Kiinnostaisi kovasti, millaisia konkreettisia ratkaisua otsikonmukaiseen ongelmaan on löytynyt. Hajusteisiin tämä liittyy sitä kautta, että itseni lailla monet synteettisiä hajusteita huonosti sietävät eivät siedä paljon muitakaan voimakkaasti haihtuvia synteettisiä yhdisteitä.
Yleensä olen etsinyt kaupoista mahd. harmittomasti ulkoa ja sisältä haisevat kengät ja antanut niiden seistä niin pitkään että olen pystynyt käyttämään niitä ilman häiritseviä oireita. Tavallisesti aikaa on mennyt puoli vuotta niin, että olen samalla imeyttänyt haihtuvia yhdisteitä esim. paperisilppuun. Nyt ongelmana on se, että kenkiä on hajonnut liikaa alta ja pitäisi löytää jokin pikaratkaisu. Käytetyt toimivat minulle vain todella hyvällä tuurilla, koska jaloissa on anatomista ongelmaa. Hyviä ideoita, niksejä?
Kenkien hankkiminen ja hajuste/mcs-ongelmat?
54m0å/83j3ö6q
1
558
Vastaukset
- .
esimerkiksi. tai kotimaiset huopikkaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441