En ole alkoholisti

keimo lerbahn

Toisin kuin muut täällä, niin minä en ole alkoholisti. Taidanpa nauttia tilkkasen konjakkia sen kunniaksi.

13

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maroolofi

Minäkään en ole alkoholisti. Olen duuriojuoppo. Otan huikkaa silloin kun huvittaa. Nyt olen 5. päivä raittiina ja aion olla koko loppuvuoden. Mutta en aio uudenvuodenaattona juoda, vuodenvaihteen vietän selvinpäin. En pidä mistään fuckin pakkojuhlimisista.

• win netto

Minäkään en ole alkoholisti, käykö kateeksi?

• Maroolofi

Kyllä alkoholisteja varmyy käy.

• niinpä.
        Maroolofi kirjoitti:

Kyllä alkoholisteja varmyy käy.

Totta, se on jotenkin kummallista, notta suurinta osaa alkkiksista nyppii se, että suurin osa voi käyttää alkoholia aivan normaalisti. Toiset jopa suhtautuvat aggressiivisesti alkoholia nauttiviin ihmisiin.

• viisasten kives
        niinpä. kirjoitti:

Totta, se on jotenkin kummallista, notta suurinta osaa alkkiksista nyppii se, että suurin osa voi käyttää alkoholia aivan normaalisti. Toiset jopa suhtautuvat aggressiivisesti alkoholia nauttiviin ihmisiin.

Onkohan oikein fiksua ajaa Ladalla Mersu kerhoon, tai sitten päinvastoin näillä sivuilla paljastuu aika helposti. Kavereilla on kokemusperäistä tietoa jonkunverran itsekeskeisestä viisaudesta ja siitä mihin se johtaa.

• wsop.

Mukavaa, että meitä ei alkoholistejakin on täällä! Nautitaan alkoholin hyvästä mausta ja rentouttavasta vaikutuksesta.

• Maroolofi

Ei mulla mitään alkoholiriippuvuutta ole. Nettiriippuvuus mulla on, kun jatkuvasti pitää tännekin palstalle tulla kuikuilemaan. Jos olen esim. kuukauden juomatta ja sitten juon 5 päivää, niin olenko muka alkoholiriippuvainen, ts. alkoholisti?

• Maroolofi
        Maroolofi kirjoitti:

Ei mulla mitään alkoholiriippuvuutta ole. Nettiriippuvuus mulla on, kun jatkuvasti pitää tännekin palstalle tulla kuikuilemaan. Jos olen esim. kuukauden juomatta ja sitten juon 5 päivää, niin olenko muka alkoholiriippuvainen, ts. alkoholisti?

Mun mielestä semmoinen ihminen on alkoholiriippuvainen, joka juo joka päivä esim. 2 alkoholiannosta. Koska se juo ne JOKA päivä. Silloinhan se on addikti? Ei tuurijuoppoa voi sanoa riippuvaiseksi. Vai mitäpä ootte mieltä muut immeeset?

• Maroolofi kirjoitti:

Mun mielestä semmoinen ihminen on alkoholiriippuvainen, joka juo joka päivä esim. 2 alkoholiannosta. Koska se juo ne JOKA päivä. Silloinhan se on addikti? Ei tuurijuoppoa voi sanoa riippuvaiseksi. Vai mitäpä ootte mieltä muut immeeset?

Isäni (R.I.P.) käytti myös alkoholia hallitusti. Hän saattoi olla juomatta pisaraakaan kuukausia, väliin puoli vuottakin. Sen jälkeen hän ratkesi juomaan tolkuttomasti. Nuorempana 2-3-viikkoa ja poti fyysistä ja varsinkin moraalista krapulaa, hirveää häpeää, saman verran. Vanhempana juomiskaudet lyhenivät noin viikkoon. Lapsuusmuistot noiden reissujen ajalta ovat ahdistavia; ei tiennyt missä isä oli, oliko hengissäkään. Ei minkäänlaista riippuvuutta, vai?

• bloody mary

Täällä ilmoittautuu myös yksi nautiskelija, mutta ei alkoholisti. Alkoholisteilla on kummallinen tapa ajatella, että kaikki viinaa juovat ovat alkoholisteja :p

• Maroolofi

Ei mulla. Mutta jos juo joka päivä, niin silloin on alkoholisti. Jos taas dokaa silloin tällöin ja vaikka karkaisikin mopo käsistä, niin ei sellanen voi olla alkoholisti. Alkoholistihan on sama kuin narkkari, eli sen on pakko vetää koko ajan ja tehdä rikoksia saadakseen rahaa.

• nor.mi

Mitä järkeä juoda alkoholisesti, kun voi juoda myös normaalisti?

• nope njet

Ei mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94