saketti

epätietoinen

Sulhaseni haluaisi pukeutua sakettiin häissämme. Kuka vuokraa Helsingissä? Miten etiketti, muistan nähneeni hääseurueita joissa muutamalla muullakin sulhasen lisäksi oli saketti. Bestmanilla, sulhasen isällä, kenellä muilla? Voiko vain sulhanen laittaa saketin?

4

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojo

Tuleva aviomieheni vuokrasi saketin Seremoniasta, mutta monia muitakin paikkoja löytyy. Kaiva puhelinluettelon keltaisetsivut esiin, sieltä löytyy.

Sulhasen lisäksi ajattelimme, että bestman pukeutuisi samalla tavalla, mutta sitten myös isät ja veljeni halusivat juhla-asukseen saketit. On varmaan itse päätettävissä miten kukin pukeutuu, vaikkakin jostakin olen lukenut, että sukujen miesten pitäisi pukeutua samalla tavalla kuin sulhasen. Jokainen tavallaan:)!

• Aurora

Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.

Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.

Kaikilla näillä paikoilla on nettisivut, etsi googlella!

• Amy
        Aurora kirjoitti:

Meillä mies vuokrasi saketin varusteet Frakkipalvelu Namista Mannerheimintiellä. Maksoi muistaakseni n. 130 €. Alkuperäinen ajatus oli että pelkällä sulhasella olisi saketti, mutta bestmanit vuokrasivat samanlaiset omasta aloitteesta.

Toinen paikka mistä voi vuokrata/ostaa asuja sekä sulhaselle että morsiamelle on Juhla-Asu Kasarmintorilla. Niillä on oikein hyvä palvelu. Saman torin laidalla Seremoniassa ei mielestäni oltu yhtä ystävällisiä.

Kappas, sama huomio minulla muutaman vuoden takaa! Olin ystäväni kaasona, ja Juhla-asusta löytyi paitsi morsiuspuku myös ystävällisin palvelu. Seremoniassa sen sijaan yritettiin aika tylyn taitavasti kaupitella kermakakkukolttua, jollaista morsian oli jo ehtinyt moneen kertaan ilmoittaa inhoavansa.

• axelll
        Aurora kirjoitti:

itse sain ainakin huonoa palvelua frakkipalvelu nam:ssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7306
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2269
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37