Ovatko rillipäät automaattisesti B-miehiä?
Rillipäät
9
1014
Vastaukset
- A-luokka)
Eivät ole automaattisesti B miehiä.
- alik.kokelas
Suuri osa rillipäistä on b-miehiä, joutuvat sukkavarastolle tai varuskuntasairaalaan, ei sellaisella tee mitään taistelukentällä, joka ei näe mitään.
- kokemusta siis on
riippuu rillien vahvuudesta, jos on kovinkin huono näkö (jotain yli -6 vahvuudet laseissa tjsp) nii sillon b-paprut, mutta muuten rillit ei tuo automaattisesti b-papruja, näin ainakin sodankylässä,
nimim. Kokemusta on - adopdas
Eivät, minulle ei missään vaiheessa edes ehdotettu b-papereita vaikka näkö molemmissa silmissä -8.
- A2/1990(H1N1
Lievistäkin laseista päätyy A2-luokkaan (niin minäkin). Oikein vahvoista laseista päätyi kavereita B-luokkaan, vaikka vielä tämäkään ei estänyt heitä päätymästä aliupseeriksi asti.
- iasoiddaoi
mitää A2-luokkaa ole ollut olemassakaan enää vuosikymmeniin
- 9+9
iasoiddaoi kirjoitti:
mitää A2-luokkaa ole ollut olemassakaan enää vuosikymmeniin
rillipäistä tehtiin erikoismiehiä ei mitään vapautuksia ollu.
- aggrr
Silmälaseilla pääsee vaikka erikoisrajajääkäriksi jos löytyy kuntoa enemmän kuin muilla ja on supliikkimies, siksi koulutusta kutsutaanki satunnaisesti rillipäiden LJKksi.
- sotilaskulj.
minulla on lasit ja olen a-mies ja ei se ole mitään vaikuttanut vaikka onkin lasit. Toiset vain on kateellisia jos hakee johinkin erikoiseen paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980