Pedro Avila-Mahkonen, Niko Rauli Joakim Hantunen. Tyypit koukuttivat 18-vuotiaan huumeisiin ja pahoinpitelivät hengiltä, kun eivät saaneet rahojaan.
Juttu: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1646
Onko minunkin verorahojani mennyt näitten rottien elättämiseen, voi vittu! Siis on.
Joko nämä herrantertut kohta vapautuvat?
62
8781
Vastaukset
- Kebabeläin
Muista en tiedä, mutta Hantunen on Mänttä-Vilppulan avovankilassa ja pääsee koevapauteen 2-3v sisällä.
- hhl
Vapaana ne on, kyseinen juttu tapahtui 2001 ja kumpikin sai 10v. Ellei sitten ole tullut jotain uusia tuomioita?
- hhl2
hhl kirjoitti:
Vapaana ne on, kyseinen juttu tapahtui 2001 ja kumpikin sai 10v. Ellei sitten ole tullut jotain uusia tuomioita?
Sorry, muutettiin hovissa elinkautiseksi:::!
- Vilpertti92
Voi vittu tämä pelle kiduttaa edelleen, Tällä kertaa tekee sen etäisesti kun ei uskalla enää fyysisti käydä päälle. Google: "Remote neural monitoring" "Gang Stalking" Ja "Electronic harassment"
Uskokaa tai älkää! Satuin olemaan samassa aikuiskoulutuksessa 2013, kovasti kertoi, että on elinkautisvanki. Psykopaatilta vaikuttaa..
- 123_123_123
Kebabeläin, miten tarkka tieto sulla on?
- Kebabeläinb
Tiedän, koska olen yhteydessä kyseiseen ihmiseen. Vastaisin vain tähän koska ärsyttää toiset verorahoilla tuskailijat. Niko pääsee koevapauteen 2-3v sisällä. Olen hänen kanssaan päivittäin tekemisissä.
- Kebabeläin
Ja mitä tarinasta itse tiedän. Vahinkoja sattuu. Medialla on aika paljon sormensa pelissä. Mitä hienompi tarina saadaan aikaiseksi, sitä parempi se aina on. Jokainen tekee virheitä elämässään. Sitä paitsi niko on parantanut tapansa. Näen jo seuraavan kommentin. Niin varmaan - asenteella. Mutta kun ihminen istuu linnassa 10v ensin kivitalossa ja sen jälkeen siirtyy avotaloon, pääsee opiskelemaan ja takaisin ihmisten keskelle, on elämä todellakin eläisen arvoista. Tuomitkaa Niko miten näette. Minä näen nikossa hyvänkin puolen. Inhimillisen puolen! Hän on ihan samanlainen kuin me. Opiskelee, haluaa takaisin normaaliin siviilielämään kuin me. Koska suurinosa siitä on kulunut jo, oman virheen vuoksi...
- Vilpertti92
Kebabeläin kirjoitti:
Ja mitä tarinasta itse tiedän. Vahinkoja sattuu. Medialla on aika paljon sormensa pelissä. Mitä hienompi tarina saadaan aikaiseksi, sitä parempi se aina on. Jokainen tekee virheitä elämässään. Sitä paitsi niko on parantanut tapansa. Näen jo seuraavan kommentin. Niin varmaan - asenteella. Mutta kun ihminen istuu linnassa 10v ensin kivitalossa ja sen jälkeen siirtyy avotaloon, pääsee opiskelemaan ja takaisin ihmisten keskelle, on elämä todellakin eläisen arvoista. Tuomitkaa Niko miten näette. Minä näen nikossa hyvänkin puolen. Inhimillisen puolen! Hän on ihan samanlainen kuin me. Opiskelee, haluaa takaisin normaaliin siviilielämään kuin me. Koska suurinosa siitä on kulunut jo, oman virheen vuoksi...
Voi vittu tämä pelle kiduttaa edelleen, Tällä kertaa tekee sen etäisesti kun ei uskalla enää fyysisti käydä päälle. Google: "Remote neural monitoring" "Gang Stalking" Ja "Electronic harassment"
Uskokaa tai älkää! Satuin olemaan samassa aikuiskoulutuksessa 2013, kovasti kertoi, että on elinkautisvanki. Psykopaatilta vaikuttaa.. - Anonyymi
Uhri oli mun kaveri ja oon kuullu tarinat molempien puolien tahoilta. Tulis sota ja tappais tollaset. Lainasin uhrille pari tonnia samana päivänä kun nää paskat kidutti penskan kuoliaaks. Toi mitä pedro jauhaa on täyttä paskaa. Ihme että on hengissä vielä. Samalla kadulla siltavuoren jammukin etsi uhrejaan. Ja mä synnyin samoille pihoille. Täys psyko, "joo vähän kepillä löin jne". Vitun paskiaiset, miksi tollaset päästetään ees vapaalle ja tienaamaan jollain vitun kirjalla. Mulla kuoli samana kesänä 5-6 kaveria samalta kadulta. Tästä uhrista tehtiin tarkoituksella varoittava esimerkki muille nuorille päihdeongelmaisille et mitä käy jos ei maksa velkojaan.
- Anonyymi
Kebabeläin kirjoitti:
Psykopaatit on hyviä näyttelijöitä. Ite nään niiden läpi heti. Ei kai kebabilla voi kovin korkea äo olla.
- Kahden tunnin
kidutus ja esim. kahdeksan sormen katkominen ei ole vahinko. Tuollaisten syntyminen on vahinko. Tuskin muuttuvat koskaan, kun tuollaiseen kidutukseen pystyvät.
- ihminen muuttuu myös
Niitä sormia oli myös katkottu tuomitulta.
- Anonyymi
"Niitä sormia oli myös katkottu tuomitulta."
Tämä jonka kiduttivat kuoliaaksi ei ole heiltä sormia katkonut. Julma, raaka murha jonka tekijät olisi pitänyt tuomita kuolemaan ja teloittaa. Ei tuollaiset ansaitse elää. - Anonyymi
ihminen muuttuu myös kirjoitti:
Niitä sormia oli myös katkottu tuomitulta.
Nii linnassa ehkä, olis vääntäny niskat poikki molemmilta vitun paskoilta. Psykopaatti ei muutu.
- !!!!!!!!!!!!11111111
kebabeläin, haista sä jätkä v i t u n iso p a s ka!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Adina...
Kebabeläin oletko tyttöystävä?
- Anonyymi
Ei, se on persehuora.
- Kebabeläin
Adina: mahdollisesti. Ehkä olen, ehkä en. Täällä on paljon semmoisia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä asioista mitään ja kommentoivat juuri tuollain kuin haista paska jne. Periaatteessa oman asemani myöntäminen Nikon elämässä täällä kannustaa tuollaisii lapsellisiin haistattamis pelkäämis kommentteihin.
Kahden tunnin kidutus: olitko paikalla itse kun tilanne tapahtui? Näitkö kenellä oli suurin osuus tapahtumassa?
!!!!!1: Voi sinnuu pientä pahoinvoivaa lasta. Pelko ja viha aiheuttaa tuollaisia kommentteja, kun ei ymmärretä asioita. Maailmassa tapahtuu pahoja asioita. Ehkä säkin olet joskus valmis ymmärtämään mitä ympärilläsi tapahtuu.- Realisti.
Olitko SINÄ kebabbi elukka itse paikalla kun juttu tapahtui???
Olet lapsellisuuttasi mennyt psykopaatin selityksiin ja uskot ne täydestä.
Kun Nikosi vapautuu, ei mene kauan kun on sinunkin sormet poikki ja pää halki.
Lässytä sinä vaan vaaleanpunaisissa laseissa Nikosi mustien lasien rinnalla. Sillä Niko on juuri sellainen ripulipöksy että piiloutuu tummien aurinkolasien taakse.
Kohtalo jaksaa odottaa, mietippä sitä? - dalibatsi
Realisti. kirjoitti:
Olitko SINÄ kebabbi elukka itse paikalla kun juttu tapahtui???
Olet lapsellisuuttasi mennyt psykopaatin selityksiin ja uskot ne täydestä.
Kun Nikosi vapautuu, ei mene kauan kun on sinunkin sormet poikki ja pää halki.
Lässytä sinä vaan vaaleanpunaisissa laseissa Nikosi mustien lasien rinnalla. Sillä Niko on juuri sellainen ripulipöksy että piiloutuu tummien aurinkolasien taakse.
Kohtalo jaksaa odottaa, mietippä sitä?
- Adina....
No sun kannattaa silti suhtautua häneen realistisesti, jos olet tyttöystävä ja jos et tuntenut häntä hyvin ennen tuomiota. Hän voi hyvinkin jatkaa elämäänsä uudelta pohjalta, ja se voi olla se todennäköisempi mahdollisuus mutta sekin mahdollisuus on aina olemassa että niin ei käy ja se kannattaa tiedostaa. Ja tohon tekoon ei kannata myöskään suhtautua naiivisti. Hän on varmaan kertonut oman versionsa ehkä kaunistellen tapahtunutta. Silti seurustlukumppani voi hyväksyä senkin, että toinen on tehnyt jotain todella hirveää ja hyväksyä sen osana menneisyyttä.
- kebabeläin
Adina: Ihanaa kun täällä on ensimmäinen järkevä ihminen, kenen kanssa voi kommentoida asiallisesti. Olen miettinyt noita mainitsemisia asioita hyvinkin paljon. Mutta elämässä ei saa mitään jos ei ota riskejä. Totta kai mietin, mitä esim. tapahtuu sitten kun hän vapautuu? Muuttuuko persoona? haluaako hän ollakkin vapaa? Miten peruseläminen siviilissä? Mietin niitä useasti. En ole tuntenut häntä tuomion alusta, mutta haluan uskoa, että ihmisellä on kyky muuttua ja haluta elämältään muuta. On tietenkin todistettu ja tutkittu, että suurinosa joutuu takaisin jostain syystä. Olen nähnyt tapaamisissa pahempiakin ihmisiä. Kuullut niin uskomattomia ihmistarinoita ja kertomuksia miksi siellä jotkut ihmiset istuvat. Enemmän karvani saavat pystyyn lapsentappajat tai muut sairaammat persoonat. Niitäkin avotalossa on.
- nii-iin
18-vuotiashan onkin kaukana lapsesta.
"Kahden tunnin kidutus: olitko paikalla itse kun tilanne tapahtui?"
Eiköhän ne tapahtumat puheluiden ja tutkimusten perusteella liene aika hyvin tiedossa.
Kebabia saattaa tullakin hyväuskoisista. - Anonyymi
Uhri oli vielä ihan pentu. Mun frendi vitun mätä liha. Jammu ja nää jätkät on samaa paskaa.
- 123_123_123
Tunsin Nikon ennen tekoa ja ennen huumeita. Huumeet sotki hänen päänsä.
- Anonyymi
Joopa joo, mä oon vetäny kamaa yli 20v hihaan (heroiinia, amfetamiinia, kokaiinia/basee, ym ym) enkä oo tehny kellekään mitään pahaa. Se ihminen on jo valmiiksi paha, ei kama perusluonnetta muuta. Ainakaan marihuanasta mitä nää jonkun mukaan poltteli. Tunnen ihmisiä molemmista suunnista, uhrin ja murhaajien. Kuolemantuomio noille paskoille. Ihme ettei kukaan oo listiny niitä. Itä-hki muistaa tän jutun ikuisesti. Mä oon nyt ku löysin täm linkin ni lähettäny kaikille uhrin kavereille ja toivon et joku päästää noi hengiltä. Jos ei kukaan muu ni minä. Silmä silmästä. Jos joku lyö mua ni mä oon sitä mieltä et mulla on oikeus päättää elääkö lyöjä vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo, mä oon vetäny kamaa yli 20v hihaan (heroiinia, amfetamiinia, kokaiinia/basee, ym ym) enkä oo tehny kellekään mitään pahaa. Se ihminen on jo valmiiksi paha, ei kama perusluonnetta muuta. Ainakaan marihuanasta mitä nää jonkun mukaan poltteli. Tunnen ihmisiä molemmista suunnista, uhrin ja murhaajien. Kuolemantuomio noille paskoille. Ihme ettei kukaan oo listiny niitä. Itä-hki muistaa tän jutun ikuisesti. Mä oon nyt ku löysin täm linkin ni lähettäny kaikille uhrin kavereille ja toivon et joku päästää noi hengiltä. Jos ei kukaan muu ni minä. Silmä silmästä. Jos joku lyö mua ni mä oon sitä mieltä et mulla on oikeus päättää elääkö lyöjä vai ei.
Uskaltavat tehdä huumeissa sitä mitä muutenkin haluavat.
- miikkulainen_88
Oli tällä palstalla tyttöystävä puolustamassa tai ei nii mie oon henk.koht sitä mieltä, et sen 18-vuotiaan olis A pitän kieltäytyy ja vaikka soittaa jonnee, B vittu Niko ja sen kaveri on paskapäitä. Eka koukuttaa ja sit alkaa vaatii 18-vuotiasta tilille, aika vitun sairasta porukkaa kaikki KOLME!! piste.. olen puhunut.
- 18-vuotias
ei useinkaan tajua pelätä tälläisiä tyyppejä ja todellisuudessa tässäkin ovat ilmeiseti halunneet toteuttaa sadistisia mielihalujaan.
Tuollaisia tyyppejä ei koskaan pitäisi laskea vapaaksi, koska hyvin todennäköisesti syyllistyvät vastaaviin rikoksiin. - fiksuus kunniaan
18-vuotias kirjoitti:
ei useinkaan tajua pelätä tälläisiä tyyppejä ja todellisuudessa tässäkin ovat ilmeiseti halunneet toteuttaa sadistisia mielihalujaan.
Tuollaisia tyyppejä ei koskaan pitäisi laskea vapaaksi, koska hyvin todennäköisesti syyllistyvät vastaaviin rikoksiin.mututietoa!
- joke67
Avila on Suokissa
- Killer Kilory
No,pojat pääsee pikku käsittelyyn kun pois tulevat ja eiköhän Nikokin rukoile päästä takaisin linnan turvaan mutta saattehan nähdä...
- juristi
siitä tulet sitten vastaamaan pisimmän kaavan kautta,siitä tulen pitämään huolen!
- kiva kaikille
ja sinäkö näin meinasit Killeri nimikin jo viittaa,joo huh huh,mutta pääsethän sitten sinne itsekin.
- 666 pojille.
kiva kaikille kirjoitti:
ja sinäkö näin meinasit Killeri nimikin jo viittaa,joo huh huh,mutta pääsethän sitten sinne itsekin.
Pojat joutuu uimaan tuonelaa vastavirtaan, luulen niin. Toivottavasti ovat uimataitoisia, ihmiset eivät unohda raakuuksia.
- kiltti ei liikaa
666 pojille. kirjoitti:
Pojat joutuu uimaan tuonelaa vastavirtaan, luulen niin. Toivottavasti ovat uimataitoisia, ihmiset eivät unohda raakuuksia.
älä ota lakia omiin käsiisi,he ovat lusimisensa lusineet,keskity omaan elämääsi,jos tiedät mitä sellainen on,äläkä sorru mömmöihin.
- Näin se vain on
kiltti ei liikaa kirjoitti:
älä ota lakia omiin käsiisi,he ovat lusimisensa lusineet,keskity omaan elämääsi,jos tiedät mitä sellainen on,äläkä sorru mömmöihin.
Kiduttaneet julmasti kuoliaaksi, harkittu murha, tuollaiset elukat kyllä tulevat saamaan palkkansa, voit olla varma! Sitä saa mitä tilaa, Suomi ei ole iso maa, eivät pääse kohtaloaan karkuun.
- Anonyymi
kiltti ei liikaa kirjoitti:
Laki on voimaton ja epäoikeudenmukainen. Ja tunge sä mummot hanuriis vitun murhaajan puolustaja.
- eivvi
vapaana jo nyt tollaset sairaat? katkois vaa omat sormensa ja tappais ittensä samaa aikaa. vihaan siis enemmän kuin vihaan tollasia ihmisiä!
- ajatella
no sinussa tuo fiksuus suorastaan kukoistaa.
- Outsa89
Mut jos kostaa toisen teon yhtä raa'asti tai miten vaan, niin onko itse yhtään sen parempi "elukka"? Kyllä ihmiset todellakin pystyvät muuttumaan, jos tahdonvoima on luja ja tukiverkosto hyvä. Tällä en siltikään tarkoita sitä, että millään muotoa hyväksyisin heidän tekoaan.
- Hirteen vaan
Ei tuollaiset elukat mihinkään muutu, vaarallisia psykopaatteja. Heidät olisi pitänyt tuomita kuolemaan ja teloittaa. Maailma olisi parempi paikka jos he olisivat kuolleita.
- dg
Hirteen vaan kirjoitti:
Ei tuollaiset elukat mihinkään muutu, vaarallisia psykopaatteja. Heidät olisi pitänyt tuomita kuolemaan ja teloittaa. Maailma olisi parempi paikka jos he olisivat kuolleita.
Pönttö muuta Jenkkilään,oikeaan osavaltioon,jos tiedät!
- Anonyymi
Hirteen vaan kirjoitti:
Asiaa!
- Anonyymi
Kuinka monta tilaisuutta tälläiset haluaa antaa, vähintäänkin toisen murhan jälkeen pitäisi pitää loppuikä vankilassa ja pakkotyössä kustantaa oma elatus, sama kaikilla vangeilla.
- Uuttako!
Missä on Jonna Nygren nyt? Ville Valon ex tyttöystävä.
ON tuo ketjussa oleva Kebab-eläin ! Lukekaa:
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=pedro avila&source=web&cd=2&cad=rja&sqi=2&ved=0CCsQFjAB&url=http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kulttuuri-ja-viihde/julkkisjuorut/1624685/missa-jonna-nygren-nyt/sivu4/&ei=sKQ3UOunI4vR4QTA64DgDA&usg=AFQjCNEz2tF9IvzTZEt-vAX2q585Wj6xPg
Meni naimisiin tämän Pedron kanssa.- he he.
Siis tässä ketjussa oleva kebabeläin :D
- Oikaisu.
he he. kirjoitti:
Siis tässä ketjussa oleva kebabeläin :D
Taisi ollakin niin päin et män naimisiin tuon Niko Hantusen kaa. Logiikkaa!!!
- anoppi aina ja rakas
Oikaisu. kirjoitti:
Taisi ollakin niin päin et män naimisiin tuon Niko Hantusen kaa. Logiikkaa!!!
näin on,tiedoksi vain.Anoppi.
- murhafakta
Olen seurannut viestiketjua pitkän aikaa. Ensin uskoin, että tossakin murhassa toinen osapuoli voisi olla enemmän vastuussa murhasta. Yleisesti tiedossa on, että rikoksessa mukana olevat tuomitaan myös. On aika sinisilmäistä, että toinen tosiaan noin tehokkaasti kiduttaa kuoliaaksi ja toinen kattoo vierestä. Sellaista paskaa ei kato/kuuntele kukaan. Jos mun käsketään syödä paskaa, niin en syö. Ehkäpä Hantusen olisi pitänyt tajuta tämä jo aiemmin ennenkuin meni mukaan. Eikä ketään voi pakottaa osallistumaan toisten kidutukseen. Luulenpa, että näitä tapauksia esitetään harvoin jossain rikosoikeudenkäynneissä. Jos kyse on huumeveloista, niin sekin on ihan paskaa. Sen ymmärtää jokainen, kun haluaa lopettaa. Nimittäin ittensä kusettaminen on veemäistä.
Kebab....tyttö: Varo ettei se käy suhun käsiksi tai ole seksiaddikti/ pane kaikkea liikkuvaa ja menee uudestaan linnaan, jos pysyy noissa kuvioissa.
Vastustan kuolemantuomiota, mutta tarvitaan toivoa!!!- Anonyymi
Mun mielestä vaikuttaa huumevelat joltain peitetarinalta, ihan kuin pääsyy olisi ollut sadistiset kiksit tappamista... Niin typerältä hommat vaikuttaa niistä lukeneena....Jos perimmäinen tarkoitus olikin nekrofilia, who knows...en ihmettelisi...
- Anonyymi
Silmä silmästä ja sormi sormesta. Kuolemantuomio kaikille jotka aiheuttaa toisen ihmisen kuoleman.
- Anonyymi
Pitäisi tulla sama tuomio kaikille osallisille jos hyväksyvät kiduttamisen ja murhan. Usein etenkin naisia ei tuomita ollenkaan tai saavat vain pienen tuomion, vaikka yllyttäneet murhaan, houkutelleet paikalle tai osallistuneet tekoon. Jotain päässä vialla tuollaisillakin jotka haluaa suerustella murhaajien kanssa.
- raikku51
Pedro Avila Mahkonen on näköjään anonut armahdusta. Ja muuttanut nimensä , nykyään tämä psykopaatti on Pepe Montero.
- eivittu1
Siis mitä vittua jotku voi ees sanoa että "psykopaatti on aina psykopaatti" siis yhet is oli käsittääkseni huumeissa ja yli 10 vuoden vankilan myötä muuttuivat. Vöähän sama asia jos olet 18 ja petät tyttöystävääsi kaikkien muijien mielestä olet pettäjä etkä muuksi muutu etkä saa enää koskaan tyttöystävää PS. En ole Pedro tai Niko :)
- Shieet
Vertasit juuri kiduttamista ja murhaamista sekä siitä jäävää leimaa pettämiseen. eivittu1 vain sinullekin.
- 123123123123456
Jaa-a kirja julkaistu aiheesta, aiotteko lukea Perttu Häkkinen - Hukkuminen -kirjan? Luulen, että luen sen. Nikon näkökulma olisi kiinnostanut kyllä paljon enemmän. Mielikuva Avilasta on "psykopatia".
- Vilpertti92
Uskokaa tai älkää! Satuin olemaan samassa aikuiskoulutuksessa 2013, kovasti kertoi, että on elinkautisvanki. Psykopaatilta vaikuttaa..- JoNyOnPerekele
Hantunen vai? kuis se ny sillee? ja miten noi foliohattuilut liittyy,käykö kaveri sfääreissä?
- Anonyymi
Terve ..onko Niko siviilissä ?
Vaihtoi sukunimensä W..ER
Jos luet niin terkkuja ! Voi Jumalauta 😉
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301