Olen kiinnostunut koulunkäyntiavustajan tutkinnosta. Onko kellään tietoa voiko tällä koulutuksella hakea ihan ns.tavalliseen päiväkotiin töihin/oppisopimuspaikkaan? Vaikkakin varmaan enemmän oppisopimuspaikkana on paikat jossa tehdään tätä avustustyötä.
Mutta myöhemmin ainakin jos haluaa päiväkotityöhön niin onnistuuko tällä koulutuksella. Vai pitääkö olla lähihoitajan tms.koulutus.
Muutenkin kokemusta työstä- työpaikoista-ym..kaikenlainen tieto kiinnostaa. Otan toki virallisestikin näistä asioista tietoa mutta täältäkin vähän lisänäkemystä ym.
koulunkäyntiavustajana päiväkodissa?
elkrölk
1
2251
Vastaukset
- KKAjaLH
Moi!
Olen koulunkäyntiavustaja ja olen toiminut lastenhoitajan (epätevänä) sijaisena päiväkodeissa sekä hlökohtaisena avustajana, lastentarhanopettajan epäpätevänä sijaisena sekä ryhmäavustajana. Lastenhoitajan sijaisena eli ns. epäpätevänä saan -5% vähemmin palkkaa kuin pätevä. Juuri valmistuneena saan siis palkkaa paremmin pätevänä ryhmäavustajana kuin epätevänänä lastenhoidon sijaisena. Itse olen ollut kaupungin sijaisena ja sitä kautta on ollut hyvin töitä. Nykyisin olen määräaikaisessa työssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246