Koko vuoden on E10 listassa ollut että kaikki mallit -03 ylöspäin ovat yhteensopivia.
Vaan päättivätpä sitten antaa asiakkialleen "jouluyllärin".
Tsekatkaa 20.12.2010 päivitetty E10 lista.
http://www.e10bensiini.fi/e10-bensiinin_soveltuvuus/e10-bensiinin_soveltuvuus_henkiloautoihin/chevrolet_ja_daewoo/
Monikohan on tarkistanut autonsa sopivuuden hyvissä ajoin ja on nyt menossa hyvässä uskossa tankkaamaan E10:tä? Monellako on joulunpyhinä ja välipäivinä ollut kiinnostusta tarkistaa asia vielä kerran?
GM / Daewoo kusetti!
6
1057
Vastaukset
- Missä miehet ratsast
Samaa ollaan meillä ihmetelty. Varmuuden vuoksi laitan joka koneeseen 98-bensaa, ainakin näin aluksi ja sitten myöhemmin, kun tilanne selkiintyy, harkitsen tuota uutta E10 ja sen sopivuutta.
- Autofiili
Onko se myt niin vaarallista, jos vahingossa antaa vääriä tietoja.
Toisaalta oletko tarkistanut tiedot ja milloin maahantuojalta - siellä saattaa olla hieman eri tietoa kuin esim Motivalla. - volvon miäts.
ei tuosta kannata olla milleiksikään, e10 bensan eko ystävällisyys on aika kyseenalaista kun ottaa selvää siitä miten tuota etanolia maailmalla tuotetaan, ja vaikka e10 bensa on hiukan halvempaa kuin 98 niin vastaavasti e10 bensaa kuluu ajossa enemmän.
- Ei kusta tankkiin
Itse tankkasin tämän vuoden puolella Shell V-Poweria. Kulutus pieneni, käynti on siisti ja automaatti toimii jouhevammin. Siirryn sen käyttäjäksi.
- Lada-mies
95E10 lisää bensan kulutusta.
- TJAI
Tarkastin E10 sopivuuden hyvissä ajoin ja olen tähän (virheelliseen) tietoon perustuen käyttänyt E10 bensaa koko alkuvuoden. Käytöö on ollut vähäistä ja nyt on vasta toinen tankillinen menossa. Hyvin on toiminut . Kulutusta en ole mitannut. Pitää vaihtaa 98:iin. Toivon, ettei mikään ehdi mennä rikki ennen kuin E10 tankkini on tyhjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748