Liekkö paikallavalettu betonisokkeli niin työläs kun väitetään ?
Semmosta tekisi mieli.
Betonisokkeli
5
1043
Vastaukset
- Perustaja
kuin tunti tai pari. Muottien tekeminen vie sitten aikaa. Jos käyttää valmismuoteja esim. Soklex tai vastaava, niin niiden asentamiseen menee työpäivä tai pari kahdelta mieheltä. Muottien tekeminen puutavarasta ei kannata. Pelkkä hukkaan menevä puutavara maksaa enempi kuin valmis EPS-muotti
- Kalevi N.
Siis haluaisin lautakuvioisen puhtaan betonipinnan.
- 10+10
Kalevi N. kirjoitti:
Siis haluaisin lautakuvioisen puhtaan betonipinnan.
eipä se betonisokkelin työmenekki niin hirveästi harkkosokkelia suurempi ole. Betoni sokkelin voi tosiaan tehdä kerralla valmiiksi kun taas harkkosokkelia saa pinnoittaa 2 krt.
Hieman kalliimpi tuo tosin on, mutta jos saa edullisesti puutavaraa ja itse koputtelee niin eipä tuo hirveitä maksa. - toookkolanjooseppi
Betonimuottilaudat ja pattingit voi käyttää useaan kertaan, Itse olen käyttänyt lautoja ainakin kolmeen kertaan ja vanereita useammin. Pattinkien käyttökerrat ovat jopa kymmeniä. Eikä tämän jälkeenkään puu mene hukkaan, onhan sillä vielä polttoarvoa.
- 7+9
toookkolanjooseppi kirjoitti:
Betonimuottilaudat ja pattingit voi käyttää useaan kertaan, Itse olen käyttänyt lautoja ainakin kolmeen kertaan ja vanereita useammin. Pattinkien käyttökerrat ovat jopa kymmeniä. Eikä tämän jälkeenkään puu mene hukkaan, onhan sillä vielä polttoarvoa.
betonisokkeliin on mukavampi porailla terassin kiinnitysproppuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266