Oon tänään tavannut monta kalat ihmistä..ja nousumerkki on jellona..eiku leijona..
Maailmassa monta..niin ihmeellistä asiaa..se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.heh.heh
Mitenhän..
8
354
Vastaukset
- Kala-ukko
. . . murrrr ;))) . . . ja sit pakoon ;))
- Appuliini
Vai..pakoon...Sä et tunne olevas..joku haikala..niinku eräs toinen mieskala..tunsi..
Heh.heh.heh. - Kala-ukko
Appuliini kirjoitti:
Vai..pakoon...Sä et tunne olevas..joku haikala..niinku eräs toinen mieskala..tunsi..
Heh.heh.heh.Juu . . . en . . .
Sie pelotat minua . . . en tiedä miksi. . . vaikkakin ilmeisesti hyvää vain tahdot. - Appuliini
Kala-ukko kirjoitti:
Juu . . . en . . .
Sie pelotat minua . . . en tiedä miksi. . . vaikkakin ilmeisesti hyvää vain tahdot.Miks..sähän olit jo aikuinen...eiks vaan....HYVÄÄ TIETYSTI..MÄ TAHDON KAIKILLE IHMISILLE
Miten sinä voit etes epäillä..sellaista..
KAIPAAN SELITYSTÄ????? - Appuliini
Appuliini kirjoitti:
Miks..sähän olit jo aikuinen...eiks vaan....HYVÄÄ TIETYSTI..MÄ TAHDON KAIKILLE IHMISILLE
KAIPAAN SELITYSTÄ?????RAKASTAN KALOJA..AINAKIN SELLAISIA KALOJA..JOTKA OVAT SYNTYNEET MAALISKUUSSA.
JOTENKIN HE ..TUNTUVAT NIIN..IHKUILTA..TUTUILTA.. - Kala-ukko
Appuliini kirjoitti:
Miks..sähän olit jo aikuinen...eiks vaan....HYVÄÄ TIETYSTI..MÄ TAHDON KAIKILLE IHMISILLE
KAIPAAN SELITYSTÄ?????Sä olet niiin erilainen . . . kala . . . etten tiedä, et oletko sie kala ollenkaan!
Mut annetaanhan nyt olla.
Ei tästä mitään tuu. - Appuliini
Kala-ukko kirjoitti:
Sä olet niiin erilainen . . . kala . . . etten tiedä, et oletko sie kala ollenkaan!
Mut annetaanhan nyt olla.
Ei tästä mitään tuu.Tarviikkaan..tulla mitään...Kyl mä vaan olen kalat..eikai sitä oo pakko uskoo...neljäs päivä
maaliskuuta olen syntynyt.. Et sä kyllä tuolla menolla saa ketään..kun sä aina vaan pakenet.
Ei mullakaan ollut..lapsuus ja nuoruus..kovin kummoista..
Mut miehiä oisin saanut..vaikka joka lähtöön..
Mut ei vaan kaikki kelvanneet.
Juu...kyllä mä jätän sinut rauhaan!
Onnea tulevaisuuteen.. - Kala-ukko
Appuliini kirjoitti:
Tarviikkaan..tulla mitään...Kyl mä vaan olen kalat..eikai sitä oo pakko uskoo...neljäs päivä
maaliskuuta olen syntynyt.. Et sä kyllä tuolla menolla saa ketään..kun sä aina vaan pakenet.
Ei mullakaan ollut..lapsuus ja nuoruus..kovin kummoista..
Mut miehiä oisin saanut..vaikka joka lähtöön..
Mut ei vaan kaikki kelvanneet.
Juu...kyllä mä jätän sinut rauhaan!
Onnea tulevaisuuteen..Minun kohalla ei ole kyse siitä, että saanko kettään, vaan otanko kettään!!
Näen on ja näellä mennään!
Hyvät jatkot siullekkii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728