Onko kukaan vahtanut ja osaako joku kertoa millainen homma olis.
Jäi mersu katsastuksessa kiinni ja pitäis vaihtaa. Ei vaan oikein olis rahaa viedä korjaamoon ja itse tekisin. Työkaluja on hyvin ja on jonkin verran kokemustakin korjaamolta, ei vaan ole tuollaista tullut tehtyä.
mersu 1317 olkatapit
2
595
Vastaukset
- ategoo 1228.....
keula ilmaan ja purat pyörät ja jarrut pois
etu akseli mukaan ja viet sen johonki korjaamoon, vaikka raskone ym
ja sit haet pois ja kasaat
luultavasti kohta museoikäinen auto nii voi olla joka paikka jumissa että vaatii sellasen 50- 100 t pysty prässin
että saa painettua vanhat tapit pois
kertokaa toki joku jos olen väärässä - mb1117
Liekö samanlainen olkatappi kuin 1117-mallissa. Jos on, niin ei kovin paha työ vaihtaa uudet osat, eikä kovin kalliitkaan. Tapin lukkorenkaat ja lukituskiilapultti irti ja sitten varsinaisen tapin irrotus. Tapin keskivaiheella on lukituspultti ja laakerit ovat neulalaakereita. Päittäisvälyksen säätöä en muista, miten se oli toteutettu.
Toki joutuu hieman irrottelemaan ennen käsiksi pääsyä muistaakseni jarrukellon.
Eli tappi ei niin tiukassa kuin pelkästään kartiokiinnityksellä olevissa kuorma-autoissa (esimerkiksi Kontio-Sisussa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201