nyt on teille ilouutinene julki tuotu. Pääsette lopultakin eroon meistä akoista. Vilkaskaa, jos uskallatte feministi-palstalle. Siellä kerrotaan kuinka äijät lisääntyy keskenään. Nosin vasta hiirien tasolla, mutta siitähän se lähtee. Joten hei hei, ollaan kai viimeninen eukkojen sukupolvi. Eipä tartte enää muiden likkapuolien kuulla haukkumisia. Ja ne kotityöäthän hoituu koneella, eiks juu!
hei äijät
7
875
Vastaukset
- toisin päin
Siellähän tosiaan tällä aloituksella pilkataan feministejä, jotka jo pitkään ovat elämöineet keinohedelmöityksen tekevän miehen tarpeettomaksi. Miksi tämä noin koville ottaa?
- Jype6969
Yes! Tosin tuo synnytys puoli ei oikein kiinnosta. Mitäpä jos tiedemiehet kehittellisivät naisen, joka tekisi kotityöt ja ruuat nalkuttamatta. Tekisi lapset ja hoitaisi ne. Näyttäs nätiltä, eikä suuttuisi jos kävisi harjoittelemassa naapurin likalla. Eikä koskaan potisi päänsärkyä illalla ja kutsuisi tyttökaverinsa kolmen kimppaan.
...Sitä päivää odottaessa... :)- fyhfh
Tuollaisia miehiäkin voisi tehdä. Kannatan.
- hyvästi vaan
siitä vaan ukot urhokkaat, pumpattavaa barbaraa jalostamaan,(mihin te sitä elävää lisää tarvittette, sehän vaan rupsahtaa ja tarttee ruokintaakin välillä. Kotityöt hotuuu koneilla. Jo nyt on automaattisia imureita ja ruohonleikkureita, ajastinhelloja ja pikaruokaa, joten muutama härveli lisää ja koti hoitaa itse itsensä. Ja voittehan vaikka kokeilla apinan tai lehmän kohtua jos oma tiineys ei kiinnosta, mutta poika pitäisi saada. ( saadaanhan mieskin kantamaan kun alkio mahanahan alle pannaa, olen kuulut.) Japseilla on hyvää tekniikkaa roboalalla, eiköhän sieltä löydy apu hoitopulmiin, myös vanhojen äijien suhteen, sitten kun teikäläisiä on sängystä pytylle nostettava ja pylly pestävä. Niin tai virtuaalimimmi, senhäs sais tyrkättyä pois tieltä napin painalluksella.
- Robolover
hyvästi vaan kirjoitti:
siitä vaan ukot urhokkaat, pumpattavaa barbaraa jalostamaan,(mihin te sitä elävää lisää tarvittette, sehän vaan rupsahtaa ja tarttee ruokintaakin välillä. Kotityöt hotuuu koneilla. Jo nyt on automaattisia imureita ja ruohonleikkureita, ajastinhelloja ja pikaruokaa, joten muutama härveli lisää ja koti hoitaa itse itsensä. Ja voittehan vaikka kokeilla apinan tai lehmän kohtua jos oma tiineys ei kiinnosta, mutta poika pitäisi saada. ( saadaanhan mieskin kantamaan kun alkio mahanahan alle pannaa, olen kuulut.) Japseilla on hyvää tekniikkaa roboalalla, eiköhän sieltä löydy apu hoitopulmiin, myös vanhojen äijien suhteen, sitten kun teikäläisiä on sängystä pytylle nostettava ja pylly pestävä. Niin tai virtuaalimimmi, senhäs sais tyrkättyä pois tieltä napin painalluksella.
On jalostettu jo.
http://www.realdoll.com/cgi-bin/snav.rd?action=viewpage§ion=dollgallery
- On/Off
Kyllä teitä naisia edelleen tarvitaan. Patriarkaatin Yleismaailmallinen Sovinistineuvosto aikoo kuitenkin ottaa lähiaikoina käyttöön tyttöjen kalloon heti synnytyksen jälkeen asennettavan katkaisijan, jolla naisen saa standby-tilaan omistajansa henkilökohtaisella kaukosäätimellä.
- 234+912+41+2
Voi homous. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728