Lahjoita rahaa
6
547
Vastaukset
- kyllästynyt ruikutta
Venäjän ongelma.
- .lt,kumrjnehbw
Anna sinäkin roposi mieluummin luonnon suojeluun kuin liikakansoituksen kasvun edistämiseen. Luonnon kantokyvylläkin on rajansa ja nälkä tauteineen on tästä väistämätön seuraus, joka on tarkoitettu korjaamaan tilanne.
Yhtä hyvin voit ruokkia variksia tai rottia omalla pihallasi tai lähimmällä kaatopaikalla – omaksi iloksesi ja kaikkien muiden harmiksi.
Voi kuulosta pahalta mutta on silti totta.- mieluummin rottia
Siitähän on moninkertainen hyöty, kun afrikkalaisia ei ruokita.
Vähenee räjähdysmäinen turhan väestön kasvu, ja maailman kuonaaines poistuu.
- apu lisää kurjuutta
kehitysmaille pätkääkään eurojani. Parempi vaihtoehto on väkimäärän vähentäminen kemiallisinkastraatio- keinoin kuin antamalla elämisen edellytyksiä muutenkin liikakansoitetulle alati vain enemmän ja enemmän lisääntyvälle kansalle.
Niitä on joka vuosi miljoonamäärinlisää ja muutenkin vastuuttomasti lisääntymässä.
Kehitysapu vain lisää kurjuutta!- Haluan rahaa
Nyt on vuoro auttaa minua.
- Syrjäytetty kaikesta
Haluan rahaa kirjoitti:
Nyt on vuoro auttaa minua.
Jos joku kerjää rahaa minulta, yritän pysyä rauhallisena, ja menen pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717