Silmien muljauttelu ongelma SILMÄT ON SIELUN PEILI!!

asgs

Oon nyt 14- vuotias ja mulla on todettu pakko-oireinen häiriö 12-vuotiaana. Lapsenakin mulla on ollut oireita eli esim. äänteiden toistelu (silloin kun harjoteltiin ässää ja ärrää) Nyt sitten tämmönen joka toistuu ja tulee helpottunut olo kun teen niin. Ihmiset ahdistuu mun seurasta kun käy näin. Mitä ahdistuvat kun eivät vittu tunne minua ja heidän on sitten pakko lähtee pakoon mua vaikka keskus-sairaalassa. Koulussa eräs opettaja ja voisin vaikka sanoo nimeltä niin ei anna minun katsoa taululle. Pakkohan on kahtoa jos pitää kirjottaa vihkoon yleensä yskähtää kun katson taululle. Siitä muut oppilaat sitten hermostuu ja välttelevät mua. Voiko kellään olla asiat huonommin. Arvosanat laskee tietenkin yläasteella eikä musta tule näillä näkemin mitään, en aio hakea mihinkään koulutukseen vittumaisten opettajien takia. Jyväskylä on paska kaupunki mutta varmaan paremppi kuin joku Helsingin vaativa koulu jossa opettajat on fysiikan maistereita ja vaativat hengen oppilailta
Jätin lauseen kesken ilman pistettä jotta näyttäis paremmalta ja joku varmaan vastais

2

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pappi ui, näitä, miehet hiihtääbäitä väkivalta ja vamma syöt koodaus silmiä, USA NATO ilmoittaa Suomen sähköpostia ei tueta
      Mac saat Suomi miehen yhteys

• Anonyymi

Pyramidihuijjauksen nokassako taas jokin otus hikisenä huutaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13