Linkit "Etusivu" ym eivät näy?

tuskastunutväsääjä

Sivut: http://hpoika.webs.com/pojuetusivu.html
Olen liittänyt iframe-koodipätkän sivuilleni tietylle html-sivulle, mutta jostain syystä Etusivu, Omistajat, Vieraskirja ym linkit eivät näy. Menuvalikkoa siis yritän tuonne tekstilaatikon yläpuolelle tehdä, että sinne saisi painikkeet Etusivu ym. Missähän on vika kun ei vaan näy nämä painikkeet?

Tällaisen koodipätkäsen oon liittäny jonnekki html-sivulle... Onkohan väärä html-sivu tuossa kohdassa src="pojumenu.html" name="menu" vai missä mättää? Alan olla jo aika tuskastunut kun reilun tunnin oon jo yrittänyt ongelmaa selvittää O_o Vaikka mitä teen, ei nuo painikkeet tule näkyviin etusivulle.

9

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskastunutväsääjä

Jostakin syystä tämä ei suostu näyttämään sitä

• lorttee

Mikset voi opetella koodaamaan noita sivuja kunnolla. Tee vaikka taulukkoon tuo sisältö ja linkit. Iframe on jo menneen talven (ja vuosikymmenen) lumia.
      Jos nyt kuitenkin haluat jatkaa tuollaisella linjalla niin tarkista ainakin, että kaikki > merkit on paikallaan.

Ei toimi muuten IE:ssä, harmillista, ei minulle mutta todennäköisesti monelle muulle.

• ------

"Iframe on jo menneen talven (ja vuosikymmenen) lumia."
        Saiskos tähän jotain perusteluja?
        Ihan vaan sivuhuomautuksena että HTML 5 sisältää iframe tagin, että silviisiin.

a href="sivu.html" target="main" noin saa linkit avautumaan iframeen. Tosiaan sivuiltasi puuttuu doctype määre joka aiheuttaa IE:llä ongelmia joten se kannattaa laittaa.

• gfdghfjhgjkkjjklölkö

ensinnäkin sulla on alussa otsikossa CENTER mutta ei sille loppua (eli siis /center ) missään...

samoin sulla on siellä täällä p tageja (paragraph) mutta ei mitään mistä ne alkaa ja mihin ne päättyy...

Kannattaisi opetella lisää koodausta niin alkaisi toimimaan...

• ,.,.,.

Mistähä mä sitä opettelen :pp kyl netist oon lueskellu mut ei sieltä kaikki vaan selviä.

• tuskastunutedelleen

No sain nyt viimeinkin linkkipainikkeet sivuille, mutta nyt kun painaa jostakin linkkipainikkeesta, niin se aukeaa se sisältö erilliselle sivulle ihan väärin. Kunkin linkkipainikkeen sisällön tulisi aueta keskelle tekstilaatikkoon eikä tuolla tavalla uudelle sivulle. Apuja? Ja miten linkkipainikkeet saisi oikealle kohdalleen, tekstiosion yläpuolelle varattuun tilaan? Nyt ne ovat tuolla reunassa..

• .s,a.s,a.s

Jei, sain kyl linkkipainikkeet näkyviin mut eihän ne IE:llä näy -,- ja ne on vääris kohis, eivät suostu liikkumaan.

Sun sivuissa on niin paljon kaikennäköistä korjattavaa, ettei ohjeita kannata sanallisesti selittää.

(pojuetusivu.html)

Pojun Kotisivut

(pojumenu.html)

Menu

Etusivu

H. Poika

Omistajat

Talli

Touhut

Galleria

Blogi

Linkit

Vieraskirja

(main.html)

Main

Tervetuloa! HUOM! SIVUT REMPASSA!!

Saavuit juuri suomenhevosruuna Pojun kotisivuille, joka on sivujen ylläpitäjien Leenan ja Liisan ensimmäinen oma hevonen. Elämä muuttui toukokuisena kevätaamuna, kun lähdimme hakemaan kauan odottamaamme ensimmäistä omaa hevostamme. Se oli todella jännittävä ja ikimuistoinen päivä, sillä siihen loppuisivat ratsastustunnit ja tilalle tulisi vastuu omasta hevosesta..

jne...

Sivusto ei saata toimia normaalisti kaikilla selaimilla, kuten IE:llä!
      Kopiointi ehdottomasti kielletty tekijänoikeuslain nojalla!!
      Ensimmäinen ulkoasun kuvista © Laura K

• viestin aloittaja

Wau... Näit varmaan aika paljon vaivaa ku jouduit rustailemaan noitte mun söherrysten kans... Kiitti iha julmetusti, en ois koskaan saanu nuita reilaan itekseni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe