehua täällä thaimaan reissuja, kun siinä on selkeä ristiriita. Turistiäijät panee menemään ja thai-naiset yrittää aina vaan iloisesti hymyillen ottaa vastaa kaiken elättääkseen itsensä ja sukulaisensa.

Masennuslääkkeet lihottavat naisia , thai-naiset eivät käytä masennuslääkkeitä ovat hoikkia ja kauniita .

• Näin se menee
        38 kirjoitti:

Masennuslääkkeet lihottavat naisia , thai-naiset eivät käytä masennuslääkkeitä ovat hoikkia ja kauniita .

"thai-naiset eivät käytä masennuslääkkeitä ovat hoikkia ja kauniita . "

- sulla lienee isokin otanta ja tietämys asiasta? Heh heheee. Monethan turruttavat päänsä viinalla ja huumeilla, jotta kestäisivät rankan duunin läskimahaisten äijien patjoina..

• 8
        Näin se menee kirjoitti:

"thai-naiset eivät käytä masennuslääkkeitä ovat hoikkia ja kauniita . "

- sulla lienee isokin otanta ja tietämys asiasta? Heh heheee. Monethan turruttavat päänsä viinalla ja huumeilla, jotta kestäisivät rankan duunin läskimahaisten äijien patjoina..

Sinä olet pahansuopa, katkera ilkeä ihminen :(:(

• nöff, nöff
        8 kirjoitti:

Sinä olet pahansuopa, katkera ilkeä ihminen :(:(

Miten minusta nyt vain jotenkin alkoi tuntumaan sille, että ne Thaimaalaiset naiset olisivat nöyriä ja alistuvaisia?

Mut, kerroppa minulle mitä virkaa on sellaisella naisella, jolla ei ole ollenkaan omaa tahtoa!!!

Ei ole suomalaisennaisen voittanutta, eikä tuu!!!!!!!!!!

Tuo, mitä sä sanot pahansuopaisuudeksi on kaikkeamuuta, kuin pahansuopaisuutta!!!

SuomalainenNainen on sisukas, kaunis, hyväntahtoinen ja omaa hyvän itsetunnon!!!

SuomalainenNainen on reppanamiehelle mahdoton saada omakseen, joten luiki vaan sinne Thaimaahan noutamaan pehmopatjaa itsellesi ;)))

• nöff, nöff
        Näinkö? kirjoitti:

"etkö enää rakastakkaan mua, ku et nai niin usein ku alkuaikoina..."

No, ilmeisesti et enää rakasta, joten mikset kerro totuutta? Vaimosi ilmeisesti huolehtii ehkäisystä, joka lihottaa entisestään. Lohturuokaa mättää ilmeisesti naamaansa, kun et ole ole enää hänestä kiinnostunut..

Kuulkaapas miehet ei se innosta naistakaan, jos se miehen vehe on houkuteltava esiin sokeripalan ja pinsettien kanssa!!!! . . . Ei se silloin mikkään ihme ole, jos nainen suuttua möksähtää ja alkaa etsimään lohtua ruuasta!!!!! . . . Ja sit vielä mies ymmärtämättömyyttään väittää, että vaimon lihominen johtuu vain ehkäisypillereistä!!! . . . . Niiin nooo, se sokeripala ja ne pinsetit o kyllä aikaaa tehookaas ehkäisykeino ;)))))) . . . halut loppuu just siihen!!

• Koko 36

tuo entinen ihana peppuinen nainen. Söisin minäkin jos olisi tuollainen mies tai en sittenkään söisi vaan jättäisin moisen tökimyksen ja alkaisin nauttia elämästä.

• Näitähän riittää

"Niille thaimaalaisille kelpaa kalutkin!!!"

- no sitä kauttahan juuri pääsevät rahoihin ja parempaan elämään kiinni jos ovat päästäkseen.. Toivossa on ainakin hyvä elää.. jos kalun omistaja kelpuuttaa kyseisen jakorasian vaimokseen.. Ja kyllähän näitä tapauksia on pilvin pimein.

• Pieni on kaunista

Koettakaa nyt tytöt / nuoret naiset pitää ne peput pieninä. Alle 50 v. naisella kuuluu lantion ympärys olla korkeintaan 90 cm.

• Koko 36 vieläkin

Sopii se yli 50 vuotiaallekkin, se pieni peppu. Vieläkin sitä kehutaan. Äläkä vain jatka tähän mitään negatiivista, koska kohdallani se pitää paikkaansa. Aina voi pitää itsensä timmissä kunnossa, tanssi on siihen sopiva liikuntamuoto.

• Pieni yhä kaunista
        Koko 36 vieläkin kirjoitti:

Sopii se yli 50 vuotiaallekkin, se pieni peppu. Vieläkin sitä kehutaan. Äläkä vain jatka tähän mitään negatiivista, koska kohdallani se pitää paikkaansa. Aina voi pitää itsensä timmissä kunnossa, tanssi on siihen sopiva liikuntamuoto.

No ihan hyvä juttu, jos varttuneemmatkin leidit saavat pidettyä vartalostaan huolta.

• Vipeltäjä:)

Kyllä se suurin syy nykynuorten lihomiseen taitaa olla noi eines ja roskaruokien syönti, Keskikeholle ne ikävä kyllä kertyy ja siihen ei edes liikunta auta jos liikaa kaloreita syö. Pois ( karkit , suklaat, sipsit, vaalea leipä , ranskikset, hampparit ja limpparit), ja säännöllinen syöminen salaatteineen, niin eiköhän se vyötärökin taas rupee löytymään!!
      155/50 ja ikääkin lähes 60v.. ja hyvin kulkee vielä nopeetkin tanssit ilman isompii hengästymisii!!

• 78

Oli sitten lihava tai laiha mutta naisen luonne se on aina sama.

• kansa lihoo

Ihan se sama kuin nykymiehiä. Raskautta lukuunottamatta, joka on väistämätön lihottaja naisten kohdalla, joillakin se jää pysyväksi. Miehillä ei ees ole tuota ihan oikeaa syytä.

On epämiellyttävää tanssia miehen kanssa, jonka vatsa on kuin tämä olisi raskaana. Eilen viimeksi jouduin tanssikurssilla (alkeisjatko-) tanssimaan kahden tällaisen herran vatsan kanssa.
      Kesällä tällaisia raskausvatsa-miehiä näkyi lavoilla ikävän ja huolestuttavan usein.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe