Laajakaista pätkii,ainatulee ilm.rajoitettu yht? En pääse ikinä nettipnkkiini.kun yht.katkeaa.Otin mobiilitikun ,sama homma.,pätkii,miksi ne huijaavat,kai hidastavta siellä ,että ihmiset nostaisivat nopeutta ja maksaisivat enemmän
Sonera on per...tä
7
407
Vastaukset
- ZQ1Ei
Viestisikin on sotkenut melko pahasti.
- sonera on p..ka
kysyin ennkuin otin mobiilitikun että kui se toimii ,joo nopeampi kuin se laajakista mikä mulla oli.Mittasin just kuuluvuutta Soneran sivuilla,mikä kesti ,tällaiset tulokset,asun Turussa.
Edge,ei tuettu
3G,2.0-6.0 Mbit/s
3 G, ei tuettu
mitähän nuo suomeksi sanoo? sonera on p..ka kirjoitti:
kysyin ennkuin otin mobiilitikun että kui se toimii ,joo nopeampi kuin se laajakista mikä mulla oli.Mittasin just kuuluvuutta Soneran sivuilla,mikä kesti ,tällaiset tulokset,asun Turussa.
Edge,ei tuettu
3G,2.0-6.0 Mbit/s
3 G, ei tuettu
mitähän nuo suomeksi sanoo?kun tässä Turun ulkopuolella maaseudulla toimii aivan moitteetta.
- sonsonpaskaa
ThreeMice kirjoitti:
kun tässä Turun ulkopuolella maaseudulla toimii aivan moitteetta.
tai just kun olet melkein,niin katkee,kun tilaat lentolippuja,pitää maksaa,katkee,Sonera huijaa
- 1+17
sonsonpaskaa kirjoitti:
tai just kun olet melkein,niin katkee,kun tilaat lentolippuja,pitää maksaa,katkee,Sonera huijaa
Eikö Turussa ole tarjolla muita operaattoreita, otat kunnon kuituyhteyden ja tuon tikun nakkaat mäkeen.
- mummeli47-64
1+17 kirjoitti:
Eikö Turussa ole tarjolla muita operaattoreita, otat kunnon kuituyhteyden ja tuon tikun nakkaat mäkeen.
kuituyht? Olen -47 vuosikertaa ja en ymmärrä kaikkea,neuvo ystävä hyvä,miten saan toimivan yhteyden!!
- Eri asiasta mariset
Rajoitettu yhteys tarkoittaa sitä, että lähiverkkoyhteys on, mutta yhteyttä Internet-yhteyteen ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000