hei äijät

hyvästi vaan

nyt on teille ilouutinene julki tuotu. Pääsette lopultakin eroon meistä akoista. Vilkaskaa, jos uskallatte feministi-palstalle. Siellä kerrotaan kuinka äijät lisääntyy keskenään. Nosin vasta hiirien tasolla, mutta siitähän se lähtee. Joten hei hei, ollaan kai viimeninen eukkojen sukupolvi. Eipä tartte enää muiden likkapuolien kuulla haukkumisia. Ja ne kotityöäthän hoituu koneella, eiks juu!

7

875

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisin päin

Siellähän tosiaan tällä aloituksella pilkataan feministejä, jotka jo pitkään ovat elämöineet keinohedelmöityksen tekevän miehen tarpeettomaksi. Miksi tämä noin koville ottaa?

• Jype6969

Yes! Tosin tuo synnytys puoli ei oikein kiinnosta. Mitäpä jos tiedemiehet kehittellisivät naisen, joka tekisi kotityöt ja ruuat nalkuttamatta. Tekisi lapset ja hoitaisi ne. Näyttäs nätiltä, eikä suuttuisi jos kävisi harjoittelemassa naapurin likalla. Eikä koskaan potisi päänsärkyä illalla ja kutsuisi tyttökaverinsa kolmen kimppaan.

...Sitä päivää odottaessa... :)

• fyhfh

Tuollaisia miehiäkin voisi tehdä. Kannatan.

• hyvästi vaan

siitä vaan ukot urhokkaat, pumpattavaa barbaraa jalostamaan,(mihin te sitä elävää lisää tarvittette, sehän vaan rupsahtaa ja tarttee ruokintaakin välillä. Kotityöt hotuuu koneilla. Jo nyt on automaattisia imureita ja ruohonleikkureita, ajastinhelloja ja pikaruokaa, joten muutama härveli lisää ja koti hoitaa itse itsensä. Ja voittehan vaikka kokeilla apinan tai lehmän kohtua jos oma tiineys ei kiinnosta, mutta poika pitäisi saada. ( saadaanhan mieskin kantamaan kun alkio mahanahan alle pannaa, olen kuulut.) Japseilla on hyvää tekniikkaa roboalalla, eiköhän sieltä löydy apu hoitopulmiin, myös vanhojen äijien suhteen, sitten kun teikäläisiä on sängystä pytylle nostettava ja pylly pestävä. Niin tai virtuaalimimmi, senhäs sais tyrkättyä pois tieltä napin painalluksella.

• Robolover
        hyvästi vaan kirjoitti:

siitä vaan ukot urhokkaat, pumpattavaa barbaraa jalostamaan,(mihin te sitä elävää lisää tarvittette, sehän vaan rupsahtaa ja tarttee ruokintaakin välillä. Kotityöt hotuuu koneilla. Jo nyt on automaattisia imureita ja ruohonleikkureita, ajastinhelloja ja pikaruokaa, joten muutama härveli lisää ja koti hoitaa itse itsensä. Ja voittehan vaikka kokeilla apinan tai lehmän kohtua jos oma tiineys ei kiinnosta, mutta poika pitäisi saada. ( saadaanhan mieskin kantamaan kun alkio mahanahan alle pannaa, olen kuulut.) Japseilla on hyvää tekniikkaa roboalalla, eiköhän sieltä löydy apu hoitopulmiin, myös vanhojen äijien suhteen, sitten kun teikäläisiä on sängystä pytylle nostettava ja pylly pestävä. Niin tai virtuaalimimmi, senhäs sais tyrkättyä pois tieltä napin painalluksella.

On jalostettu jo.

http://www.realdoll.com/cgi-bin/snav.rd?action=viewpage§ion=dollgallery

• On/Off

Kyllä teitä naisia edelleen tarvitaan. Patriarkaatin Yleismaailmallinen Sovinistineuvosto aikoo kuitenkin ottaa lähiaikoina käyttöön tyttöjen kalloon heti synnytyksen jälkeen asennettavan katkaisijan, jolla naisen saa standby-tilaan omistajansa henkilökohtaisella kaukosäätimellä.

• 234+912+41+2

Voi homous. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe