Bua hah hah hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
SaPKo otti kuokkaa kunnolla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hah hah hah hah!!!!
Kyllä nyt on savon homoilla aihetta itkuun ja hammasten kiristelyyn! HOH HOH HOH HOH HOH!!!!!!!!!!
0-5!! SaPKo hävis taas!!!!!!!!!!!!
7
238
Vastaukset
- Aina sapkolainen!!!
Eikö Heinolan poika tiedä että SaPKo hävisi tahallaan, tällä keinolla saatiin K-Vantaa reilusti HeKin edelle. SaPKolla on varaa nääs! Taitaa pojua kenkuttaa. Itke, itke, itke poloooooo!!!!!!!!!
- Savon mies.
sua korpeaa aika kovasti SaPKon pelaajien munasuojien nuuhkija. AAAAH HAH HAH!
- soromnoo
Savon mies. kirjoitti:
sua korpeaa aika kovasti SaPKon pelaajien munasuojien nuuhkija. AAAAH HAH HAH!
nuuskit omaa pesemätöntä kalustoa pallot suussa. Tosin on myös helppoa matalajalkaisella valmiiksi kumarassa kulkevalle kaljukolle
- mies savosta
Kannattaa todellakin hävitä tahallaan ja pudota viivan alle.
- Mä, vain mä!
mies savosta kirjoitti:
Kannattaa todellakin hävitä tahallaan ja pudota viivan alle.
Hyvin osaa muut jengit pudottaa "mestiksensyöpää" Hekiä viivan alapuolelle! En mä nyt väitä että Sapko seuraavaksi antaa pisteen/pisteet Hokille:=) Mutta sattuuhan niitä yllätyksiä:=)
Sapkon murskaama Leki murskaa Hekin selvästi kuitenkin! Ja Heki valuu alaspäin!!!!!!!!!!! - Mä taaaaaaaaaaaaaass
Mä, vain mä! kirjoitti:
Hyvin osaa muut jengit pudottaa "mestiksensyöpää" Hekiä viivan alapuolelle! En mä nyt väitä että Sapko seuraavaksi antaa pisteen/pisteet Hokille:=) Mutta sattuuhan niitä yllätyksiä:=)
Sapkon murskaama Leki murskaa Hekin selvästi kuitenkin! Ja Heki valuu alaspäin!!!!!!!!!!!Hyvin ne osaa Hekin (mestiksen syöpä) tiputtaa sopivilla tuloksilla oikeille sijoille!
- mä vaaaaaaaaannnnn
Mä taaaaaaaaaaaaaass kirjoitti:
Hyvin ne osaa Hekin (mestiksen syöpä) tiputtaa sopivilla tuloksilla oikeille sijoille!
Rohkeasti sapkon piti jälleen "joutua" antamaan pisteet Hokille, näin pidetään Heki viivan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058