Tuossa on omasta mielestäni todella kaunis tyttö. Nykyään on kyllä jo nuori nainen, mutta on edelleen todella kaunis.
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=3&ag=17&t=365&a=2905
Mitäs mieltä muut olette?
Voi luoja, miten kaunis
7
763
Vastaukset
- kyl se nii on
miun unelmien tyttöystävä
- -------
mikähän siinä onki et kaikki kauneimmat naiset tulee tampereelta.. taidan muuttaa sinne
- kauneutta kaikkialla
Kyllä niitä kauniita naisia löytyy ihan kaikkialta Suomesta. :)
- 14+2=16
kauneutta kaikkialla kirjoitti:
Kyllä niitä kauniita naisia löytyy ihan kaikkialta Suomesta. :)
Kiira on kyllä tosi kaunis
- hbjnm
14+2=16 kirjoitti:
Kiira on kyllä tosi kaunis
Mua on sanottu monesti Kiira Korven näköseks :D Kans vaaleet hiukset ja joo kyl mä jonkin verran näytän, joku vois luulla siskoksiks :D
onhan hän kaunis tyttö. oikea jää prinsessa. :D
Onhan kiira kaunis ja pantava ilmestys mutta noissa oikein kauniissa tytöissä on aina jotain vikaa...aina..kukaan ei ole täydellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144