Pako Golgathalta: 6. Sivu.
Lähdimme yöhön ja liikuimme hiljaa, Kersetti sanoi tulevansa perässä, mutta jälkeenpäin sain tietää hänen joutuneen suuriin vaikeuksiin ja hän kuoli onnettomana kotiinsa 67v 2pv. iässä. Minä Kersetti vielä todistan teille, että rakastan Herraani Jeshannaa, joka olikin minun mieleeni, enemmän kuin ne valittajat ristillään ja rukoilivat, että minä puhkaisisin heidän rintansa, niin tuskaisia he olivat. Heille ei ollut laitettu jalkapöytää laisikaan, joten tuskat olivatkin kauheita. Edestäkatsoen oikealla puolella olikin Jeshani ja hän huusi minulle: ” Tapa minut, senkin pastra, minä kuolen mielummin heti. Puhkaise minun sydämmeni, jotta pääsen tästä häpeästä pois. Mene helhevthiin, jollet tapa minua heti”: Jochif`kin sanoi minulle Kersetille: ” Tapa minut nopeasti, minä en kestä enempää”. Minä Kersetti sanoin Jocifille: ” Tapoithan sinä ylipastraatti Hannanin, kyllä sinun täytyy kärsiä siitä seuraamus, ole vaan ristillä vaikka ainiaan”. ( Hannahi oli vaatinut meitä kahta ristille, Hoshaania ja kaksoisveljeä Jeshaania, kansan syntivelan suorittamiseksi. Jocif tappoi Hannahin sänkyyn teräveitsellä ja niin Hannahi, ylipappi kuoli. ) Jeshani syntyi 15 min. minun jälkeeni Betelissä, Efratassa. Hänen ainainen tahtonsa oli Mirchiamin avulla ottaa minulta Hoshaniilta valta ja tulevaisuus, kansan lunastajana. Jeshaniin liittyy, niin ikäviä asioita, etten halua niitä kertakkaan. Jeshaniista oli tullut alio perkeleelle, vastoin tahtoaan.
Pakenimme Jersaalahin ulkomuurin ulkopuolelle, sillä siinä kohtaa ei ollutkaan kivimuuria laisinkaan. Kauempana ylhäällä muurilla oli yövartia. Vartia huusi meille kolmelle: ” kuka siellä näin myöhään liikkuu”? Vastasimme kekseliäästi: ” Meiltä on nuori tyttäremme lähtenyt ulos ja me etsimme nyt häntä kotiin vietäväksi”! Vartia teki vielä joitakin kysymyksiä ja laski sitten menemään. Pelkäsin sitä, jos hänellä olisi isoja koiria ja jos hän laskisi koirat vapaaksi, niin meille kävisi huonosti. Sitten katosimme yöhön. Jocifi, Hoshnii ( Jeshanna ) Jeshanii ( Jeshanna ) meillä oli sama nimi kumpaisellakin, niin olimme yhdessä sopineet, jos jompi kumpi olisi väistänyt tulevan ristin, niin toinen olisi ottanut sen kunnian ja oikeudet itselleen.
Mitä meillä on vielä sanomista jälkipuheena ja asioitten selventämiseksi:
On oikein, jos joku haluaa vapaalla mielellään ruveta kansan edestä kuolemaan, kansan syntien tähden, kantaakseen tulevan rangaistuksen Karman lain mukaan so. syyn ja seurauksen lain mukaan . Karman lain lisäosa vaati Luojaa syntiuhriksi, jos kansan synnit ulottuisivat taivaaseen asti. Tarkoittaa, ylipään vallanpitoon asti, Ihmisryhmää, jotka sanoivat olevansa Jumalia.
JK: Karman kauhean lain mukaan nyt onkin kaikki tapahtunut, Luoja on lunastanut kansansa! JK: Tämä krjoitus on annettu hyvässä yhteistyössä Taivaan antaman tiedon mukaan ja itsekin muistellen!
Pako Golgathalta yöhön...
2
230
Vastaukset
- Kirjuri 30.11.
ENEMMÄN KIRJOITUKSIA LÖYTYY SIELTÄ.
- ARMAHTAVA MIELI
SYYN JA SEURAUKSEN LAKI.
Ihmisessä vallitsee omatunto. Jos rikomme sitä herkkää henkeä, niin olemme joutuneet rikkomuksen tielle ja meidän rikkomustemme määrää meidät tuomittavaksi. Tunnemme sisimmässämme syyllisyyttä ja tiedämme joutuvamme vastuuseen sanopista ja teoista.
Siksi on asetettu vanhanaikainen uhrilaki, jonka tarkoituksena on päästää meidät synneistämme.
Jeesus Kristus on määrätty meille, jotta saisimme sieluihimme puhtauden takaisin. Kevyen mielen, jossa ei ole synnin syyllisyyttä enää. Tosin synneistä jää kaukainen muisto, jotta emme tulisi ylpeiksi ja ynseiksi ketään kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717