Yön pelejä!

Se on silleen että tommonen lappu on vetämässä katsellaan et miten mahtaa käydä! :D

Phoenix − Columbus — - - 1 2,00
Colorado − Buffalo — - - 1 2,05
Edmonton − Detroit — - - 2 1,80
Suomi U20 − Sveitsi U20 — - - 1 1,40
Tshekki U20 − Slovakia U20 — - - 1 1,60

9

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skuku1

ihan ku sä et ittekin tietäs, että yks kerta toisen miehen kanssa ei tee vielä kenestäkään hinttaria. ittekää en tykkää hinttapuleista, mutta toisen heterokundin kanssa satunnainen paneskelu on ihan okei. harkitse vielä tarjoustani.

• Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....

• skuku1
        japitzu kirjoitti:

Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....

olet ilmeisesti vasta opettelemassa pitkävedon saloja? jokainen palstaa pidempään seurannut tietää voittavan pelaamisen ja kundiseksin kulkevan käsi kädessä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? nyt alistut skukun naitavaksi tai muuten se on saman tien 30 päivän kirjoituskielto. kummankos valitset? valitse viisaasti!

• skuku1 kirjoitti:

olet ilmeisesti vasta opettelemassa pitkävedon saloja? jokainen palstaa pidempään seurannut tietää voittavan pelaamisen ja kundiseksin kulkevan käsi kädessä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? nyt alistut skukun naitavaksi tai muuten se on saman tien 30 päivän kirjoituskielto. kummankos valitset? valitse viisaasti!

Hmm ... Noh, niinhän nuo on näyttäneet noi tän palstankin viestit eksyneet aiheesta aika pahasti! Hyviä nauruja on saanut khyl kyseisestä aiheesta täältä :D

• s...................
        japitzu kirjoitti:

Hmm ... Noh, niinhän nuo on näyttäneet noi tän palstankin viestit eksyneet aiheesta aika pahasti! Hyviä nauruja on saanut khyl kyseisestä aiheesta täältä :D

ja luulee et mulla on jotain asian kanssa jotain tekemistä ja esiintyy muiden nimimerkeillä,nyt mun.ei siitä oo pelaamaan mitään,ainoostaan häiritsee rahattomana muita.rivis on ok ,yritän ite noissa junnuissa yllärituplaa,muuten samoilla jäljillä.

• s................... kirjoitti:

ja luulee et mulla on jotain asian kanssa jotain tekemistä ja esiintyy muiden nimimerkeillä,nyt mun.ei siitä oo pelaamaan mitään,ainoostaan häiritsee rahattomana muita.rivis on ok ,yritän ite noissa junnuissa yllärituplaa,muuten samoilla jäljillä.

Noh, hiukan itse yritin pysytellä varmoilla jäljillä! Mutta, ihan ois suomen lätkän kannalta hienoa jos oltais edes 5 noissa kisoissa! Vaikka se ei ihan veikkaamiseen liity ... Ps. kanadalle ja usalle rahat huomenna!

• s...................
        japitzu kirjoitti:

Noh, hiukan itse yritin pysytellä varmoilla jäljillä! Mutta, ihan ois suomen lätkän kannalta hienoa jos oltais edes 5 noissa kisoissa! Vaikka se ei ihan veikkaamiseen liity ... Ps. kanadalle ja usalle rahat huomenna!

yö ratkasee pelaako kanadaa pienellä kertoimella mut jenkit pannaan ilman muuta,kertoimet lähes tasan ruotsin kanssa.

• g-miesh
        s................... kirjoitti:

yö ratkasee pelaako kanadaa pienellä kertoimella mut jenkit pannaan ilman muuta,kertoimet lähes tasan ruotsin kanssa.

tai päättyy tasan

• mengele88
        japitzu kirjoitti:

Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....

et noi hinttarit on sairaita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7654
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5979
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3538
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1997
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1875
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1698
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1579
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe