Voiko kerran kasteltua eli käytössä ollutta oasis-sientä käyttää uudessa kukka-asetelmassa? Purin tuossa juuri nuupahtaneen asetelman, jossa oli märät sienet. Voiko siis kuivata ja käyttää uudelleen joku päivä?
Oasis-sieni
7
6890
Vastaukset
- neppis
Käsittääkseni sieni menettää kykynsä pitää kosteutta jos se kuivuu. Heti perään voisit tehdä toisen asetelman jos sieni on vielä märkä.
- verkkofan
Minä olen ainakin käyttänyt oasis-pallon useampaan kertaan. jos nykyisen oasisten taso ei ole laskenut, niin kyllä ne voi kuivattaa ja käyttää uudelleen. Säilyttämien onkin sitten tärkeää, koska oasis on haperaa kuivana. Minä olen pistänyt lasipurkkiin ja tehnyt kanteen naulalla reikiä.
- tiipero-82
Voisin sanoo, et ei varmaan tee leikon kestävyydelle kutaa, ja ihan totta, et varsinki jos on pääsy jo kuivaa, ni ei toimi enää.Mut en oo kyllä koskaan testannu, näin meille vaan opetetaan =)
- Hobby
Kukkasieni on kertakäyttö-materiaali.
Kerran käytön jälkeen, sen vedenpidätyskyky heikkenee, jolloin elävä leikkomateriaali lakastuu nopeasti.
Mutta kerran käytetty sieni soveltuu, jos tekee vaikka kuivakukista asetelman tai muusta luonnonmatskuista (esimerkiksi erilaiset puut ja sammaleet). - jamass
mistä voi ostaa oasis kukkasieni
- Anonyymi
Hesan Kaari Kannelmäessä ainakin. Katso Googlesta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesan Kaari Kannelmäessä ainakin. Katso Googlesta !
Varmaankin kuuteen vuoteen on kukkasieni löytynyt, miksi näitä ikivanhoja viestiketjuja pitää nostella ylös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256