kokemuksia EVANS-nettishopista

leidiläski

Oisko kellään kertoa kokemuksia Evans-nettikaupasta? Millainen vaatteiden laatu on? onko ihan luotettava kauppa? pettymyksiä tuotteissa?

Olen ostanut vaatteita varmaan kymmenistä nettikaupoista ja se,mikä näyttää hyvältä kuvassa,voi todellakin olla jotain muuta sitten oikeasti. Lähinnä tosiaan tuon laadun suhteen on tullut pettymyksiä.Itselläni pahimmat kokemukset Misurasta, Elloksesta ja Cellbesistä, jotka myyvät aivan käsittämättömän huonolaatuista tavaraa. Elloksella myytävän Taillimessin kengät olivat jalkojen terveydelle suorastaan vaaralliset ;) niin huonosti ne oli tehty... Mirurasta ostetut ns farkut olivat jo ekan kerran jälkeen kuin 5v pidetyt. Ylipäätään noiden kolmen vaatteet on ihan lumppu-osastoa.

Noh,vaatteet on kuitenkin jostain päälle ostettava ja kauppoja en jaksa kierrellä läskieni kanssa..

Jostain on vaatteet kuitenkin ostettava ja kauppoja en jaksa läskieni knssa kierrellä

6

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dojsdlfasio

isotkoot.com vaatesivuilta keskustelua evansilta ja muista ulkomaisista nettikaupoista, varsinkin yours on ollut tapetilla viime aikoina :)

• aloittajaxxx

kiitos vinkistä :)

• aida55

Evans sin vaatteet kestaa vuosia minulla on kymmenen vuotta vanhoja ihan kuin uusia

• .

Minullakin on hyviä kokemuksia Evansista. Vaatteiden laatu on erittäin korkea eli materiaalit hyvät ja työn laatu hyvää. Kokonaisuutena vaatteiden taso ylittää huimasti kotimaisen Lindex, KappAhl, Anttila tason. Ainoa moitteen paikka on värit, ne eivät aina vastaa kuvausta, vai onkohan kyse englannin kielen taidostani, värit siis ovat oikeat, mutta tummuus/voimakkuus aste onkin aivan toista mitä on käsittänyt tilatessaan. Käytän kokoa 52/54

• daisy*

Kokemusta on ja ainoastaan hyviä. Siis olen ostanut Evansilta pääasiassa kenkiä, Ensin piti mennä Lontooseen ostoksille ennenkuin alkoi nettimyynti Suomeen. Nyttemmin olen tilannut myös netin kautta kenkiä ja vaatteita.
      Mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä ja paketit tulee suht nopeasti.

• Evansfan

Voin kyllä kehua. Tilasin pari tunikaa kokeeksi ja olen sen jälken tilannut lisää. Laatu OK, hinnat keskitasoa ja erilaisia vaatteita kuin ketjuliikkeissä. Housuja en yleensäkään tilaa nettikaupoista, kun istuvuus riippuu niin mallista.

Mutta voin suositella Evansia. Toimituskin hoituu alle viikossa edullisesti, ja välillä jopa ilman toimituskuluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe