Iltaa. Onko kellään tietoa, että sulaako paprikan kuoret kunnolla mahalaukussa. Siis kun kuumottelin vain kun kävin juuri paskalla... ja kun pyyhin.. katsoin paperia, siinä oli jtn punaista jutuu! Muuta punaista en keksi syöneeni kuin hieman punaista paprikaa tex-mex padan yhteydessä eilen ja toissapäivänä. Joten toivon todella, ettei tämä punainen juttu from my peräsuoli ole jotain verisiä suolenpätkiä mun elimistösötä. Huhhuh toivon saavani pian vastauksia.
Paprikaa vai hämminkiä elimistössä?!!
Toivonsa_menettänyt
2
1043
Vastaukset
- Älä huoli
Mun miehellä ihan sama "ongelma". Paprika ei jostain syystä kerkee kunnolla sulaa vaan tulee palasina pyttyyn.
- ......
Mulla paprika sulaa kyllä jälkiä jättämättä. Tyttärella huomasi aina milloin päiväkodissa oli ollut kiisseliä välipalana, seuraavana aamuna pissakin oli punaista. Toisilla nää ruoka-aineet käyttäytyy elimistössä eri tavalla kuin toisilla. Maissi menee mullakin läpi niin että tietää milloin on sitä viimeksi syönyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246