Hei!
Minulla on asunto Tel Avivissa. Olen itse lahdossa matkalle heinakuun lopulla ja palaan elokuun lopussa. Vuokraan asunnon osaksi aikaa tai vaikka koko reiluksi kuukaudeksi.
Itse asunnosta. Asunto on tel avivilainen perus-boksi - pieni mutta kaikki tarpeellinen loytyy :) Kyseessa on pieni yksio, joten kahta henkea enempaa sinne ei mahdu majoittumaan, mutta esim. kaveruksille tai nuorelle pariskunnalle oikein oiva ratkaisu, jos etsii lomalleen "tukikohtaa". Asunto on aivan keskustassa, ranta muutaman minuutin bussimatkan paassa ja kaikki palvelut loytyy aivan asunnon valittomasta laheisyydesta. Jos kiinnostusta loytyy, niin laitan kuvia ja lisaa infoa yksityisviestilla!
Jos siis joku haluaa lahtea Tel Aviviin helteisiin kesalla, nyt olisi loistava mahdollisuus kohtuullista korvausta vastaan! :) Lennot ajoissa varattuna saa noin 300 eurolla per paa, menopaluu. Minulle voi laittaa postia israelannika@gmail.com
Asunto vuokrattavana Tel Avivissa
TelAvivit
0
492
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058