Oon 13v tyttö ja meillä ois kuukauden pääst koulus hengenpelastust. Siit tulee sellane kortti et onks suoritettu ja mitä on on suoritettu ja haluaisin suorittaa 4 metrin syvyydest sen pelastusjutun myös, että sukelletaan tietyn painonen "tekoihminen" sieltä. Mutta epäilen vähän kun tarviin korvatulppia uidessa ja jos oon käyny sillon tällön ihan vaa uimassa niin oon käyttänyt niitä jotain silikoonisii tulppii. Ja sit joissain tulpis lukee et "kork. 1 m. syvyyteen". Niin onks mahollista sukeltaa joidenkin tulppien kans 4 metrin syvyyteen?
4m syvyyteen sukeltaminen tulppien kaa?
2
867
Vastaukset
- sukeltelija -81
Kyllä se vähän niin on, että tulpat päässä ei sukelluksia kannata tehä. Ei paineet pääse tasautumaan päässä. Jos sulla on joku fysiologinen juttu, ettet saa uida/sukellella ilman tulppia, niin sitten kannattaa jättää 4m sukellukset väliin. Mikäli tulpat on vain sen takia, että tuntuu inhottavalle, kun korvissa on vettä, kannattaa tututella uimaan ilman tulppia ja sitten sukellella sinne pohjaan. Harjoittelua ja malttia vaan pelissä niin hyvää tulee.
- sakkesakari
Korvatulppien kanssa ei tule missään nimessä sukeltaa. Aiheuttaa selkeän vaaran tärykalvopn puhkeamiseen / vaurioitumiseen. Toki näin välttämättä 4m syvyyssukelluksessa käy mutta riski on suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306