Kaupanteko

taloushullu

Moi! Minulla on ollut rahastoja muutaman vuoden mutta nyt alkaisi kiinnostaa tehdä osakkeilla pientä kauppaa viikottain/kuukausittain. Tuotto voisi olla vaikka 2-6% Noviisina kysyisin, kun luin äsken että oston jälkeen osakkeet rekisteröityvät vasta kolmen pankkipäivän jälkeen tilillesi(nordnet) ja osake nousisikin jo kahden päivän jälkeen ostosta 3% niin onko mulla mitään mahdollisuutta tehdä myynti kauppaa silloin? Shorttaamista en alkaisi mistään hinnasta.

1

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuusvaje

Välittäjä pitää toteutuneista kaupoista reaaliaikaista kirjanpitoa, ja myynti on mahdollista heti kun osto näkyy omassa salkussasi. Nopein oma myyntini tapahtui 11 minuuttia oston jälkeen, ja päiväkaupassahan aikaväli saattaa olla sekunteja. Kirjaukset arvo-osuustilille tehdään päiväkohtaisesti sitten kolmen päivän kuluttua.

Ongelmia saattaa tosin tulla, jos käy kuten FIM-pankkiiriliikkeelle tänään, kun sen kautta Nokian osaketta ostaneet saivat vahingossa Nokian sertifikaatteja. Kauppoja on peruttu, mutta jos on jo ehtinyt myydäkin virheellisesti ostetut paperit, tilanne on varsin sotkuinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe