Kypros, Kreeta vai Turkki?

Pähkäilevä

Laitetaanpa tämä tällekin palstalle :)

Haaveissa on lähteä reissuun huhtikuun puolenvälin paikkeilla tai vähän sen jälkeen. Aurinkoa ja lämpöä sitä tietysti lomalleen kaipaa ja uusia kokemuksia. Turkki on nyt tällä hetkellä listan ykkönen, mutta jotenkin tuo tyrkytyskulttuuri kuitenkin herättää pientä epämiellyttävyyden tuntua. Ja mikähän paikka Turkissa olisi se "paras"? Kyproksella ilmeisesti alkaa noihin aikoihin jo olla siedettävän lämmintä? Entäs Kreeta?

Jos jollain ihanaisella ihmisellä on kokemusta näistä kaikista maista, niin suosituksia ja vinkkejä otan mielelläni vastaan. Pariskunta on siis matkaan lähdössä, ja ihan reilusti jo täysi-ikäisiä ollaan :) (ei kuitenkaan eläkeikä vielä koputtele kynnyksellä)

2

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kypros

Kyproksen Agia Napaa, mikäli ette halua lomaltanne mieletöntä määrää örveltäviä brittiteinejä. Muuten Kypros on kyllä ihanan lämmin paikka, tosin suomeen verrattuna hivenen kalliimpi.

• matkaaja*

ehdottomasti Kreeta!!!! Ihana saari,jota pääsette kiertämään helposti mm. autolla :) Kulttuuriakin on löydettävissä,jos kiinnosta...mahtava ruoka ym!!!! Hania varmaan helpoin vaihtoehto...saarelta pääsee myös erilaisilla paateilla muille lähisaarille,jos kiinnostaa käydä!!
      Turkki on ihan mukava paikka,mutta tietysti täysin erilainen kuin Kreikka...(sekä hyvässä,että pahassa)...Helppo matkailukohde Turkissa on tietty Alanya, mutta itse pidin enemmän Kusadasista,jossa olin vuosi sitten. Ja tietysti Istanbul on käymisen arvoinen paikka :) Mutta kuitenkin....Kreetalle lähtisin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51