laulettu Enkeli taivaan, nähty Joulupukki ja lasten kirkkaat silmät...:) Hautausmaa on saanut valaistuksensa sadoista kynttilöistä...
Suurimmalla osalla ihmisistä on hyvä mieli ja levollinen olo...Myös vähempiosaiset ovat ehkä saaneet hiukan huomioitamme osakseen..? Toivottavasti ainakin...
Hyvää Joulua...:)
http://www.youtube.com/watch?v=dZ1KFRhYq8s&feature=related
Nyt on
6
177
Vastaukset
mennyt ihan niin kuin olin ajatellut, siitä piti menneisyys huolensa :( Mutta ei valiteta silti massu on täynnä kuin turusen pyssy ja hiukan jaloa juomaakin on jälillä, ihan sen verran kuin tartteekin :)
Pukkikin kävi monta kertaa, musta tuntuu, että se taitaa asua täällä :)))että kenet lasket Pukiksi, kun monta kertaa luonasi kävi...?..:))
Minulla kävi vain yksi Pukki ja hänetkin tunnistin..:(( Ei ollut hän eilen Korvatunturilta matkaan lähtenyt Oikea Joulupukki. Toivomani lahjan kuitenkin toi ja ottipa minut mukaansa ajelullekkin...:)
Syömäpuoli se meinaa olla hiukan liiallista minullakin, mutta Jouluhan on vain kerran vuodessa...:))ex.huuhaaja kirjoitti:
että kenet lasket Pukiksi, kun monta kertaa luonasi kävi...?..:))
Minulla kävi vain yksi Pukki ja hänetkin tunnistin..:(( Ei ollut hän eilen Korvatunturilta matkaan lähtenyt Oikea Joulupukki. Toivomani lahjan kuitenkin toi ja ottipa minut mukaansa ajelullekkin...:)
Syömäpuoli se meinaa olla hiukan liiallista minullakin, mutta Jouluhan on vain kerran vuodessa...:))Mun broidi oli Joulupukkina monessa paikassa ja kävi aina välillä täs mun tykönä :) Suklaata ois nyt tarjoilla, vaikka koko huuhaaporukalle, kun en itse ole niin perso syömään imelää makeaa. Mä oon joskus aikoinaan käynyt Korvatunturinkin huipulla ja mun on tunnutettava, ettei siellä juurellakaan sitä itse Jouluherraa näkynyt, mutta se taitaakin asustella napariirillä nykyisin tai siellä mä sen viimeksi näin ja vielä keskellä Kesää :))
ex.huuhaaja kirjoitti:
että kenet lasket Pukiksi, kun monta kertaa luonasi kävi...?..:))
Syömäpuoli se meinaa olla hiukan liiallista minullakin, mutta Jouluhan on vain kerran vuodessa...:))Joulubiisi aina unohtuu!
http://www.youtube.com/watch?v=Ki0mVpIs0zE&feature=related
Täytyy toisella silmällä seurata välillä alkavaa vonkamiestä, on kahden voimamiehen yhteistulos (Päätalo, Niskanen)kerbiili62 kirjoitti:
Joulubiisi aina unohtuu!
http://www.youtube.com/watch?v=Ki0mVpIs0zE&feature=related
Täytyy toisella silmällä seurata välillä alkavaa vonkamiestä, on kahden voimamiehen yhteistulos (Päätalo, Niskanen)turistit olla paremmin kesällä kiinnostuneita Suomalaisesta Joulupukista, kuin me konsanaan...:) Onhan se Joulupukin pajakin auki kesät talvet matkamuistoja myyden.
Pitääkin mennä katsomaan hetkeksi televisiota ja sen jälkeen ottaa vaikka hyvä kirja luettavaksi tms...:) Eipä täydellä vatsalla jaksa muutakaan ajatella...;)) Suklaatahan aina voi popsia lisää siinä huomaamattaan...:)
Pieni kävelylenkkikään ei olisi pahitteeksi, mutta Pakkasherra on ankaralla mielellä ja mittari näyttää nytkin -27..:(
Paras pysytellä sisällä...
Hyvää illanjatkoa Sinulle...:)ex.huuhaaja kirjoitti:
turistit olla paremmin kesällä kiinnostuneita Suomalaisesta Joulupukista, kuin me konsanaan...:) Onhan se Joulupukin pajakin auki kesät talvet matkamuistoja myyden.
Pitääkin mennä katsomaan hetkeksi televisiota ja sen jälkeen ottaa vaikka hyvä kirja luettavaksi tms...:) Eipä täydellä vatsalla jaksa muutakaan ajatella...;)) Suklaatahan aina voi popsia lisää siinä huomaamattaan...:)
Pieni kävelylenkkikään ei olisi pahitteeksi, mutta Pakkasherra on ankaralla mielellä ja mittari näyttää nytkin -27..:(
Paras pysytellä sisällä...
Hyvää illanjatkoa Sinulle...:)alokee seuraamaan Kallen tarinaa, vaikka tuttuhan se miulle on ja tuolla paikallakin, Jokijärven rannassa oon muutaman kerran vieraillut :)
Joulupukki on niin kaupallistettu, mutta siinähän se imagon tuoja suomelle, kuten uutiset eilettäin esitti :)
Täällä pakkanen kiristymässä, nyt 18,4 mutta ehkä aamusella ollaan samoissa lukemissa.
Mukavata iltoo myös Siulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154