Win 98 jonkin version tai jopa Win 95,vanhakone ja vähän muistia.Kuitenkin USB tuki.Mistähän saa päivitystä? FI kielinen olen.Se vois se viimeinen Win 98 olla jo kehittynein?.
Minä ajattelin asentaa
7
510
Vastaukset
Windows 98:n päivittäminen on lopetettu 4.5v sitten. Windows 95:n melkein 10v sitten. Eli nettiin ei ole asiaa. Molemmat saat Microsoftilta hankittua hintaan 750€/vuosi.
- fundamentalist
Win95:een ei saa millään ilveellä usb:tä toimimaan.
Win98 SE-versioon :iin sen saa kikkailemalla ja virittelemällä jollain lailla toimimaan,
mutta käytännössä ei.
Muuten tietysti molemmat toimivat aikakautensa koneessa niinkuin ne nyt yleensä aikoinaan
toimivat, retropuuhaa on.
WIN98:n viimeisen versio on SE (Second Edition).- RetrooooooKo
Asiallisesti asiani huomioitte.Minulla on hyviä vanhoja koneita mm Olivetti PCS 286, ynmuita.
Jk:hyvää vuodenjatkoa,mietin mitä tekisi?. - jeps..
RetrooooooKo kirjoitti:
Asiallisesti asiani huomioitte.Minulla on hyviä vanhoja koneita mm Olivetti PCS 286, ynmuita.
Jk:hyvää vuodenjatkoa,mietin mitä tekisi?.Lataa netistä piraattina Windows 95 OSR 2.1 versio. Pelittää vanhassa koneessa ja USB toimii! Jopa FAT32 tuki, mm. USB-muistitikuilla on tämä.
Museokäyttis se on, mutta pätevä vanhaan koneeseen. - fundamentalist
jeps.. kirjoitti:
Lataa netistä piraattina Windows 95 OSR 2.1 versio. Pelittää vanhassa koneessa ja USB toimii! Jopa FAT32 tuki, mm. USB-muistitikuilla on tämä.
Museokäyttis se on, mutta pätevä vanhaan koneeseen.minullekin jos sait USB:n kunnolla toimimaan win95:ssa.
Ihan ammatillisesta mielenkiinnosta, itse taistelin oman OSR2:ni
kanssa aikoinaan eikä se USB siinä silleen kunnolla toiminut
että sen kanssa olisi jotain voinut tehdäkin. - 9XUSB
fundamentalist kirjoitti:
minullekin jos sait USB:n kunnolla toimimaan win95:ssa.
Ihan ammatillisesta mielenkiinnosta, itse taistelin oman OSR2:ni
kanssa aikoinaan eikä se USB siinä silleen kunnolla toiminut
että sen kanssa olisi jotain voinut tehdäkin.OSR2:ssa ei USB toiminut (tunnisti laitteen ja siinä se), vasta 98SE-versiossa. 98SE:ssa taas USB-tikut eivät toimineet hyvin, ratkaisu oli joko valmistajan ajurit (tikkukohtaiset) tai sitten käyttää W2K:n USB-massamuistiajureita, joilla kaikki tikut toimivat. Me:n ajurit eivät jostain syystä toimineet 98SE:ssa, vaikka toisin voisi luulla. Varmaan W2k:n ajurit löytyy netistä vieläkin jonkinlaisena pakettina, itse kopioin ne W2K:n kokeiluversion CD:ltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990