Limppureseptiin käsketään laittaa ruissihtijauhoa - ennen olen kaupasta tällä nimellä jauhoja löytänytkin, vaan en enää. Löytyi Sunnuntain karkeaa ja hienoa ruisjauhoa ja Pirkka ruisjauhoa. Mikä näistä vaihtoehdoista olisi lähimpänä ruissihtijauhoja?
Ruissihtijauho?
6
6630
Vastaukset
- EL*
että on sitä hienoa ruisjauhoa. Ei ole niin karkeaa kyseinen jauho vaan on sihdattu :)
- Limppua
Myös minä etsin ruissihtijauhoja, mutta en löytänyt kaupasta. Ajattelin leipoa ruisleipää, johon tarvitaan karkeita ja hienoja ruisjauhoja JA ruissihtijauhoja. Kuka on siis ruissihtijauhot lopettanut ja miksi????
- ..täysjyväruisjauho
Katsoin juuri Sunnuntain kilon ruisjauhopussia. Pussin yläosassa lukee uudistunut sihtiruisjauho. Jauhot ovat nyt nimellä Hieno täysjyväruisjauho, joten nimi vain on muuttunut. Ovat runsaskuituisia koska kuidun osuus on 20 %.
- Limppua
..täysjyväruisjauho kirjoitti:
Katsoin juuri Sunnuntain kilon ruisjauhopussia. Pussin yläosassa lukee uudistunut sihtiruisjauho. Jauhot ovat nyt nimellä Hieno täysjyväruisjauho, joten nimi vain on muuttunut. Ovat runsaskuituisia koska kuidun osuus on 20 %.
...täysjyväruisjauho! Pelastit päiväni :)
- aila-mummi
Joensuun Prismasta ostin juuri 5 kg:n pakkauksen ruissihtijauhoja.
- Leivonitse
Minäkin ostan aina parhaita ruisjauhoja. Äitini tehdessään muinoin leipää käytti aina ruissihtijauhoja. Minä teen myös ruisleipää ja yritän löytää parhaan jauhon 5 kg pussissa, kuten muutkin jauhot. Kun kerralla ostaa, on leipomiseen tarvittavat jauhot, eivätkä lopu kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573775
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692656- 682550
- 582479
- 402349
- 162306