Olin alokkaana ja tupaan tuli sellainen vähän vanhempi kaveri, kertoi olevansa kemisti. Oli aika hiljainen mies.
Alikessut otti sitten sen viereisen kaverin tähtäykseen ja alituiseen kiusaamiseen.
Hiljainen mies oli kadettikoulusta, vaihtui käskyvalta siinä komppanjassa ja tuon miehen näin kerran junassa merimieskassin kanssa, tervehdin ja sanoin tuntevani hänet, hän sanoi, ettei kukaan tunne häntä.
Viimeksi kertaamassa olin tulilla ja sama mies tuli telttaan ja kertoi tietävänsä kaiken minusta ja tulleensa tervehtimään. Junatapaamisen jälkeen oli ollut pakko ottaa selvää, sattumaako vain.
Jos joudutte alokasaikana vittuilun kohteeksi niin tietäkää, että siellä on aina miehiä harjoittelemassa. Ne vittuilijat jäävät aina pois ylennyslistoilta mikä on toisaalta sääli koska silloinhan he jäävät varusmiesten piinaksi.
Siis miehiä Mannerheimyksiköstä- MI- heppuja.
Puhukaa jos joku puhuttelee tupakkapaikalla tai sotkussa, mädät hedelmät laitetaan sellaiseen koriin josta ei koskaan nosteta.
MI4
Hiljainen mies.
1
496
Vastaukset
- Koskooko kovasti
Hiljaisilla tulilla minäkin. Siinä savuketta polttaen. Tuli viereen toinen ja lausahti: Kuules, näet sen minkä minä ja niin se on. Lähti siitä hiljaa pois ja murahti : On siinä komea kuusi.
Otin pakkini ja lusikoin sopan loppuun.
Aaamulla heräsin ja hoitaja antoin minulle rauhoittavat psyykelääkkeeni ja aamuteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010