Nissan Navarasta katoaa tehot läheskokonaan voimakkaasti kiihdytettäessä esim moottoritielle mentäessä,siis talla pohjassa.Autolla on ajettu jotain 35000km ja huollossa ei ole osattu tehdä mitään,kerran vaihtoivat polttoaine suotimen takuuseen tosin minulta velottivat jotain puolet sen hinnasta koska olin kuulema pannu likaista naftaa tankkiin mikä ei kyllä pitänyt paikkaansa,koska vika ilmeni lähes heti uudelleen.
Onko muilla vastaavaa kokemusta,minua alkaa pelotta mennä varsinkaan ahtaaseen rakoon kun ei tiedä koska se päättää lyödä tehot lähes nollille,se voi käydä hengen päälle jos esim rekka kiipee selkään kun et pääse alta pois,pari kertaa on jo ollut lähellä näin käydä.Vika poistuu kun koneen sammuttaa ja antaa olla muutaman sekunnin ennen uudelleen käynnistämistä.
Kertokaa missä voi olla vika näin uudessa autossa.
Nissan Navaran tehot katoaa
xxxlp
2
2856
Vastaukset
- lissää tietoo
Vaikuttaa siltä, että lyö päällensä jonku vikamoodin, jos kerta sammutuksen jälkeen toimii jälleen. Mutta silloin pitäs jonku varotusvalon palaa kojetaulussa.
Toinen vaihtoehto on, että vetää tankista bensalinjaan jonkun paskaklöntin, joka sammuttaessa vajoaa tukkimasta, kunnes jälleen imua enemmän tulee ja tukkii jälleen... - Anonyymi
Minulla sama vika 07 vuoden navaras ei oo syytä keksitty viellä mutta vika koodin antaa polttoaineen linjan läpästä säätö venttiilistä voisko johtua siitä ja joo kyllä vika valot ei syty mikään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351