Tämä on omalta osaltani suurin töppäys ja jollekkin ehkä normielämää, mutta minä kerron.
Olin töissä eräässä yhtiössä konttorin esimiehenä ja minulla oli mukavia alaisia useita. Ukkomiehenä kuitenkin pidin aina rajat ja niinkuin työelämässä sanotaan että omasta kuormasta ei syödä.
Mutta eräs vaalea viehkeä rouva kuitenkin aloitti flirttailun joka meni koko ajan hieman härskimmäksi. Pientä juttua heiteltiin ja pian jutut meni seksipuolelle. Yhden kerran konttori meni kiinni ja jäin tapani mukaan viimeiseksi tekemään töitä, niin tämä nainen tuli huoneeseeni meni pöydän alle ja otti suihin. spontaanisti naimme useita kertoja ja aina ylitöissä. Eräs kerta kuitenkin jäin ylitöihin ja menin käymään toimistotarvikevarastossa ja näin siellä naisen pyllypystyssä kontallaan hyllyjen välissä. No minä menin hämärään tilaan tietenkin hiljaa ja otin lanteista kiinni ja kiskaisin housut alas. Luulin että työpaikkaromanssinihan siinä on pylly pystyssä. En koskaan tee enää hämärässä mitään. Se oli firmamme naistoimitusjohtaja ja arvaa nousiko äläkkä. Voi perkele oli siinä selittämistä. Onneksi työpaikkamme säilyi ja painoimme asian villaisella. Mutta en ikinä unohda sitä tilannetta.
Työpaikalla intiimisti
yllösällös
1
1035
Vastaukset
- tyttönen__
Melko paha. Ei varmasti silloin naurattanut :D Sen siitä työpaikkaseksistä saa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814