ennen olin koukussa tv;n chatteihin ja etsin niistä txtkamuja (miespuolisia, tietty),, sit pääsin niistä irti ja tilalle tuli facebook, keskustelupalstat....
Miten näistä pääsis irti kokonaan??
koukussa
4
697
Vastaukset
- A
Ruumiillinen rasitus on oikein hyvä konsti. Ääripäitä ovat yhtäjaksoinen tunnin kävelylenkki päivässä ja muuttaminen Portugaliin pesusienien sukeltajaksi (maailman raskain ammtti).
Jos et halua olla kokonaan erossa, voit myös opetella rytmittämään ajankäyttöäsi.
Määräaikainen totaalivieroitus voi olla myös välitie tuohon ajankäytön rytmittämisen opetteluun.
Lenkille! - neuvoja-
ja kapakkaan istumaan. Muutut filosofiseksi ja sivistyneeksi ihmiseksi ja netti unohtuu tyystin.
- toimii :)
katso kavereiden kanssa joku leffa, pelaatte jotain lautapeliä, menette kävelylle,.. teet yhdessä kavereidesi kanssa jotain, mikä täyttää illan mukavasti ja teet näin viikon tai kaksi, ja huomaat ettet ole kaivannut niitä netin ajanvietteitä, kun olet ollut realististen ystävesi kanssa.
rytmität päiväsi järkevästi, käyt ulkona, teet kotitöitä, kokkailet, lueskelet jotain hyvää kirjaa, käyt viihteellä, ja vähennät päivästä aikaa, jonka viettäisit netissä.
Itse olin vielä vuosi sitten melkein täysin riippuvainen facebookista, mutta kun tulin opiskelemaan ja sain kavereita, joiden kanssa teen paljonkin asioita, en ole kaivannut facea yhtään. itse asiassa poistin profiilinikin sieltä ihmisten turhien tilapäivitysten takia :D - toirhtori
sido silmät ja muuta kan´mbozdaaan :):):):):):):):):):):=)=)=)=)=)=:):):=)===):):):)=)=)):):=) :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DATI SNÖRDE RASHVALetti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094