Terve vaan!
Olen 25v nuorimies joka kovasti kiinnostunut/innostunut iskelmän laulamisesta ja äänikin sopii parhaiten siihen genreen, joten tässä kyselen löytyisikö mahdollisesti täältä soittajia(kitara,rummut jne),jotka kiinnostuneita soittamaan/laulamaan kimpassa?:)Kaikki vähänkin tosissaan kiinnostuneet vastailkaa niin saadaan hommaa eteenpäin:)Kiitoksia!
Iskelmästä kiinnostuneita?:)
iskelmärinssi25v
4
390
Vastaukset
- iskelmää i like it
Itse etsiskelen myös soittajia kyseiseen tyylilajiin. Harmi vaan, kun kummatkin olemme ilmeisesti solisteja, eikä soittajia niin eipä taida onnistua :( Mut tsemppiä etsintään!
täällä ois kanssa toinen iskelmästä ja musiikista ylipäätään kiinostunut ja kitaraa soittavaa kohta 22 v äijän koltiainen. omia biisejäkin on muutama, aika lailla iskelmätyylisiä. Mistäs päin olet?
- ....
ootko sä mistä mä hesasta
.... kirjoitti:
ootko sä mistä mä hesasta
ok. oon ite kouvolasta, eli en mistään mielettömän matkan päästä.
mut voidaa mun puolesta palailla mailin merkeissä. jippihippi@netti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576