Miksi K-ryhmän kielteiinen huomi on aiheellista

Negatiiv. julkisuut.

Keskon ja K-ryhmän suuri kielteinen huomio kertoo jostakin.
Mutta mitkä eri syyt siihen enimmäkseen ovat vaikuttaneet?

10

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertailua?

Mutta mistä eri sysistä:

• K-joke

Olin hankkimassa pientä digikameraa, ja silmiini osui Anttilan lehtisestä Canon IXUS 105 kameran hinta 139,90 plussakortilla, ilman korttia 229,90, kun se muilla mm. Prismassa on vain 129-, normaalihinnalla. Kyllä täytyy ihmetellä asiakkaiden kusetuksen määrää. Etu K-plussa-kotilla -90€. Hei haloo miettikää nyt vähän siellä K-ryhmässä mitä puuhastelette. Ja lisää vastaavia kusetuksia löytyy useita. Kyllä Plussa-kortilla saa "ETUJA"

• 106
        K-joke kirjoitti:

Olin hankkimassa pientä digikameraa, ja silmiini osui Anttilan lehtisestä Canon IXUS 105 kameran hinta 139,90 plussakortilla, ilman korttia 229,90, kun se muilla mm. Prismassa on vain 129-, normaalihinnalla. Kyllä täytyy ihmetellä asiakkaiden kusetuksen määrää. Etu K-plussa-kotilla -90€. Hei haloo miettikää nyt vähän siellä K-ryhmässä mitä puuhastelette. Ja lisää vastaavia kusetuksia löytyy useita. Kyllä Plussa-kortilla saa "ETUJA"

Tuota kameraa saa vielä selvästi halvemmalla muualta, esim. verkkokauppa.com 99.90 euroa. Jos ei itse jouda noutamaan, on postimaksu 2 euroa. Kun kaivelee, voi löytää Suomestakin vielä halvempia paikkoja.

• ??????
        K-joke kirjoitti:

En käy enää anttilassakaan, mainoslehtinen tuli tänään tossut anttilassa 12,95 ja tasan samat halpahallissa 7,95, jaa kummastakohan ostaisin ?

• vaalitkin tulossa

Pelko on suuri keskustapiireissä, lautakasojen kaivelu on vienyt kannatuksen. Ja jäsenrekisterin siivoaminen todelliselle taholle avasi silmät toteamaan että seuraavissa eduskuntavaaleissa tulee turpaan, ja lujasti.

Horjuvan puoluekoneistorakennelman pystyssä pitämiseen tarvitaan entistä enemmän rahaa, siksi K-ryhmäkin on valjastettu pelastusoperaatioon. Ja plussakorttilaiset maksaa...

• Yliaikainen

Keskosia

• keskosten orjatyössä
        Yliaikainen kirjoitti:

Keskosia

Mutta ei K-kaupoissa, nälkäpalkalla harjoittelijoita

• sitä saa mitä tilaa
        keskosten orjatyössä kirjoitti:

Mutta ei K-kaupoissa, nälkäpalkalla harjoittelijoita

Emme nauti K-kahvia, emmekä hyväksy naisten syrjintää

Myyvät eilistä tai tämäpäiväistä, eli ei voi kerralla ostaa useammaksi päiväksi. Ja hinnat ovat ihan omassa luokassaan, eli ei tavalliselle kuluttajalle tarkoitettuja.

• hintanero

Hävikkiä on K-kaupoissakin. Valtaosaltaan johtuu tavalla tai toisella henkilöstön toimista.

K-kaupan asikkailla elintarvikkeiden hävikki (kotitalouksissa) on n. 10 %

S-rymäläisillä vain bonuksen verran allae 4%.

Lidlin asikailla ei ole juuri varaa pilaannuttaa ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58