Mikä auto saa naiset käymään aivan kuumina?!
Millä autolla saa naista?!
42
2838
Vastaukset
- aikuinen kertoo
voi sua pientä poikaa kun et ole vielä tajunnut ettei naisia autolla saa.
Opit sen kyllä sitten isompana.- tummatulikukka
Just näin. Mä en edes vilkaise päinkään jos autolla ( oli se ihan mikä tahansa) yrittää tehdä vaikutusta. No hyvä on, jos hopeanvärisellä Rimacilla ajaa niin olis ihan pikkusen pakko vilkaista.
- Tässä kuumat vinkit
Märssulla tieteskin. Eikä sitten millään pikku-aakkosella vaan nimenomaan ässä-Mersulla. Joudut suorastaan valkkaamaan kermat päältä ku tulokkaita ois niin paljon.
Hondalla saa kans ihan kohtalaisesti, etenkin jollain 16-valve kaks-ovisella, mutta sen kyytiin tahtoo tulla semmoisia harakoita, joista ei pääse sitten millään eroon yhde illan jälkeen.
Jos haluat pysyy tumputus-linjalla, mee ja osta joku rumanvärinen saappi. Saappi on semmonen kaljujen pedofiilien auto.- Anonyymi
Cls on myös marsu millä saa tosi hyvin
- 8+15=815
Rolls-Royce, Bentley, Maybach, Aston Martin, Ferrari, Maserati, Lamborghini ja muilla vastaavilla, silloinkaan autolla väliä, vaan omistajan muulla varallisuudella.
- tytteli ;-p
...mutta miehiä saan ihan niin paljon kuin haluan koska työsuhdeautona on Cayman, tosin jo 2006-mallia jonka vähemmän hätäiset huomaavat :(
- mek.1981
jos kuljettaja on fiksu ihminen
- Eikä edes korttia
Rehellisissä töissäkään en ole päivääkään ollut eikä rahaakaan ole. Silti kauniita naisia on ollut vaikka millä mitalla, on pari lastakin. Köyhä kun voi olla komeakin ja mitäs sitä rahalla tekee kun on kauniita naisia!
- kgnmigfiod
Se on ainut auto millä saa naista,millään muulla autolla ei onnistu millään.
- kyselet?
Sellasella millä minä kulloinkin ajan. Merkillä ei väliä.
- Antisavipää
No Audilla tietysti.
- 5+7
Audilla saa korkeintaan turpaan.
- Sipsunsipsun
5+7 kirjoitti:
Audilla saa korkeintaan turpaan.
Saa audilla bmw-miehiltä parrua hanuriin.
- Naiset sanoo
Porcshe Gayman, sillä saa vain miestä, kokeiltu on.
Naisia saa parhaiten Renoo Twingolla, se on yllättävän iso sisäpuolelta, sanovat kaikki naiset.
Mersulla ei saa oikein mitään, papparaisten peli. - Isoisä
Eikö poikanen saa naista ilman autoa? No kuule, etpä loppujen lopuksi paljoa paljoa menetä!
- huhhuhhhh
ootko hanurimies ku tuommosia puhut?
- Vanhakähmy
Siis autolla naista...Koitahan ilman. Oli pirssi mikä vaan, niin saa jos itse olet ihan vaan itses, siis suurinpiirtein normaali tavallinen jannu, raajat oikeilla paikoilla ja normi määrä, niin eikun saalistamaan. Tärppää vaikka vanhalla Volvolla:).
- Autovinkkejä
Millä tahansa autolla, paitsi lokinsiipiovisella (Mercedes SLS AMG) / ylöspäinkääntyväovisilla (Lamborghinit) - menet naisen viereen, paiskaat oven auki niin, että nainen kaatuu polvilleen ja suljet/avaat nopeasti oven uudelleen siten, että naisen päähän osuu tainnuttavasti. Tämän jälkeen raahaat nopeasti sisään takaovesta (jos 4-ovinen)...
- sutasin
Naista oon saanut saab 96:lla.
- 96on69
heh, niin muuten minäkin
- = TOYOTA AURIS
Kaikki jo 18-20 vuotiaana varatut ja rengastetut ajelee toyotalla. Ne on naisille vaikeimmin tavoitellut joten kiinnostavat myös eniten.
- kasva aikuiseksi
Eipä mikään auto/ajoneuvo pojanklopista miestä tee.
- a'hmetkameli
mä saa bussila,mä aja yovuoro ja ovi kini ja naine tule.
- automies-69
Ei niitä millään autolla saada!!! Mulla on ollut saab, nissan, mersu ja muita ja aina on saanut naista samalla lailla:)
- 1610
Minulla on Teat Masturbo, aina on pussit tyhjänä. Suosittelen sullekin.
http://www.telajarvi.net/teat/masturbo.html - itse_mies
BMW:tä on kokeiltu mutta sillä sai vaan miestä, ja nyt on perse kipeänä... Millä saisi oikein naista?
- Kuvassa
Goggomobilistille antaisin säälistä ;-D
http://www.californiaclassix.com/images/Goggo-4.jpg - meidänauto
Varpusen harmaa Skoda Fabia, taattu missimagneetti.
- Citroen_tietysti
2CV tehoaa aina!
- Kylmä.Fakta
"Mikä auto saa naiset käymään aivan kuumina?!"
Kysymyksesi paljastaa armotta sen, ettet kuulu, etkä tule kuulumaan alfaurosten harvalukuiseen joukkoon.
Jotkut asiat vaan pystyy näkemään kirjoittajan ensimmäisestä virkkeestä.- tummatulikukka
Niin totta :D
- Varma
Moskvitch elite 1500sl vm 1981
- AnonyymiUUSI
jep...siinä oli niin sohlo vaihekeppi laajoineen liikkeineen ,että kun vaihtoi neloselle niin keppi kävi naisen jalkojen välissä...siitähän se nainen tykkäsi,,
- Tärkein
Automerkillä ei sinänsä ole väliä, mutta kannattaa välttää wenderbaumia ja karvanoppia. Ainakin kaikki puutteessa olevat näyttävät sellaisia autoonsa ripustavan ja naisia kyytiin vonkaavan.
- lkdjkfkjfklsdklf
Naisetkin käy varmaan kuumana sellaisessa autossa missä ei ole ilmastointia näillä keleillä.Toinen varma keino saada nainen käymään kuumana on jos auto jättää tielle juuri silloin kun on kaikkein kiirein, esim. matkalla synnytykseen...
- Höpöjä
Ota taksi niin voit viedä pimun ravintolasta koriin. Jos joudut ajamaan itse, jäät ilman.
- Anonyymi
Se on kuulkaas meresu (ja volovo)
- Anonyymi
sain viikoloppuna ajaa isä ford fairlanella muut oli kateellisia mutta tytöt ja naiset ei sain kyytiin nuoria tyttöjä minulla oli vilttikin sitä vasten että penkit ei sotkeennu, eräs paikkakunnan liikunnasta vastaava tuli kerran kyytiin ja kylla naitatti sokoksen parkkipaikalla kolmesti ennen kuin suostu kotiaan.
Meni aikaa sain vain pikku kyytejä. Sitten näin lähitalon jakku naisen sai siitä nie kun kulki jakku päällä ja tukka aina laitettu oli lyllä tyylikäs sietä mistä pojat katsoo vanhan malliset suippo tissit ja laviä pylly mutta sirot jalat.
Onneksi ripotteli vettä ajoin rinnalle sanoin leuhkasti hyppää kyytiin. Istahti ja sanoi olen Hilkka katseli autoa hieno peli nuorempana olin tämän tyylisessä ja aukoi takkiaan tuleeko lämmintä puhallin puski lämpöä en kysynyt suuntaa avsin hansikas lokeron annoin jallua tämä lämmittää Hilkks piteli ipulloa ja maisteli välillä nauroi tämäkö on huora-auto nauroin ei jos noin kaukana istut Hilkka nauroi no tullaan lähemmäs otin heti kaulasta kiinni käsi olkapäällä Hilkka sanoi oho nyt sitä ollaan ja otti ryypyt nauroi ihan kuin nuorena rällättiin laitoin käden polvelle Hikaa hiljeni sanoin älä pekästy Hikka nauroi en minä näni vähästä silittelin jalkaa näin että hengitys muuttui vedin lähemmäs rinnat oli haluttavasti kosketi kädellä Hilkka katsoi kättä antoi olla tunnustelin sievästi kysyin oliko silloin liivejä Hilkka nauroi ei tarvinnut ja katsoi aukoi liivit ja livautti poissanoin nyt on parempi Hilka sanoi vanhat on koskettelin ja tunsin nännin Hilka sanoi minne ajat pyöräytin P-paikalle sanoin en tiedä ja koskin nyt toisella kädellä suukotin ppaidan päältä siirsin kättä haaroihin jalat meni kiinni työnsin perille Hilkka huokasi kun sain käden housuihin sanoi ois se kiva mutta olen naimisisa laskin selkä nojaa Hilkka odotti nostin puseroa ja imin voimakkaasti sanoi kerran sitä eletään ja hieroi housuja alas nousin päälle ja työnnin sisään suukotin kaulaa sanoin en jätä jälkiä pää kääntyi ja nautti kuiskas kuulin että tämä on huora auto vedin penkin reunalle ei kerinnyt laitta villtiä Hilkka huokasi ihana nahka penkki ja nosti jalat kojelaudalle veti lähelle huokasi huora-auto ja suuteli kuiskas onko kiire sanoin ei ennen aamua pilli litisi kosteutta kuiskas auto sotkeentuu sanoin hyvä saan nuuskia antoi hulluna ja kiljui eiii nyt jo ei ole moni hyppinyt ja kemurrellut niin laskin sisään Hilkka melkein itki kyynet oli silmän kulmassa, nauroi sitten miten tästä nousitaan letukka kävi ja jytisi Hillka sanoi et kai vielä kalu paisui kuiskasin olet paras huora vedin pois käänny Hilkka muka esteli mutta kääntyi työnsin karvaiseen pilluun Hilka ol kuin sammakko kädet roikkui kun panin takaa huokaili olen minä huora voi että tekee hyvääää. Sain annettuo orgasmin melko pian laskin taas sisään Hilkka odotti että otan ksteuspyyhkeitä hansikas lokerosta ja pyyhin nakkeli paperit ikkunasta Hilkka kävi pissalla ja siisti asuaan tuli viereen kysyi tiedälkö sanoin tiedän päästiin jonkin matkaa kuiskas ethän kerro ja rehentele otin kainaloon en sinun kohdalla ainakaan.
Ajoin hiljaa lähelle taloa hilkka sanoi kahden viikon päästä olen yksin tuossa kortti
Puhditelin autoa pitkään kun pääsin kotia. - AnonyymiUUSI
-73 Ooppel Karetti C-malli. Karu ja peltinen miesten miesten auto, hienostelevat neidit ei sen kanssa pärjää.
- AnonyymiUUSI
Uusi Rellu 5.
en ole edes istunut siinä ( tilattu on ) ja olen saanut jo naista. - AnonyymiUUSI
Oikeastaan kaikki muut merkit paitsi Toyotat ovat siihen asiaan käypää kamaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417