Kaikki tänne joilla on Sims 2 Autiosaari pleikka 2:lla!!!!!!!! Mä tarviin apua niissä hieroglyfeissä.
Onko tääl ketään joka on päässy koko pelin läpi? Siis että on löytäny ne hieryglyfin palasetkin????
Multa puuttuu vielä 1, eikös niitä 9 pidä olla!
Ja multa voi kysyä apua siinä pelissä, autan parhaani mukaan! :)
Oon melkeen päässy läpi sen ja tiiän 2 tapaa miten päästä pois saarelta!
Hieroglyfit Sims Autiosaaressa!!!!!
3
1556
Vastaukset
- KadmaNeeChan
1. saari (olet varmaan jo löytänyt): Aarnioviidakko, haaksirikkolaguuni, satamaranta eli 3 kpl. 2. saari: Merirosvoluola, kallokiven viidakko, itäinen tasanko, eteläjoen viidakko eli 4 kpl. 3. saari: Eteläinen laavalepikko, lähdetasanko eli 2 kpl, katseleppa saman tien eteläjoen viidakon rannalta ja eteläisen laavalepikon ''korokkeelta'' sitä palaa, nuo kaksi ovat sellaisia piiloittelevia vekkuleita, itse en meinannut heti löytää kun ekan kerran pelasin... sillon kun se tuli? juu... ja muuten oletkos vielä löytänyt yhtään karttapalaa? siinä on sulla tekemistä jos aijot ne saada! ^^
p.s. vastasin edelliseen viestiisi samasta aiheesta >.Löysin itse viimeisen hieroglyfin, (olin löytäny sen jo aikasemmin ni oli pakko mennä uuestaan tutkiskelemaan ku peli sillon vamas.)
Ja aarrekartan palaset löysin ku katoin yhtä vanhaa keskustelua ja siellä luki ne _kaikki_ ! :D- Eveliina1
Kiitos avusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566