Olen varmaankin sellanen keski-ikäinen suomalainen läski lehmä, joka hinkuu ja kaipailee Turkkiin ja Marmarikseen. Onhan siellä maassa kaikkea kivaa ollut...mutta nyt minun varmaankin sitt huonoa itsetuntoa hivelee 20v nuorempi pelimies. Olisko se huono ajatus, et molemmat käyttäs tilanteen vaan tylysti hyväkseen ja antas hetken viedä...sen minkä sitten vie???? Käytännössähän ei meillä voi olla missään mittään tulevaisuutta...vai voisko?? Pistää miettimään täällä pimeässä ja kylmässä ;=)
Hivelee hivelee...
mä vaan
1
588
Vastaukset
- Jebebebe
No antaa mennä vaan. Yksi elämä on turhan lyhyt jos jättää tekemättä asiat mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164