Olen ks. bändin jonkinsorttinen fani. Ainakin Humanin ja Symbolicin perusteella mitkä ovat aivan mestariteoksia, mutta kävin ostamassa tuon Individual thought patternsin ja se sai minut karvan verran pettymään, vaikka se tuleekin soimaan pitkään ja hartaasti. Kaikki on loistavaa levyllä mutta se on mielestäni ehkä pikkaisen hajanainen.
Kysyisin vain että mitä mieltä muut ovat ks. levystä..tai ylipäätänsä bändistä? Parantuukohan levy vielä monilla uudelleenkuuntelemisilla?
Death
6
356
Vastaukset
- Mentally Blind
Parantuu. Mun mielestä Individual on melkein paras levy. Overactive Imagination, Trapped In A Corner, Everything is Nothing ja Philosopher on ihan hittikamaa tai no koko levy on hyvä. Avautuu ehkä hitaammin, mutta huiippukamaa. Ko. levyllä paras Death-kokoonpano.
- \,,//
on iskenyt ainoastaan Human levy.
Ehkä yksi kaikkien aikojen parhaista metallilevyistä!
SECRET FACE!!
- Daem
Individual Thought Patterns on kyllä yksi deathin parhaista! Itselle kolahtaa kaikki Humanista eteenpäin levyt...
Kuuntele myös Sound Of Perseverancea
Chuck Schuldiner R.I.P. - Death -fani
Itelläni on kyseisen bändin miltei koko tuotanto.
Ainoastaan Live in Eindhoven ja Spiritual Healing -levyt puuttuu.
En oo kyllä parempaan yhtyeeseen vielä törmännyt.
Kaikki bändin levyt vaatii mun mielestä jonkin asteista syventymistä, ennen ku ne aukeaa kuuntelijalle.
Jaksat vaan kuunnella levyä, kyllä sieltä löytyy positiivisia puolia paljon enemmän kuin negatiivisia.
Oon myös soittanut Deathin biisejä vanhan bändin kanssa.. ei oo kyllä helppoa tavaraa vaikka oon useemman vuoden rumpuja ja kitaraa soittanutkin.- Hell
... hommata se Spiritual Healing! Kuuluu bändin parhaimmistoon ehdottomasti!
- Leprosyspiritualheal
Leprosy, koska mielestäni deathin raa'empi 1980-luvun tuotanto on parasta. Myös 1990-luvun tuotanto on hyvää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364