Löytyykkö netistä korjausopasta imuroitavaksi!)
CBR 1100 xx vm 2007
5
862
Vastaukset
- yhden_mielipide_toiseen
En ole tietoinen että 07 vuosimallin vehkeeseen olisi liikkeellä kirjoja mutta 02 malliin kyllä löytyy jos siitä olisi suuntaa antavaa apua?
http://hondatech.info/downloads/Moto/CBR/CBR1100/- Emppu_1
Olen myös harkitsemassa Honda CBR 1100 XX ostamista. Ovat ilmeisesti todella luotettavia, mutta mitä kannattaisi käytetystä pyörästä ekana tarkastaa?
Uskaltaisikohan ostaa jo ennen teiden sulamista, jos löytyy hyvä yksilö?
Mitä mielestänne kannattaisi tuollaista siististä 06/07 mallisesta max. 20tkm ajetusta Blackbirdista maksaa? - yhden_mielipide_toiseen
Emppu_1 kirjoitti:
Olen myös harkitsemassa Honda CBR 1100 XX ostamista. Ovat ilmeisesti todella luotettavia, mutta mitä kannattaisi käytetystä pyörästä ekana tarkastaa?
Mitä mielestänne kannattaisi tuollaista siististä 06/07 mallisesta max. 20tkm ajetusta Blackbirdista maksaa?Tässä asiassa en pysty auttamaan mutta ei kai mitään pyörää kannata ostaa ilman kattavaa koeajoa. Paitsi jos tykkäät yllätyksistä ;)
- Kotikutoinen
Emppu_1 kirjoitti:
Mitä mielestänne kannattaisi tuollaista siististä 06/07 mallisesta max. 20tkm ajetusta Blackbirdista maksaa?Useana vuona Suomen eniten myydyin iso pyörä jota muunmuassa poliisit käytti. Honda toimii ... toimii ja toimii.
- Zaari
Käy katsomassa allaolevasta linkistä. Vähän joutuu jumppaamaan, mutta kyllä olen onnistunut manuaaleja imuroimaan omaan tarpeeseen.
http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038