Nyt iski paniikki. Kävin tänään jouluostoksilla ja ostin miehelle tuon Black Opsin lahjaksi ja kotio päästessäni katselin kansia ja pyöritellessä huomasin, että siellä takana on kuvia noista normaali peliohjaimista, jotka tulee itse wiin mukana ja sitten on kuvat jostain "aseohjaimesta" ja sellaisesta "perus pleikkari"-ohjaimesta ( :D toivottavasti joku hoksaa mun selitykset). Mitkä kaikki on PAKOLLISIA tuota black opsia pelatessa?? Ei kai nyt tartte enää lähtee tuollaisia metsästään taikka palauttaan tuota peliä :/ ...
Black Ops, aaaapua!
Täysin ulalla
3
345
Vastaukset
Riittää ett on remote ja nunca
niin riittää et on ne remote ja nunchuk mutta jos haluat pelata ilman et pitää väännellä kapulaa osta se ihmeen ohjain mutta ajallaan kuten minä opin pelaamaan niinn juuri äsken pääsin 14 roundille pakapyuntsatessani ray gunin suosittelen ehdottomasti black opsin ostoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616