Elikkäs mä oon kesäl menos jenkkeihin. Täytän toukokuus 18. Tietääkö kukaan missä Jenna Jameson asuu? Jos tiedätte niin kertokaa sen osoite. Ainoo syy minkä takii mä oon oikeastaan jenkkeihin menos, niin mä meen nussimaan sinne Jenna Jamesonia, mutkun ei tiedä sen osoitetta. Toivottavasti se viel antaa ilmaseks. Liput on jo varattu. Kattokaa viel googlesta sen kuvii hakusanalla jenna jameson, on nimittäin ihan vitun seksikkäännäköne, isot rinnat ja kaiki.
Missä Jenna Jameson?
JennaJamesonFANI
2
555
Vastaukset
- En osaa sanoa
En tiedä, mutta eikö Jenna Jameson pumpattava barbara kelpaisi:
http://www.blowmeupsexdolls.com/Dolls/JennaJamesonDoll.aspx
Pääset paljon halvemmalla eikä tule pakkeja.
Lopuksi voisit vaikka tukehtua siihen nukkeen, ettei tarvitse enää toiste lukea palstalla fiksuja aloituksiasi.- et sillai
laittaa sut kanveesiin, ei kannata mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854